Itse en ole vielä elämässäni huonoon pimpsaan törmännyt, enkä varmasti törmää, koska mielestäni kaikki kokemani ovat tuntuneet jumalaisilta.
Kaikki naiset, joiden kanssa olen rakastellut, ovat tuntuneet todella ihanilta. On ollut väljempää, ja piukempaa. Kaikki silti ovat tuntuneet taivaallisilta!
Kiva lukea tuollaista. Olen nimittäin ihan varma, että nykyään kun lehdissä ja tv:ssä jopa puhutaan siitä, että pitää kirurgilla pienennyttää häpyhuuliaan, koska "kukaan mies ei tykkää tällaisesta" ja ajellaan kaikki karvat pois ja AP:n tapaan ollaan pelokkaita siitä, että onko alapääni ihan epäkelpo, niin normaali mies, joka on nähnyt naisten alapäitä tajuaa kyllä, että naiset ovat erilaisia, mutta kuitenkin ihanan samanlaisia.
Aina hoetaan tiukkuutta, mutta faktahan on se, että eihän tarkoituksena olekaan se, että naisen vaginan pitäisi olla mikään sentin halkaisijaltaan oleva tiukka kapea putki, koska nimenomaan se LUISTO tekee hommasta nautinnollista. Jos tarkoituksena olisi poraaminen tai vasarointi, niin eiköhän evoluutio olisi kehittänyt miehillekin vehkeen päähän kovempaa nahkaa jne.
Uskokaa pois, että evoluutio on kehittänyt miehen ja naisen alapäät juuri oikeanlaiksi, joihin ei tarvitse kirurgien mennä peukaloimaan. Naisen alapää on suunniteltu täydelliseksi paketiksi ajatellen seksiä, synnytystä, kuukautisia jne. Vaikka nainen synnyttää alakautta 3,5 kg painavan vauvan, niin siitä huolimatta muutamassa viikossa naisen alapää on jälleen kunnossa seksille. Eikös vaan olekin aika hieno design?!=