Esikoinen haaveissa vuodelle 2011/2012?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eltsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei se kyllä mitenkään voi liittyä raskauteen, kun hedelmöittyminen olis tapahtunu sunnuntaina.

Voiko se siis olla niin, että ovulaatio on ollu tapahtumassa, mutta jostain syystä ei olekaan tapahtunut? Ja tapahtuukin vasta nyt? Ei sitten monimutkasemmaks oo tehty tätä! Noh, seksiä sitten vaan, rupeen olee sen verran kunnossakin jo että saattais jopa onnistua :D

Sajj, putosin kärryiltä että oletko saanut selvän plussan ovistikkuun tässä kierrossa jo? Ellet ole niin voisiko olla niin että tosiaan ovuloitkin vasta nyt?

Dahlia:lla on jännät paikat alkuviikosta, toivottavasti plussaat. :)

Mulla oli aika mojovat mahakivut eilen, jotka osittain johtuivat varmastikin oviksesta. Joku pieni mahapöpö täälläkin on jyllännyt, mulla on ollut maha vuoroin tukossa ja vuoroin löysänä... Tuohon päälle vielä selkään asti kolottavat oviskivut niin voitte kuvitella ettei ollut kiva olo eilen.
Peittoja tuli kuitenkin urheasti heiluteltua joten tämän kierron täsmäisku on suoritettu! Saas nähdä vaan että tuleeko mitään tulosta, tuo endoepäily on pistänyt mielikuvituksen laukkaamaan ja olen jo lähes varma että mulla on munasarjat endon runtelemat. :D
Toisaalta raskautuuhan endottaretkin, Mymmeliini on siitä oiva esimerkki joten en ehkä vielä heitä kirvestä kaivoon, etenkin kun on kyse vasta epäilystä.

Pitkästä aikaa ajattelin tulla tänne katsomaan kuulumisia. Plussaonnea kaikille kovasti. Suosittelen muuten tuota lääkärissä käyntiä kaikille jotka stressaavat raskautumisen kanssa. Itse kävin yksityisellä tammikuussa, halusin vain varmistua että alakerrassa kaikki kunnossa, lääkäri veikkasi ovulaatiota viikon päähän ja siitä kierrosta se plussa tuli. rauhoitti jotenkin mieltä kun kuuli että kaikki hyvin.
Täällä odotus lähtenyt alkuun ihan mukavasti, jonkin moista pahoinvointia on ympäri vuorokauden, mutta eiköhän tämä sen arvoista ole ;). Ensimmäiseen neuvolaan pääsen vasta parin viikon päästä.

Jännittäviä oireita on ilmassa teillä! :D

Nyt on tän neidin pää sekotettu lopullisesti. Tein äsken ovulaatiotestin, kun nuo tissit nyt on ollu kipeät, ihan siis uteliaisuuttani. No haamu siihen liuskaan pärähti. Että mitä tämä nyt on? Ovuloinko sittenkin nyt vasta? Onko nuo testit niin viallisia, että huvikseen haamuilevat ihan millon vaan? Apua.

Kai se riippuu noiden testien herkkyydestä, mutta itse en muista että olisin tehnyt koskaan ovistestiä, johon ei vähintään hentoa haamua olisi tullut. Ja mulla ei ole PCO:ta. ;) Haamut ovistesteissä ei merkkaa mun käsityksen mukaan mitään, vaan viivan pitäisi olla vähintään saman vahvuinen kuin kontrolli, tai tummempi.

Toisin kuin raskaustesteissä mitattavaa hormonia (HCG), ovistestien havaitsemaa hormonia (LH) on kropassa koko ajan, myös silloin kun ei ovuloi, mutta oviksen aikana sitä on vain paljon enemmän kuin "normaalisti". Näin ollen siis raskaustestihaamu voidaan laskea positiiviseksi, koska naisen elimistössä ei ole tuota hormonia ilman alkiota (tai joitakin lääkkeitä), mutta ovistestihaamu on nega.

Follikulaarivaihe 1.1-11.6 U/l
Ovulaatiovaihe 17.0-77.0 U/l
Luteaalivaihe < 14.7 U/l
Postmenopaussi 11.3-40 U/l

0.8-7.6 U/l

Viimeksi muokattu:
Ja omaa napaa. Mun raskausoireet alko eilen. Siis ihan tosissaan, mun nännit on niin kipeät ettei mitään järkeä. Voiko mun himotoiveilu ihan oikeasti vaikuttaa tällä tavalla mun kroppaan, että fyysisesti aiheuttaa ihan selkeitä oireita? Koska tiedän kuitenkin, että mahdollinen alkio ei ole edes vielä kiinnittynyt, että oireilu ei ole mahdollista.

