Kuinka usein seksiä parisuhteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja halipula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

halipula

Vieras
Näitä ketjuja löytyy varmasti monia täältä, mutta kysellään nyt silti.. Kuinka usein teillä harrastetaan parisuhteessa seksiä? Oletteko minkä ikäisiä ja kuinka kauan olleet yhdessä? Oletko tyytväinen tilanteeseen?

Olen 25-vuotias nainen ja mieheni 28. Olemme seurustelleet noin vuoden ja kolme kuukautta, josta yhdessä asuneet vasta tuon 3 kuukautta. Alusta asti minä olen ollut se seksuaalisempi osapuoli. Tottakai alussa oli seksiä päivittäin kun nähtiin, mutta nykyisin mies haluaa vähintään kahden kolmen päivän välein. Minulle kelpaisi edelleen useammin.. Välillä, harvoin, on kausia että päivittäin jotain ja toisiaan vapaapäivinä voi olla että pari kolme kertaa päivässä. Tiedän, että asiat ei ole hullusti, mutta en voi kosketuksen tarpeelleni mitään! Masturboin itse lisäksi, mutta ei se tyydytä kosketuksen ja toisen ihon kaipuuta..

Kun sais edes kerran viikossa! Mies on aina töistä väsynyt. Olemme nuori pari yx lapsi naimme ehkä kerran kuussa ja sekin pikajuttu. Mies saa mut mä en. Yksin tyydytän itseäni. Nytkin se nukkuu.

Suhdetta takana 9 vuotta, ikää kaksin puolin 40:n (mies 7 vuotta vanhempi) ja seksiä vaihtelevasti. Useimmiten muutaman kerran viikossa, välillä jopa muutaman kerran päivässä, mutta välillä voi olla väliä viikonkin verran.

Näitä ketjuja löytyy varmasti monia täältä, mutta kysellään nyt silti.. Kuinka usein teillä harrastetaan parisuhteessa seksiä? Oletteko minkä ikäisiä ja kuinka kauan olleet yhdessä? Oletko tyytväinen tilanteeseen?

Olen 25-vuotias nainen ja mieheni 28. Olemme seurustelleet noin vuoden ja kolme kuukautta, josta yhdessä asuneet vasta tuon 3 kuukautta. Alusta asti minä olen ollut se seksuaalisempi osapuoli. Tottakai alussa oli seksiä päivittäin kun nähtiin, mutta nykyisin mies haluaa vähintään kahden kolmen päivän välein. Minulle kelpaisi edelleen useammin.. Välillä, harvoin, on kausia että päivittäin jotain ja toisiaan vapaapäivinä voi olla että pari kolme kertaa päivässä. Tiedän, että asiat ei ole hullusti, mutta en voi kosketuksen tarpeelleni mitään! Masturboin itse lisäksi, mutta ei se tyydytä kosketuksen ja toisen ihon kaipuuta..

Kerran parissaviikossa joskus vähän useimmin,yleensä kun ollaa otettu huikkaa niin himot alkaa hyrräämään.Vaimo haluis enenmän mulle riittää näinkin. Ikä n.50v. 20v. suhteessa.

Viimeksi muokattu:
Liian harvoin! Naiseni lämpenee tasan kerran kuukautiskierron aikana eikä muutenkan hirveästi aloitteita tee. Minulle kelpaisi kerran/kaksi viikossa. Minä 37 avovaimo 31, yhteisiä vuosia takana 12.

Maailma on epäreilu paikka!!!!

Parisuhdetta 15 vuotta takana ja viimeeksi seksiä harrastettu 2 kuukautta sitten.... Miestä ei vain kiinnosta, joten täytyy itse hoidella. Mahtavaa olis, jos sais kolmekin kertaa viikossa. Mieluiten vaikka päivittäin. Haluja, kun riittää!!!!!

