Piiskaaminen ja ratsastajanaiset

• Viestiketjun aloittaja Raitahousu
  • Ensimmäinen viesti
masokistimies
Oletko vapaa nainen ja uskotko että sinä nauttisit jos sinä antaisit minulle piiskaa?Sinä saat vapaat kädet käyttä mitä sinä haluat,ratsupiiskaa,raippaa eli pajuvitsa,täällä kasvaa kaikenlaista kokoisia pajuvitsat.Minä asun kolmiossa Kokkola-Vaasa-Seinäjoki
Sinä saat lyödä kuinka kovaa sinä haluat pakarat ja reisien sisä,taka ja etupuolalla,reisien ulkopuolella on niin vähä lihakset joka suojaa että se jää herkästi jälkiä ikuisesti,minulla on syvä raita oikean reiden ulkopuolella joka on ollut jo 30 vuottaa.

Tseke
Alkuperäinen kirjoittaja kuritusväline:
Paju piiskahan on tavallaan sama kun raippa. Sitähän käytetään myös hevosilla. Koivuvitsat nyt on ihan naurettava lasten lelu. Raippa on ehkä hieman jämäkämpi kun paju. Olen kohta neljäkymmentä. Ja vielä tuosta satuttavuudesta. Remmi on lasten lelu verrattuna raippaan.
Taidat olla piiska-asiantuntija. Piiskaa olen saantu koivun-pajunvitsalla ja lisäksi remmillä. Koivuvitsaa et siis arvosta yhtään. Onhan sielläkin tukevampia malleja. Tiedätkö mitään pihlajapiiskasta?

Mikä on raipan pituus? Eikö se ole sellainen löysä ja pitkä. Oletko itse piiskannut paljon, entä saanut itse piiskaa? Onko sinusta rajuin välinen paras?

masokisti
Blev du rädd för mig då jag skrev så otroliga berättelser om mina smiskerfarenheter? Onko minä säikähdin sinua kun kirjoitin sinulle minun piiskaakokemuksia?
Ei kukaan on piiskanut minua,minä olen tehnyt se itse minulle,aloittanut erittäin varovasti ja lisääntynyt voima vähitellen että tunnin kuluttua iho on puuduttu että voin jatkaa vaikka kuinka paljo.

kuritusväline
Kouluraippa on yleensä 100-120cm pitkä. Ei se nyt ihan löysäkään ole. Jos kerta hevonenkin sitä tottelee,niin toki mieskin ;) Olen piiskannut pari kertaa. Kerran vedonlyöntinä (kumpi sietää enemmän) Ja kerran menneisyyden sovitukseksi. Itse olen saanut remmistä, pajuraipasta, raipasta...En täällä ala kertoa mikä oli tilanne ja syy. Jos haluat jatkaa keskustelua niin laita meili tuonne netti kavereihin. Tänne kun ei näköjään saa laittaa.

Pihlajaraipasta ei kokemuksia, mutta ei kai se muita kummempi ole. Kuritus välineen paremmuus riippuu aina tilanteesta. Kovin ei aina ole paras...

Miten te...
Olen nähnyt miehen joka oli hakattu nahkavyöllä kasvot, olkapäät, rinta. Koko iho pis vain veriliha siinä.
Olihan se järkytys nähdä tuttu mies silleen. kyseessä oli toinen mies joka kosti jotain ja hakkasi tuohon kuntoon. Tämä hakattu kuoli seuraavana yönä ja hakkaaja joutui vankilaan.
Minua ei koskaan ole piiskattu, enkä sitä kaipaa. Minut on hakattu tajuttomaksi, kuristettu. kakarana lätkitty tiskirätillä ja revitty tukasta. En myöskään kaipaa piiskaa.
Kaipaan pientä kipua nautinnon joukossa,jonka olen saanut nipistimillä, tai nipistämällä klitorista. Se on minun autuus ja kiitoksen paikka.

