Siemensyöksytön orgasmi

• Viestiketjun aloittaja mies 31
  • Ensimmäinen viesti
mies 31
Onko siemensyöksytön orgasmi esim. eturauhaselle haitallinen ?
(siis jos se siemensyöksy estetään sormella painamalla)

Tässä siis tarinani:
Minulle on kerran tarjoiltu sellainen suuseksi orgasmi, jossa suuseksiä antava nainen painoi välilihasta (heti siitä kassien takaa) niin kovasti, että orgasmivaiheessa ei hänen suuhunsa mennyt tippaakaan spermaa, eli sain niin sanotun kuivan orgasmin...
Ja vaikka oudolta kuulostaakin, niin se tuntui aikasta huimalta, kun se mälli meni tavallaan niin kuin takaisin sinne eturauhaseen ?
Tässä orgasmissa oli myös se etu että tämän jälkeen kaluni ei mennyt ollenkaan löysäksi, vaan jäi paraati asentoon, kuin jatkoa odottamaan...

Sitä en sitten tiedä, että onko tällainen juttu ollenkaan hyväksi sille eturauhaselle, vai voiko se aiheuttaa siihen jopa jotain vaurioita / tms. mutta siihen osaa varmasti ottaa kantaa joku tätä alaa (siis lääketiedettä) enemmän ymmärtävä kirjoittaja...

vierailija
Sexpon (ww.sexpo.fi) kysy - vastaa palstan kysymykseen tulleen vastauksen mukaan tällaisesta välihaa painamalla siemensyöksyn estämisestä ei pitäisi olla mitään haittaa, mutta mistään muualta netistä en (googlettamalla) löytänyt kyseisestä asiasta sanaakaan, eli ilmeisesti tämä ei ole kovin suuresti harrastettua toimintaa, vaikka tämä ilmeisesti antaakin miehelle astetta suuremman tuntuisen orgasmin ja säästä samalla naiselta nielemisen vaivan... ;)

toivottavasti tästä ei oikeasti ole haittaa, sillä tarkoitus on alkaa harrastelemaan tätä aina sillointällöin...

Osaava
Jep, siemensyöksy ja orgasmihan ovat kaksi eri asiaa, ei ne mitenkään käsi kädessä kulje, siis aina. Kyllä kokenut ja kroppansa toiminnot tunteva mies pystyy kumpaan tahansa ilman toista.

Asiasta kiinnostunut
Onko täällä foorumilla miehiä tai naisia, joilla olisi kokemusta tällaisesta, eli että se sperman purkautuminen estetään painamalla (ilmeisesti jostain siitä välilihan kohdalta?) ja nautitaankin vain siitä pelkästä orgasmista ilman siemeniä..?

toimiiko tämä homma..?
ja onko teillä tähän jotain vinkkejä ?

dalia
Onko täällä foorumilla miehiä tai naisia, joilla olisi kokemusta tällaisesta, eli että se sperman purkautuminen estetään painamalla (ilmeisesti jostain siitä välilihan kohdalta?) ja nautitaankin vain siitä pelkästä orgasmista ilman siemeniä..?

toimiiko tämä homma..?

vaikuttaa tantraseksilta... orgasmin pidattelya.

Viimeksi muokattu:
597
Miehen orgasmi on huikeampi mieheni mukaan ilman siemensyöksyä. Meillä tämä toimii kun otan suihin mieheltäni ja hän saa huikean orgasmin. Koska siemensyöksyä ei tule on tästä helppo jatkaa, kalu jää täyteen pystyasentoon ja minä joka olen jo valmiiksi kiihottunut saan myös osani heti perään. Tässä kohtaan mies saa lauetessaan siemensyöksyn. Pitää tätä toistakin perään tulevaa orgasmia räjäyttävänä. Orgasmiin voi opetella ilman siemensyöksyä.

vierailija

toimiiko tämä homma..?
Luin miesten g-pisteestä jonka pitäisi sijaita vähän peräaukon sisällä, ei siis syvällä. En tiedä. Olen kyllä toisinaan nauttinut kun olen "pannut" itseäni peräaukkoon pienehköllä taipuisalla dildolla (se kiinni pylväässä) ja samalla hieromalla nännejäni, minulla on herkät nännit. Eilen laitoin penikseeni naisten ohuen (kai 15den) nilkkasukan ja hellästi hyväilin sitä samalla toista nänniäni hyväillen. Aikani tehtyäni sitä vartaloni alkoi täristä ja nousi kaarelle, tuntui tavattoman hyvälle. Kai se oli siemensyöksytön orgasmi. Jos olisin jättänyt siihen, olisi penis jäänyt erektioon. Runkkasin sitten perinteisesti loppuun. Kiinnostaa tuo kysymys erityyppisistä orgasmeista.

vierailija
Olen aiemminkin lukenut, mutta nyt myös kokenut. Eli orgasmiton siemensyöksy. Tämä on hiukan ap asian vierestä. Vaimo hoiteli minua ja lopetti, kun tapana kiusoitella, hiukan väärään aikaan ja minulla alkoi spermaa valua reilusti. Pyysin että jatka, jatka ja hetken kuluttua hän jatkoi, jolloin sain hetken kuluttua orgasmin.

Onko tälle nimi? Ja joku tekniikka millä sen saa toistumaan?

Yhteistyössä