Mä 46v ja mies 5vuotta vanhempi. 30 vuotta yhdessä ja seksiä n.5krt/viikko. Silti teen orkut
välil itselleni... Kaikenkaikkiaan aika tyytyväinen nykytilanteeseen,enemmänkin vois olla... :)

Tän on pakko olla provo. Jos sulle on ongelma, että saat monta kertaa viikossa seksiä ja se on liian vähän sun mielestä niin kannattaa miettiä, onko seksi sulle ongelma? Olen viimeksi saanut seksiä pari viikkoa sitten, perjantaina sain melkein seksiä mutta sitten erehtyin sanomaan miehelleni että hän ei ole pussaillut mua moneen päivään niin siihen meni sekin seksinharrastamisyritys. Tänään todennäköisesti en tule saamaan seksiä, joten seuraavan kerran seksiin on mahdollisuus ehkä ensi viikonloppuna - vaikka asutaan yhdessä. Joten vittu revi siitä, kolmen viikon välein - jos silloinkaan - saan seksiä. Ollaan 30v kumpikin ja itse haluaisin useammin seksiä, mies väittää että hänkin haluaisi mutta kas kummaa kun mitään ei kuitenkaan tapahdu vällyjen välissä vaikka seisoisin päälläni ottamassa hältä poskeen. Alkaa hiljalleen huumori loppuu.

Mulle ei todellakaan ole ongelma toi seksin määrä...täytyy olla onnellinen,ku lukee teidän
juttuja. Kerroin vain miten asiat voisivat teilläkin olla...vaatii viitseliäisyyttä myös itseltä...ja
taitoa osata herättää mielenkiinto... :)

Katsokaapa ihmiset telkkarista Jaakobin petivinkkejä, siinä on yllättävän hyviä vinkkejä ihan kaiken ikäisille miehille ja naisille. Ohjelmassa on joku tanskalainen innokas nuori mies neuvomassa ihmisiä tyydyttävämpään ja parempaan seksielämään.
Tämä Jaakob selitää ja kertoo todella tarkasti ja kuvaannollisesti kaikesta mahdollisista asioista ja havainnollista kaiken omilla käsillään, mitä ei ole ennen Suomen televisiossa nähtykkään.
Miehethän tuntevat yleensä oman kehonsa toiminnat huonommin kuin naiset ja naisillakin parantamisen varaa löytyy vielä. Jos rakastaa omaa kumppaniaan, niin kai häntä haluaa yritää
miellyttää mahdollisimman hyvin myös harrastettaessa seksiä.

Kohta kymmenen vuotta yhdessä oloa takana nyt mennyt viimeisestä seksi kerasta jo 5kk sitä ennen meni 12kk että jos saisi edes kerran kuukaudessa hyvä olisi, mieheltä selitystä penätessäni vastaus oli ei se seksi ole tärkeintä... just joo.
Mun tarttis olla puolivuotta kiltti hiljanen kotihiiri ja sitte kakspäivää täys seksi kone ja taas hiljaisuus...
Ja vielä hellyys meillä on kutittelua ja tökkimistä niin ei, mut ku tuo mies on muuten ihan lutunen.

Ja vielä hellyys meillä on kutittelua ja tökkimistä niin ei, mut ku tuo mies on muuten ihan lutunen.
Millähän tavalla miehen pitäisi sen hellyyden aloittaa jottei siitä tulisi kutittelua ja tökkimistä?

Miksi ihminen kutiaa?

Silloin kun hän on kiihottunut seksuaalisesti, niin ei kutia juuri lainkaan.

Siis kutiaako siksi ettei halua häntä kosketeltavan.

Viimeksi muokattu:
Millähän tavalla miehen pitäisi sen hellyyden aloittaa jottei siitä tulisi kutittelua ja tökkimistä?

Miksi ihminen kutiaa?

Silloin kun hän on kiihottunut seksuaalisesti, niin ei kutia juuri lainkaan.

Siis kutiaako siksi ettei halua häntä kosketeltavan.