KOMPS.
Voi jösses mitä oireita mullakin! Eilen alkoi samanlainen mahan kirvely kuin edellisessä kierrossa. Rinnat myös muuttui päivän aikana turvonneiksi ja hyvin aroiksi. Tänään oksettaa, etoo, ällöttää ja väsyttää.
Nyt menossa kp21, ovisplussa tuli kp17 eli ei tässä nyt voi olla kyse mistään muusta kuin aikaisesta ja HYVIN voimakkaasta PMS:stä. Luulen että lisääntynyt valo saa mun hormonini "sekaisin" tai ainakin voimistumaan jollain tavalla, sillä mielialakin on viimeisen kuukauden aikana vaihdellut aika tavalla. No, kai tämä jokakeväinen hepuli tästä helpottaa kesään mennessä. :E​

Viimeksi muokattu:
Heipsan, sori en oo ehtiny käydä kirjottelemassa! Melko varma olen, että ovulaatio olikin sillon vasta niihin aikoihin, lauantaina ehkä. Oon juu lueskellu noista ovistesteistä ja hormoneista enemmän, kiitos Mymmeliini :) Onneks sillon huvikseni tein sen testin, muuten olis saattanu jäädä ovulaatio kokonaan hyödyntämättä (tästä taas huomaa sen, ettei ikinä kannata täysin luottaa mihinkään, pitää myös kuunnella omaa kroppaansa). Ja ens kierrossa pääsee käyttämään niitä testejä sitten paremmalla tiedolla. Onneks on näitä tukijoukkoja täällä, teiltä oppii paljon!

Myy-84, tiedän mistä puhut! Oon itkeny ja nauranu vuorotellen nyt pari viikkoa. Mieski ihmetelly että mikä mulla on, ku katon Dr.Philiä ja itken. Ja ku oon onnellinen, niin itken. Ja itken koko ajan sitä, miten hyvä mun mies on mulle. Ja sit nauran, nauran ja nauran, koska tunnen olevani niin tyhmä kun itken niin paljon :D Jotain kummallista on tapahtumassa!

Oi miten kovin toivoisin, että tärppi olis käyny tässä kierrossa. Anoppi viikonloppuna kysyi, että olenko raskaana, kun on niin hyvä ruokahalu (jos mä otan lisää ruokaa, jotain siis on pakko olla meneillään :D). Kyllä meidän vanhemmat selkeästi rupee odottamaan, että saisivat lapsenlapsia, niin paljon puhelevat tuollaisia nykyään :)

eppe, kiva kuulla susta! Voi hyvin!

Dahlia- ja Lilli-84, täällä jännäillään teidän puolesta!

Oi miten kiva, meillähän on taas tässä ketjussa jännät päivät! :>

Sajj, itkuherkkyys on täälläkin ollut riesana koko helmikuun ajan ja näyttäis pahenevan vaan. Eilen meinasin ruveta itkemään bussissa kun olin vaan niin onnellinen!
Mutta hyvä näin, ehkä alkaa talven selkä taittumaan kun pää reagoi tällä tavalla. En tiedä onko tämä nyt sen helpompaa kuin pimeiden kuukausien alakuloisuus, mutta ainakin saa välillä nauttia myös niistä onnen tunteista. :D
Ja kiva että teillä vanhemmat odottaa jo positiivisin mielin, se tuo mukavan tunteen siitä että vauva on hyvin tervetullut.

Kuis on Dahlia- ja Lilli-84, korkkaatteko maaliskuun plussaputken?

Meinasin jo aamulla tehdä testin mutta tulinkin toisiin aatoksiin. Nyt muutamana päivänä on tullu häivähdys vaaleanpunaista paperiin, että eiköhän ne menkat ryntää paikalle. Jos ei tänään ala niin huomenna aamulla testaan. Ihme kyllä, ei ole yhtään menkkakipuja niinkun yleensä on jo tässä vaiheessa :p

Mites Lilli, missä mennää?