Kysyisin miten te oikein lyötte,jos iho ei mene pahasti rikki.

miesnäkökulma
No huhhuh, eiköhän sitä remmin käyttöä vähän hillitä, jos ihan iho pois on lähtemässä. Joskus ollaan tuollaisia leikitty ja kyllä siinä vartin ruoskii aika hyvin niin ettei tule vielä oikein mitään jälkeä. Harvoin sitä tuntikausia nyt jaksaakaan??

masokistimies
Ei kukaan halua väkivalta joka halua leikkiä piiskaaleikkiä! Kaikki pitää olla etuajassa sovittu molmemmalta ja se pitä olla yksi joka halua saada piiskaa ja toinen halua antaa,se mitä olla nautinto molemmista puolista,ei kai joku rupea lyödä toinen ilman lupaa?

minä myös
Taidat olla piiska-asiantuntija. Piiskaa olen saantu koivun-pajunvitsalla ja lisäksi remmillä. Koivuvitsaa et siis arvosta yhtään. Onhan sielläkin tukevampia malleja. Tiedätkö mitään pihlajapiiskasta?

Mikä on raipan pituus? Eikö se ole sellainen löysä ja pitkä. Oletko itse piiskannut paljon, entä saanut itse piiskaa? Onko sinusta rajuin välinen paras?

Ratsastava nainen piiska kädessä on tosi seksy näky.

Pihlajaraippa on aika pistävä, toki jännä sekin, ehkä parhaimmillaan ratsastushousujen tai farkkujen läpi annettuna, muistuttaa aika paljon ratsupiiskaa. Paljaalle iholle koivuvitsa on jotenkin miellyttävämpi, ja ei se mikään lastenleikkiväline ole, ei todellakaan. Mutta kyllä se vanha kunnon rotinkikin sitten osaa olla jännä, ja todella polttava. Isku ei ensin tunnu, mutta herra jestas se jälkipoltto, aiiiieh!

Viimeksi muokattu:
Äiti Ratsastaa
Pitääkö paikkansa, että ratsastusta harrastavat naiset pitävät piiskaleikeistä enemmän kuin muut? Heiltähän löytyy kotona iso joukko eri piiskoja. Onko kokemusta tai tietoa?
Äitini Harrastaa ratsastusta Eikäytä ratsu piiskaa kotona Vaan suosii kotimaista Koivu vitsaa
Olen tänä kesänä Hakenut kerran viikossa vitsan Äiti riisuu alapääni paljaaksi ottaa syliinsä piiskattavaksi Potkin ja huutan Äiti piiskaapyllyn punaiseksi talvella Saan Äitini vyötä paljaalle pympylly2kertaa kuukautessa Piiskauksen Jälkeen olen Äitin sylissä Halaan Äitiäni Minulla on Hyvä Äiti Hänellä on Aikaa Kasvattaa jahelliä minua

Viimeksi muokattu:
Piiskaa
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti Ratsastaa;10628438:
Äitini Harrastaa ratsastusta Eikäytä ratsu piiskaa kotona Vaan suosii kotimaista Koivu vitsaa
Olen tänä kesänä Hakenut kerran viikossa vitsan Äiti riisuu alapääni paljaaksi ottaa syliinsä piiskattavaksi Potkin ja huutan Äiti piiskaapyllyn punaiseksi talvella Saan Äitini vyötä paljaalle pympylly2kertaa kuukautessa Piiskauksen Jälkeen olen Äitin sylissä Halaan Äitiäni Minulla on Hyvä Äiti Hänellä on Aikaa Kasvattaa jahelliä minua

Mun äiti on imettänyt ninua isoksi asti. kun pupes kovettumaan niin anto piiskaa ja välillä ratsasti mun päällä että tuntu. Rupesin seurustelenaan alle 15v ja sjattelin että loppuu äidiltä. Kun jäätiin kahdestaan anto rintaa heti ja jos kiihotuin miin anto piiskaa, ja ratsasti niin pitkään etteä mulla tuli. En saanut aikasemmin olla kun vihittynä vasta sänkyssä, se oli vastoin ylempää tahtoa. Kyllä tykkäs musta, isompana vähän liikaakin kun avosteli mun tyttökavereita.

