Parasta pyllyssä

• Viestiketjun aloittaja Anaali-anna
  • Ensimmäinen viesti
Anne
Niinpä niin,kun ei muuta keksi aletaan arvostelemaan kirjoitustaitoja.Avasin sinulle kuitenkin ihka oman ketjun""täytyykö panna taakse jos edessä ei tunnu"" eli nyt voit mennä sinne kirjoittelemaan.Kirjoitustesi perusteella oletkin melkoinen verbaalikko joten pian varmaankin saamme iskevää tarinaa luettavaksemme.Sinähän et selvästtikkään tänne kuulu kun et pepusta näköjään mitään tiedäkkään,eikä toisen reijän tuntemuskaan varmaan päätä huimaa.Voit kuitenkin nyt helposti pohtia ""täytyykö panna taakse jos edessä ei tunnu""ketjussasi tätä kuumaa perunaa älylliseltä kehitykseltään samantasoisten ""kaalinkerien"" kanssa.

mummo vm 1966
Et osaa lukea vai? Kokemusta löytyy. Ensin velvollisuudesta, sitten ilosta miehelleni annoin persettä, 10 vuotta yhteensä. Mies tunnusti pettäneen minua myös miesten kanssa, joten erosimme ja äkkiä. Kuitenkin rakastin ja opin nauttimaan anaaliseksistä.

Kokeile itse harrastaa peppupanoja vähintään kerran viikossa 10 vuoden ajan! Tule sitten tänne kertomaan, onko yöside, Tena vaiko sittenkin lasten vaippa paras alkoholin aiheuttamaan rentouteen yhdistettynä!

Annelle vielä
1. Miksi vedit herneen nenään asiallisesta kysymyksestä?
2. Millä perusteella oletat, etten pepusta mitään tiedä?
3. Millä perusteella oletat edelleen, että toisenkaan reiän tuntemus ei päätä huimaa?
4. Millä perusteella luokittelet minut tietylle älyllisen kehityksen tasolle?
5. Miten selität viestissäsi olevan ristiriidan ""verbaalikon"" ja ""älylliseltä kehitykseltään samantasoisten kaalinkerien"" välillä?

nainen1966
Juuh, en osaa lukea en. Enkä ainakaan usko sua, joten höpise siellä vaan omiasi.

Niin, sen verran vielä, että varsinkin 'voileipä' on kyllä poikaa eli mä esim. istun miehen päällä ja toinen tulee takaa peppuun varovaisesti ja siinä sitten mun ehdoilla. Ai taivas.

Mutta nämä on vain sellaisia pikkulisäextroja seksiin eikä jokapäiväistä ollenkaan.

Mun mies ei ollut koskaan kokeillut peppuseksiä ja pelkäsi sitä kuin ruttoa, hehe. No, nykyään se tykkää kovasti ja aina joskus silloin tällöin kun on aikaa vähän enemmän siitä nautitaan.

Parasta on varmaan se, kun mies tulee hitaasti ja varovaisesti peppuun ja mä saan leikkiä joko dildon tai jonkun klittakiihottimen kanssa. Nami.

Insinöörejä lisää
Kyllä Suomi tarvitsee lisää peppuseksiä. Hedelmällinen ahteripani synnyttää uusia insinöörejä, vaikka paperitehtaiden johtajiksi. Perseestähän ne ovat syntyneet!

mies
kyllä peppupano kerran viikossa tekee hyvää. muuten pimppaa. eiköhän siitäkin se erikoisuus ja tuhmuus häviä jos pelkkää persepanoa on. näin meillä homma pysyy hyvänä lisämausteena suhteessa. kiihoitus on mahtava kun pippeli on peppureijän kohdalla uppoamassa hitaasti anukseen ja hyvää tekee!

Make54
kyllä peppupano kerran viikossa tekee hyvää. muuten pimppaa. eiköhän siitäkin se erikoisuus ja tuhmuus häviä jos pelkkää persepanoa on. näin meillä homma pysyy hyvänä lisämausteena suhteessa. kiihoitus on mahtava kun pippeli on peppureijän kohdalla uppoamassa hitaasti anukseen ja hyvää tekee!
Pane sinä perseesen minä panen oliko sitten pillu vai vittu sillä väliä

Viimeksi muokattu:
vierailija
10 vuotta olen harrastanut hartaita peppupanoja, eikä todellakaan ole kakkaamisongelmia. Hyvä jos ehtii pidätellä ennenkuin torttu sinkoaa avarasta luolastaan.

Varsinkin jos käyn ulkona (olen nykyään sinkku) ja tiedän että ehkä kännäänkin, käytän vaippaa. Ei halua sotkea hienoja bilevaatteita.

Ennen käytin myös tamponia pyllyssä, mutta ei enää auta. Onneksi olen yksityisyrittäjä, muuten olisi kyllä hankaluuksia ehtiä vessaan jos pitäisi jakaa wc muidenkin kanssa. Perheestä en uskalla edes haaveilla - mun täytyy päästä vessaan heti kun tuntuu siltä.

Ja hei - en ole katkera. Kaikki oli sen arvoista.
Kerrankin joku rehellisesti tunnustaa, mitä ånåålipanoista seuraa!

Ei todellakaan tuu kakkaamisvaikeuksia, pikemminkin päinvastoin
Ite ummetuksesta vuosia kärsineenä voin sanoa, että suoleni toimii erinomaisesti juuri tuollaisen eläimellisen peppupanon jälkeen.. Se siis jopa auttaa tähän onkelmaani
Joten ei muuta kuin vain kokeileen.. muistathan olla kuitenkin tarpeeksi hellä ja varovainen naisellesi, huomioida ja kuulostella mikä/miten tuntuu hyvältä.
Kaiken a & o on muistaa heti alussa varovaisuus ja Hitaus, eikä survoa kaluaan vartta myöten heti kylmiltään pepun perälle asti, se sattuu, ja voit olla varma, että kerta jää viimeiseksi. Ja sitähän et tietenkään halua -ethän

Kunnon huolellinen esileikki ensin ajan kanssa alkuun ja sit em. ohjeitani noudattaen kunnon liukastuksen kanssa Sisälle
Ummetus lähtee jos kaataa kodin putkimiestä peppuun.
(myös suolliston seinämät ☠)

10 vuotta olen harrastanut hartaita peppupanoja, eikä todellakaan ole kakkaamisongelmia. Hyvä jos ehtii pidätellä ennenkuin torttu sinkoaa avarasta luolastaan.

Varsinkin jos käyn ulkona (olen nykyään sinkku) ja tiedän että ehkä kännäänkin, käytän vaippaa. Ei halua sotkea hienoja bilevaatteita.

Ennen käytin myös tamponia pyllyssä, mutta ei enää auta. Onneksi olen yksityisyrittäjä, muuten olisi kyllä hankaluuksia ehtiä vessaan jos pitäisi jakaa wc muidenkin kanssa. Perheestä en uskalla edes haaveilla - mun täytyy päästä vessaan heti kun tuntuu siltä.

Ja hei - en ole katkera. Kaikki oli sen arvoista.
Jos tunkee putkireiska pommin peppuun niin kyllä torttu sinkoaa ja lisä bonuksena suolisto puhdistuu.

Yhteistyössä