tänäänhän se mun jännäpäivä on...eikä menkoista vielä ole kuulunut, mutta kyllä uskon että ne sieltä tulee.. :(
Menkkakipuja ei kyllä vielä ole ollut, ja ne kyllä normaalisti olisi tuntunut jo 2 paivää...
Mutta koko sen ajan mitä veitimme isäni talossa ei tehty yhtään mitään. Kun vihdoin olisi ollut aikaa eikä edes olisi väsyttänyt, oksennustauti alkoi molemmilla 5 minuutin välein... Onneksi kummallakin oli oma vessa... :) ja siihen sitten se toinen viikko menikin..
Joten, olen kyllä aika varma että ne menkat tulee alkamaan... :(

Miten Dahlia??? Toivotaan etä sulla ne ei ala... :)

Ei ni ei. Vaikka mä näin yöllä unta siitä että plussasin komeasti, niin nii vaa aamulla täti tuli kylää :P Ei taida nää clomitkaa auttaa, mitähän seuraavaks kokeilis.. HUOH

Tsemppiä Lillille! ja hetiperään Sajj & Myy! Ja kaikille muillekin! :)

Viimeksi muokattu:
Keskiviikko 2.3.2011

Yrityksen aloittaneet:

nimim.....................ikä.................YK.. ....................KP..................jännäpäivä​

Lilli-84.................26...................6....................23-26....................1.3.
Atlantis*..............42...................8.....................24-28...................5.3.
Sajj......................22...................5.....................29-32...................7.3.
Myy-84................27...................6.....................27-31...................11.3.
Rht.......................26...................4........................28.....................16.3.
Kookos74............36...................3...................27-32......................20.3.
Tigu......................27..................1........................27.....................20.3.
MaMaCat..............37...................9.......................26......................22.3.
Dahlia-
................22..................16......................30......................1.4.
Kittyc
at................25...................1.........................?.........................?
mari974..............36...................1.........................?.........................?
Janette................29.................~1v.......................?..........................?
tinsku..................21...................3..........................?.........................?
Kaarina................31...................5........................29........................?

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim.......................ikä........................................yritys alkaa​

Tigu........................27..........................................maaliskuu 2011
Merimari79............31..........................................keväällä 2011
Rose.......................24..........................................kesällä 2011
Marjutan................26..........................................kesällä 2011
Emma80................30..........................................elokuussa 2011​

Plussanneet:
flowers.gif

nimim..................ikä.................plussa. ................LA...........monennesta tärppäsi

emmuk...............24..................12.10.2010..... . ...19.6.2011.................yk1
ansku83............27...................14.12.2010....... ...19.8.2011.................yk2
kais-a................22...................28.12.2010... .........6.9.2011.................yk3
SL......................30...................2.1.2011... ...........11.9.2011.................yk4
Tiina..................24...................13.1.2011.. ..........20.9.2011.................yk5
Marsku..............29...................23.1.2011...... ......1.10.2011.................yk3
Susse................31...................24.1.2011.... ........25.9.2011.................yk1
tinni...................30...................2.2.2011...... .............?..........................yk1
Nanna79...........31...................4.2.2011....................?..........................yk5
eppe.................22...................4.2.2011........ ............?..........................yk4
eltsu.................29...................6.2.2011........ ............?..........................yk2
Mymmeliini......26...................6.2.2011.....................?..........................yk6​

Plussanneiden oma ketju: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/per...a-plussanneet/
-----------------------------------------------------------------------
Listan saa päivitettyä "lainaa viestiin"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.​

Voi harmi, Dahlia! Minä täällä vain odottelen, koska menkat alkavat. Tänään on kp 24, ja viime aikoina kierrot ovat olleet ennemminkin lyhyitä kuin pitkiä. Yritän olla olematta toiveikas, koska en sitä ovistakaan bongannut. Silti välillä asiaton toivonkipinä tunkee ajatuksiin! Taidan kuitenkin keskittyä tässä kuussa enemmän pitämään peukkua teille muille kuin uskottelemaan itselleni mahdollista raskautta.

Tsemppiä kaikille!

Me lähdemme lomille huomenna ja paluu arkeen puolentoista viikon päästä. Joten sitten palailen asiaan ja sittenhän se ensimmäinen jännäpäiväkin on jo hyvin lähellä :-) Ovulaatiolaskurit näyttää mulle, että paras ajankohta olisi 3. - 9.3. Eilen jo touhuiltiin varalta :-) Eri laskurit antaa vähän erilaisia päiviä ja riippuu tietty, miten kiertonsakin sinne syöttää. Kun itse en oo aina varma, että mikä on menkkojen alkamispäivä, mutta kai se on se ensimmäinen kunnon vuotopäivä.
Mutta toivottavasti saadaan plussia ja palailen tänne loman jälkeen.