Meijä Äitee myös
Äitini eikäytä hevoselle piiskaa kuin pakko t apauksessa Sama koskee minua saan kiukutella ja tehtä pahoja aikapaljon ennen kun saan piiskaa Napakasti paljaal pyllyl äitin sylissä noin3kertaa vuotessa Saanomasta mielestäni vitsaa sopivasti ja tarpeeseen olen13vÄitisaa jatkossakin antaa mulle vitsaa .

Kaverin äiti

Kaverin äiti harrastaa ratsastusta. Olin kiinnostunutt nuorena ja kerto kotonaan lasin ääressä. Se halus opetta ratsastusta tosin makuuhuoneessa, Sillä oli ratsastusvaatteet päällä paitsi ei housuja, minun piti ratsastaa päällä ja mamma anto piiskaa siinä tahdissa kun halus. Välillä sai piiskaa kunnolla kun ei meinannut saada, jos ei ollut tyytyväinen työnsi piiskan kahvan anaaliin että tuntu. Siinä tuli opetusta tammoista kerralla että tuntu. Nielenkiintoinen kokemus vanhemmalta naiselta ja sen haluista, ei tarvi heppa kun on hyvä tamma alla.

Ihana Mutsi
Mutsi ratsastaa Minäkin saan osani ratsastuksestaMutai on herkempi piiskaamaan minua ratsastuksen jälkeen pienikin kiukuttelu saamutsin hakemaan vitsan piha koivustaMinä saan silloin ratsastaa mutsin paljailla reisillä pylly paljaanamutsi tanssittaa vitsaa pyllyllä joskus aika pitkään kerran vuotessa saan vitsaa reisilleni ohuella vittalla Tietän Isäni saavan mutsilta ratsu piiskaa he eivät tietä sitä mutsi on ihan OK vitsan saaminen ei riko luita eikä tule Traumoja

Ihana Mutsi
Mutsi ratsastaa Minäkin saan osani ratsastuksestaMutai on herkempi piiskaamaan minua ratsastuksen jälkeen pienikin kiukuttelu saamutsin hakemaan vitsan piha koivustaMinä saan silloin ratsastaa mutsin paljailla reisillä pylly paljaanamutsi tanssittaa vitsaa pyllyllä joskus aika pitkään kerran vuotessa saan vitsaa reisilleni ohuella vittalla Tietän Isäni saavan mutsilta ratsu piiskaa he eivät tietä sitä mutsi on ihan OK vitsan saaminen ei riko luita eikä tule Traumoja

Hevos Äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Meijä Äitee myös;10638956:
Äitini eikäytä hevoselle piiskaa kuin pakko t apauksessa Sama koskee minua saan kiukutella ja tehtä pahoja aikapaljon ennen kun saan piiskaa Napakasti paljaal pyllyl äitin sylissä noin3kertaa vuotessa Saanomasta mielestäni vitsaa sopivasti ja tarpeeseen olen13vÄitisaa jatkossakin antaa mulle vitsaa .

Äiti On hevos ihminen ajaa valmennettavia ravureita vapaa aikanaan Äiti oli tuonut tallelta kotiin aisa remmin n90cm minä olen saanut tutustua tähän 4kertaa saan Äitiltä yleensä piiskaa jos 2piiskausta ei tehoa pääsen Äitini makuu huoneeseen Kahten kesken Äitini Syliin pylly paljaana saan aisa remmistä50-80 lyöntiä pyllylle jalantiolleni Äitit olisin kiinnostunut saavatko toiset minun ikäiseni vitsaa ja remmiä poika15v

En Ratsasta
Pitääkö paikkansa, että ratsastusta harrastavat naiset pitävät piiskaleikeistä enemmän kuin muut? Heiltähän löytyy kotona iso joukko eri piiskoja. Onko kokemusta tai tietoa?

