peruskaura
________________________________________________Siis itse kun olen niin turkasen ihastunut, ellen jopa rakastunut tähän tyttöön :S
Total collapse mun ruumiissa. 100% ihastuksen tunne
"Jos ajattelet häntä, tunnet polttavaa tuskaa, jos näet hänet,
mielesi käy levottomaksi, jos kosket häneen, menetät järkesi.
Miten voit sanoa häntä rakastetuksesi?" Bjartikar
Rakastumisen tunnusmerkit huomattavan voimakkaat ja selkeän säännönmukaiset.Mun ihastumisen merkit treffeillä siis: Katson tyttöä silmiin irrottamatta katsetta, näprään sormia jatkuvasti (jopa itse en huomaa).
Tyypillinen ilmiö on kauan kestävä katsekontakti. Vajotaan tuijottamaan toista syvälle silmiin.
Valitettavasti tytön käyttäytymisestä en löydä oikeastaan lainkaan rakastumisen merkkejä, olen pahoillani ja huolestunutkin mahdollisesta kietoutumasta pikkusormen ympäri.Kahvilla kun istutaan, niin tyttö istuu katsoen sanattomana jonnekkin muualle, hiuksiaan välillä kietomassa etusormen ympärille.
Viimeksi muokattu: