E
epätietoinen, murmurr
Vieras
Facebook RSS
Muista minut Unohditko salasanan? Sivukartta
Selkeää ja poutaa Helsinki
14 5 m/s
ETUSIVU
KESKUSTELUT
NIMET
OSTA & MYY
E-KORTIT
UUTISKIRJE
ODOTTAJAN UUTISKIRJE
PALAUTE
RYHMÄT
UUSIN LEHTI
VIDEOT
NEUVOLA
HEDELMÄLLISYYS
RASKAUS JA SYNNYTYS
VAUVA
TAAPERO
PERHE JA PARISUHDE
KOTI JA VAPAA-AIKA
KILPAILUT
OSALLISTU LEHDENTEKOON
KUVAGALLERIAT
BLOGIT
TOIMITUS
YHTEISTYÖSSÄ
OSALLISTU TUTKIMUKSEEN
TILAA VAUVA-LEHTI
#########
#########
#########
Click here...
Click here...
Click here...
Klikkaa tästä...
Klikkaa tästä...
#########
Keskustelut
Aiheet:
« Takaisin keskustelujen etusivulle
Odotus ja vauvakuume
Näytä:
» Ovulaatio
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Zuni - 21.5.2011 13:55 (1/1)
ovulaation ajankohta :/
Jelppikääpäs te jotka aiheesta tiedätte. Tai eihän mulle oikeaaa vastausta kukaan voi sanoa,mutta arvioita.
Ekat ovulaatio-oireet alkoivat tämän viikon maanantaina, jolloin ovulaatiotestitikkuun piirtyi haalea testiviiva.
Tiistaina viiva oli tummempi, miltei yhtä vahva kontrolliviivan kanssa. Selkään särki, limat oli valtaisat.
Keskiviikkona juili oikean munasarjan kohtaa kunnolla, enemmän kuin tiistaina, jopa kaksin kerroin joutui olemaan välillä, tikussa enää haalean hailu viiva. Limoja vielä oli kuitenkin.
Torstaina nenä tukossa, lämmöt hivenen kohonneet alkuviikosta, ihan muutaman kymmenyksen. Lievää alaselkä kipua.
Perjantaina samoin, nenä tukkoinen, päätä särki, mutta ei minkään laisia kipuja eikä tuntemuksia, limat poissa, itseasiassa kuiva kuin sahara.
Jostakin syystä ,syytä en tiedä itekään, menin ja tein ovistikun vielä äsken. Tummat viivat. kirosanat pääsivät...
Mies ei ole nimittäin nyt kotona moneen päivään.
Tämän viikon ainoat yhdynnät keskiviikkona ja mulla olikin toiveet korkealla,että nyt voisi tärpätä. Onko tikun mukaan ovulaatio sitten vasta huomenna?????
VAI lopetanko moiset tikuttelut ja uskon oireita ja limoja ?????
Miuten teillä on ollut?
Nuo tikut olivat Halpa-testi.fi tilattuja. Luotettavuudesta ei mitään havaintoa mulla.
EDIT. tuosta kolme tuntia niin ovistikku olikin täys nega. pe**le.. :/
Ei tiedä todellakaan mihin luottaa ja uskoa.
Muista minut Unohditko salasanan? Sivukartta
Selkeää ja poutaa Helsinki
14 5 m/s
ETUSIVU
KESKUSTELUT
NIMET
OSTA & MYY
E-KORTIT
UUTISKIRJE
ODOTTAJAN UUTISKIRJE
PALAUTE
RYHMÄT
UUSIN LEHTI
VIDEOT
NEUVOLA
HEDELMÄLLISYYS
RASKAUS JA SYNNYTYS
VAUVA
TAAPERO
PERHE JA PARISUHDE
KOTI JA VAPAA-AIKA
KILPAILUT
OSALLISTU LEHDENTEKOON
KUVAGALLERIAT
BLOGIT
TOIMITUS
YHTEISTYÖSSÄ
OSALLISTU TUTKIMUKSEEN
TILAA VAUVA-LEHTI
#########
#########
#########
Click here...
Click here...
Click here...
Klikkaa tästä...
Klikkaa tästä...
#########
Keskustelut
Aiheet:
« Takaisin keskustelujen etusivulle
Odotus ja vauvakuume
Näytä:
» Ovulaatio
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Zuni - 21.5.2011 13:55 (1/1)
ovulaation ajankohta :/
Jelppikääpäs te jotka aiheesta tiedätte. Tai eihän mulle oikeaaa vastausta kukaan voi sanoa,mutta arvioita.
Ekat ovulaatio-oireet alkoivat tämän viikon maanantaina, jolloin ovulaatiotestitikkuun piirtyi haalea testiviiva.
Tiistaina viiva oli tummempi, miltei yhtä vahva kontrolliviivan kanssa. Selkään särki, limat oli valtaisat.
Keskiviikkona juili oikean munasarjan kohtaa kunnolla, enemmän kuin tiistaina, jopa kaksin kerroin joutui olemaan välillä, tikussa enää haalean hailu viiva. Limoja vielä oli kuitenkin.
Torstaina nenä tukossa, lämmöt hivenen kohonneet alkuviikosta, ihan muutaman kymmenyksen. Lievää alaselkä kipua.
Perjantaina samoin, nenä tukkoinen, päätä särki, mutta ei minkään laisia kipuja eikä tuntemuksia, limat poissa, itseasiassa kuiva kuin sahara.
Jostakin syystä ,syytä en tiedä itekään, menin ja tein ovistikun vielä äsken. Tummat viivat. kirosanat pääsivät...
Tämän viikon ainoat yhdynnät keskiviikkona ja mulla olikin toiveet korkealla,että nyt voisi tärpätä. Onko tikun mukaan ovulaatio sitten vasta huomenna?????
VAI lopetanko moiset tikuttelut ja uskon oireita ja limoja ?????
Miuten teillä on ollut?
Nuo tikut olivat Halpa-testi.fi tilattuja. Luotettavuudesta ei mitään havaintoa mulla.
EDIT. tuosta kolme tuntia niin ovistikku olikin täys nega. pe**le.. :/
Ei tiedä todellakaan mihin luottaa ja uskoa.