Ei ni ei. Vaikka mä näin yöllä unta siitä että plussasin komeasti, niin nii vaa aamulla täti tuli kylää :P Ei taida nää clomitkaa auttaa, mitähän seuraavaks kokeilis.. HUOH

Voi tylsyyksien tylsyys. Toivon sulle niin kovasti plussaa joka kierrolla, olet mielestäni sen ansainnut. On ihan epäreilua ettei noin ahkerasta ja pitkäjänteisestä yrittämisestä ole vielä tärpännyt. Jaksan silti toivoa että jospa teitäkin seuraavasta tai sitäseuraavasta kierrosta onnistaisi!
En muista enää että mistä clomit oli sulle määrätty? Tutkittiinko sillon tarkemmin että missä voisi olla "vika"?

Kuis Lillin fiilikset?

Täällä ei mitään tavallisesta poikkeavaa ole havaittavissa. Peittoja on heiluteltu 3-4 kertaa koko kierron aikana, eli kovin ahkeraa yritystä ei ole ollut. Vähän alkaa kallistua tjottailun puolelle tää meidän meininki, mikä ei välttämättä ole huono asia lainkaan. Mulla pysyy ainakin stressi paljon paremmin kurissa ja mieliala parempana kun ei tarvitse elää kierron mukaan viikko kerrallaan.

Viimeksi muokattu:
Voi tylsyyksien tylsyys. Toivon sulle niin kovasti plussaa joka kierrolla, olet mielestäni sen ansainnut. On ihan epäreilua ettei noin ahkerasta ja pitkäjänteisestä yrittämisestä ole vielä tärpännyt. Jaksan silti toivoa että jospa teitäkin seuraavasta tai sitäseuraavasta kierrosta onnistaisi!
En muista enää että mistä clomit oli sulle määrätty? Tutkittiinko sillon tarkemmin että missä voisi olla "vika"?

Kiitos, clomit määrättiin ihan kokeiluna. Gyne ultras ja totes vaan ettei näe miks ei onnistuisi ja kirjoitti sitten clomit ilman sen suurempia seurantoja tai tutkimuksia. Jotain hyötyä niistä on ollu, mutta ei vissiin tarpeeksi. Tänää varasin ajan gynelle, alan epäilemää että mullakin on endoa - mikä selittäis tän pitkän yrityksen ja älykovat menkkakivut. Osittain tekis mieli kans vaan antaa olla, tjottailla :D Plääh, turhauttavaa.

Supertsempit Atlantikselle, ja Tigulle rentouttavaa lomaa :)

Viimeksi muokattu:
Jaaa-a....täällä niitä menkkoja vielä odotellaan, on kyllä fiilis että ne alkaa tänään, viimeset kaks päivää ollut ajoittain kovia alavatsakipu-vihlaisuja, niin kuin normaalistikin kun ne on alkamassa, ihme kyllä tässä kierrossa ne ei kovin masenna. Ehkä koskan en ole odottanut mitään muuta kuin menkkoja, toivon nyt vaan että ne voisi alkaa että päästäisiin taas kokeilee... :)

Vähän kyllä mietin sitä että enkö minä sitten ovuloi joka kierrolla, kun viimeksi kun menkat oli 3 päivää myöhässä, oli se kierto kun bongasin sen todella vahvan ovisplussan. Muissa kierroissa en oikein ole onnistunut bongaamaan plussia.
Harmi vaan että en tässä kierrossa edes niitä "metsästänyt". En tikuttanut yhtään kun päätin että otan vähän rennommin tää homma.. Niin nyt sitten jälkeenpäin harmittaa kun ei pysty vertaamaan.

Eli näillä täällä jatketaan eteenpäin...

Kyllä se on ihmeellistä kuinka joka kierrossa kun ei tule plussia harmittaa jokaisen teidän mukana...(en oikein tiedä miten seltttää tuo lause) Kun itse niin kovasti toivoo niin tuntuu että ymmärtää jokaisen muunkin pettymys..