No jos tökitään sormilla kylkiin niin kutittamista se on, mulle riittää vaikka iso hali tai muuten vaan syliinotto niskan suukottelu sellaset pienet jutut, ja jos mie tien aloitteen niin komentti on yleensä ettei kiinnosta.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-Setä;10827455:
Liian harvoin! Naiseni lämpenee tasan kerran kuukautiskierron aikana eikä muutenkan hirveästi aloitteita tee. Minulle kelpaisi kerran/kaksi viikossa. Minä 37 avovaimo 31, yhteisiä vuosia takana 12.

Maailma on epäreilu paikka!!!!

Näinpä. Minä, nainen, lämpesin myös ennen vain kerran kuukaudessa kuukautiskierrosta johtuen, nykyään kun syön pillereitä eikä kiertoa ole en sitten lämpene ollenkaan. Että ehkä kannattaisi sinun olla onnellinen että saat edes kerran kuussa...

Mies tekee aloitteen suoraan seksiin inä hellyyteen... tosin nyt en ees siihen tarpeeks monet pakit kun saa ei enää uskalla.
Eikö mies pidä milloinkaan koskettelusta?

Aiemmin sanoitte ettei miehen mielestä ole tärkeintä.
Mikä sitten on hänen mielestä tärkeämpää?

Ilmeisesti fyysinen kosketuskaan ei ole hänelle tärkeää.

Entä kahdenkeskeinen aika, vai jokin muu?

Viimeksi muokattu:

kyllä kolmesti viikossa pitää saada

Viimeksi muokattu:
Nykyisin enää pari kertaa viikossa. 35 vuotta ollaan oltu yhdessä. Seksiä on mielestäni aina ollut riittävästi ja riittävän hyvää. Olen pitänyt huolen, että vaimo saa oman orkkunsa, niin on halunnut seksiä jatkossakin. Loistavista seksikerroista on lukuisia hyviä muistoja ja niistä olen vaimolleni ikuisesti kiitollinen. Kävi jatkossa miten kävi.

Kyllä harmittaa muidenkin puolesta miten ei halut ihmisillä kohtaa. Vähä tuntuu myös ihmiset keskenään puhuvan näitä asioita halki. Karmaisevaa on lukea että naiset on puutteessa kuukausia. Siis miehenä meinaa suonipullistua jos täytyy olla 2 viikkoa ilman vaikka viikko alkaa olemaan maksimi niin sitten menee käsihommiksi.

Meillä harrastetaan semmonen 2-5 kertaa viikossa riippuen vähän miten kumpikin jaksaa kun on lapsiakin niin tilanteet helposti menee ilta-aikaan ellei tee pikaiset päiväaikaan salassa. Itselle tuo kaksi kertaa tekee jo tiukkaa ja kun on juuri päässyt vauhtiin niin kyllähän sitä melkein joka päivä haluaisi. Harvoin kyllä enää saa 2-3 kertaa päivässä kuten nuorempana.

Tämä ei siis ole mitenkään provo vaan jokainen ollaan yksilöitä ja jollekin se kerran kuussa riittää mutta jollekin se kerta viikossa aiheuttaa jo ylimääräisiä paineita.

Miehelle harvat laukeamiset valitettavasti lisää iän myötä eturauhas vaivoja joten jo terveydenkin kannalta kannattaa patistaa äijää hommiin vähintään kerran viikossa.

Tehkää vaikka yllätys joskus teidän pihtari äijälle ja ottakaa vaikka väkisin kun tulee töistä tai aamulla kun herää tai keskellä yötä. Jos tosissanne yritätte kuumana käydä päälle ja hoidatte kaikki hommat ja tulette silti torjutuksi niin sitten on pakko olla vakavammasta jutusta kyse.

Tuo osa-alue elämässä on sen verran tärkeä että voi olla hyvinkin sitten vaihdon paikka johonkin toiseen jota läheisyys ja seksin harrastaminen kiinnostaa. Itse olen aivan hulluna ja kiimaisena vaimon perään vielä lähes 20 vuoden jälkeen.