Parille ystävälle olen kertonut että yritämme ja toinen niistä joka kerta kun hän soittaa kyselee että onko tärpännyt jo, ja hänen pitää kuulemma kysyä kun en kerro mitään.. Ihmettelen vaan että mitä voin kertoa kun ei ole mitään kerrottavaa?? Noh, omaa tyhmyyttähän se oli kun ylipäätänsä kerroin että yritämme...Jollain tavalla vaan harmittaa enemmän joka kerta kun hän kyselee että onko tärpännyt... Helppoahan hänellä on kysellä kun oma lapsi on jo ja hän aikoinaan raskautui parin kuukauden välein, niin hänen mukaan se vauvanteko on helppoa...
Olen siis todella onnellinen että löysin tämän palstan, kun täällä ollaan kaikki vähän samassa veneessä...

No niin, nyt loppui kiukutteleminen ja iloisena taas eteenpäin... :)
Tsemppiä kaikille... :)

Perjantai 4.3.2011

Yrityksen aloittaneet:

nimim.....................ikä.................YK.. ....................KP..................jännäpäivä​

Lilli-84.................26...................6....................23-26....................1.3.
Atlantis*..............42...................8.....................24-28...................5.3.
Sajj......................22...................5.....................29-32...................7.3.
Myy-84................27...................6.....................27-31...................11.3.
Rht.......................26...................4........................28.....................16.3.
Kookos74............36...................3...................27-32......................20.3.
Tigu......................27..................1........................27.....................20.3.
MaMaCat..............37...................9.......................26......................22.3.
Dahlia-
................22..................16......................30......................1.4.
Kittyc
at................25...................1.........................?.........................?
mari974..............36...................1.........................?.........................?
Janette................29.................~1v.......................?..........................?
tinsku..................21...................3..........................?.........................?
Kaarina................31...................5........................29........................?

nimim.......................ikä........................................yritys alkaa​

Rose.......................24..........................................kesällä 2011
Marjutan................26..........................................kesällä 2011
Emma80................30..........................................elokuussa 2011​

Plussanneet:
flowers.gif

nimim..................ikä.................plussa. ................LA...........monennesta tärppäsi

emmuk...............24..................12.10.2010..... . ...19.6.2011.................yk1
ansku83............27...................14.12.2010....... ...19.8.2011.................yk2
kais-a................22...................28.12.2010... .........6.9.2011.................yk3
SL......................30...................2.1.2011... ...........11.9.2011.................yk4
Tiina..................24...................13.1.2011.. ..........20.9.2011.................yk5
Marsku..............29...................23.1.2011...... ......1.10.2011.................yk3
Susse................31...................24.1.2011.... ........25.9.2011.................yk1
tinni...................30...................2.2.2011...... .............?..........................yk1
Nanna79...........31...................4.2.2011....................?..........................yk5
eppe.................22...................4.2.2011........ ............?..........................yk4
eltsu.................29...................6.2.2011........ ............?..........................yk2
Mymmeliini......26...................6.2.2011...............20.10.2011................yk6​

Listan saa päivitettyä "lainaa viestiin"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.​

Ensimmäinen ultra takana ja kyllä sieltä vaan pienen pieni vajaan sentin mittainen papunen löytyi. Syke näkyi ja vastasi täysin viikkoja 7+1, mikä laskennallisestikin pitää paikkaansa. :) Pari viikkoa on vielä kriittisintä aikaa, usein kuulemma km tulee viikoilla 7-8, mutta ainakin nyt kaikki on juuri kuten pitää.

Pahoittelut menkoista Dahlialle ja Lillille terveisiä että mä luulin plussan jälkeen ekat pari viikkoa että menkat alkaa kun mahaa nipisteli samalla tavalla kuin menkat olisi alkamassa. ;) Joten siihen asti on joka kierrossa toivoa, kunnes menkat alkaa.

Jollain tavalla vaan harmittaa enemmän joka kerta kun hän kyselee että onko tärpännyt...

Tämän takia en itsekään kertonut yrityksestä kenellekään.

Hyviä uutisia Mymmeliini :)

Mulle sanottiin myös ultrassa, että kun syke saatiin näkyviin (silloin oli 6+2), niin on yli 90% mahdollisuus, että raskaus jatkuu normaalisti. Toivotaan näin :) Vaikka itsekin vähän jännään näitä juuri kuluvia viikkoja, kun pikkusen elimet muodostuu ja näin ollen km:n riski tosiaan nousee..

Eltsu 7+3

Tsemppiä kaikille, joko saatais uus plussaaja :)

Perjantai 4.3.2011

Yrityksen aloittaneet:

Dahlia-
Kittyc

Plussanneet:
flowers.gif

SL......................30...................2.1.2011... ...........11.9.2011...............yk4
tinni...................30...................2.2.2011...... .............?.......................yk1
Nanna79...........31...................4.2.2011...............12.10.2011...............yk5
eppe.................22...................4.2.2011........ ............?.......................yk4
eltsu.................29...................6.2.2011........ ......18.10.2011................yk2
Mymmeliini......26...................6.2.2011...............20.10.2011................yk6​

Ärrrh tätä mun päätäni.
Ehdin jo iloita kun en tämän viikon kiireiden keskellä ehtinyt enkä jaksanut juuri piinailla, vaikka maanantaina on kp28 joka on useimmiten kierron pituus. Arvatkaa vaan alkoiko se levoton mieli taas vaivata kun on viikonloppu ja vapaat edessä!
No, kaipa tämä viikonloppu menee puuhastellessa. Alkuviikkokin varmaan hurahtaa nopeasti kiireiden takia, joten ennenkuin huomaankaan alkaa yk7. :E

Kiva kuulla että eltsun ja Mymmeliinin mahoissa voidaan hyvin! :)

Lilli, mä oon myös ihmetelly näitä ovistikkuja. Oon tosin vasta kaksi kiertoa käyttänyt, mutta yhtään ohjeiden mukaista selkeää plussaa ei ole esiintynyt. Tämän kierron tuntemukset oli kyllä melko voimakkaat joten luotan niihin ennemmin kuin kiinassa tehtyisin halpoihin tikkuihin, mutta silti välillä pistää mietityttämään että mitenhän tiiviisti pitäisikään testailla että saisi sen 100% varman plussan tikkuun.

Mä oon lueskellut endoon ja sitä kautta myös lapsettomuushoitoihin liittyviä blogeja viimeaikoina kun on herännyt mielenkiinto tuon oman endoepäilyn takia. Mä olin viime syksynä sitä mieltä että tää yrittämällä yrittäminen on ihan kakkaa, halusin kovasti tutkimuksiin oman mieleni rauhoittamiseksi ja olin valmis vaikka samantien mihin tahansa hoitoihin, kunhan vaan projekti etenisi jotenkin. Nyt näitä blogeja ja ihmisten kokemuksia lueskelleena mieli on muuttunut. En ole aikaisemmin ymmärtänyt miten valtavan pitkä ja vaivalloinen lapsettomuushoitoprosessi voi olla, ja kuinka paljon polikäyntejä, ultrauksia, hormoneja, pistoshoitoja ja raskautumiskieltojakin siihen voi liittyä.
Jotenkin tuli sellainen olo että kattellahan nyt ihan rauhassa. Ens syksynä sitten lapsettomuustutkimuksiin jos ei ole vielä tärpännyt, sitä ennen ehditään varmaan tutkia onko sitä endoa vaiko ei.

Perjantai 4.3.2011

Yrityksen aloittaneet:

Sajj......................22...................5.....................29-32...................11.3.
Dahlia-
Kittyc

Plussanneet:
flowers.gif

SL......................30...................2.1.2011... ...........11.9.2011...............yk4
tinni...................30...................2.2.2011...... .............?.......................yk1
Nanna79...........31...................4.2.2011...............12.10.2011...............yk5
eppe.................22...................4.2.2011........ ............?.......................yk4
eltsu.................29...................6.2.2011........ ......18.10.2011................yk2

Muutin tota mun jännäpäivää taas, ku se ovis tais tosiaan olla vähän myöhemmin kuin ensin ajattelin. Ja näin jälkeenpäin ajatellen ei ole kyllä mikään ihmekään, että ovis oli niin myöhään ja tää kierto venähti/venähtää, kun oli sellanen stressi tentin takia ennen ovulaatiota, tai niihin aikoihin.

Voi Dahlia-, harmin paikka :/

Lilli-84, testiätestiä, ettei tarvii enää jännittää! Toivotaan että sä aloitat maaliskuun plussavirran!

Hienoja uutisia plussanneilta, onnea jatkoon :)

Eipä muuta tällä kertaa, jännäilemisiin!

Sori leidit.... :( en minä vielä plussannut, mutta voisinhan minä vielä täässä kuussa plussata, seuraava jännäpäivä kun laskin 27.3... Joten pidetään peukkuja siihen... :)
Menkat siis alkoi eilen...Ja aivan kamala kipu vatsassa, vei kaikki voimat, mut monen särkylääkkeen ja hyvän nukutun yön jälkeen jaksan taas töitä tehdä... :)

Kukas olisi seuraavana listalla?? Atlantis, mitkä fiilikset?? :)

Yhteistyössä