Äiskä ratsastaa Isäni mielestä Hyvä Rakastaja itseni mielestä Hyvä piiskaaja olen saanut 8vuotta vitsaa omasta syystäni Olemme Äitin kassa kahtestaan Pitän Äitini tavasta piiskata saan pyllyni punaiseksi jahelläksi joskus saan remmistä/Äitinvyö Annan Äitini Piiskata en koskaan tappele vastaan Selkäsaunojen jälkeen Äiti hellii minua

Viimeksi muokattu:
Kokemusta

Mutsi joskus Ratsastaa on Määräävä tyyppi kuri asioissa itse hakee piiskan Kysyin kerran mutsilta saanko auttaa Äiti ei saanut vyötäni auki ei minä saan itse oli vastaus lopulta saikin hän riisuu minut itse eisaa auttaa Piiskaamisen mutsi Osaa ja käyttä osaamistaan Taitavasti olen saanut monta vuotta piiskaa pyllylleni joskus Remmiä Nykyisin melkein ototan saavani pyllylle olen Alkanut PItää piiskasta Pylyäni kihelmöi kun Näen Äitin tulevan Piiska/Remmi kädessä Äitin Piiskatessa/Remmitessä pyllyni heiluu kiihkosta En tunne kipua Ihana tunne Leviää kokokehooni piiska osuu välillä perä aukkooni äännähtelen pikku kivusta tämä tuntuu myös ihanalta lopulta piiskaus loppuu olen lähellä orkkua on hyvä olo!

Viimeksi muokattu:
Markus
Alkuperäinen kirjoittaja kuritusväline;10073163:
On se kaikkein pahin! Olen ammatiltani rats. ope joten tiedän kyllä mistä puhun. Toki riippuu räpsiikö sillä vai lyökö täysillä!

Ai mistä hyvästä mies tarttisi kuritusta? No ei tartte kun lukea näitä keskusteluja, joissa mies kuvittelee olevansa mailman-napa ja vain nainen kuulemma ansaitsee oikuttelusta selkään!? Ja mieskö ei koskaan oikuttele ja tee typeryyksiä? Jokainan mies joka väittää minulle moista ansaitsisi selkään ja ei kannatakkaan olla ihan lähellä jos minulla in 1,20 pitkä raippa mukana!
Onkohan tämä miehen piiskaaminen naisilla yleinenkin fantasia.Itseäni ainakin kihelmöi ajatus, että joka sopiva nainen alkaisi ojentaa minua fyysisesti ja sanallisesti.Toistaiseksi kaikki on jäänyt vain fantasian asteelle.Joskus joku nainen on kyllä jossain tilanteessa sanonut, että sinä kyllä tarvitsisit selkäsaunan.Olisiko pitänyt tarttua tarjoukseen ja kysyä sitäkö sinä haluat,? Sinäkö annat? Mikäköhän olisi ollut reaktio ?

Hyvä Piiskaaja
Äiti Ratsastaa Joskus on Oppinut Hyväksi Piiskan käyttäjäksi On 9 vuoten kokemus Äitini piiskan käytöstä viime viikon lopulla sain olla Äitini Muhkeilla Reisillä En ollut pitkään aikaan saanut olla Äiti anto minulle paljon piiskaa Äitin taitot oli tallella Piiska Tanssi pyllylläni Nopeassa tahtissa Itkin Äitini Sylissä vähän Äiti otti minut syliin istumaan hyväili minua Sain mitä tarvitsin kuria Annan jatkosakin Äitin piiskata Jos en tottele muuten.

piiskattu
Tähän ratsastaja naisten "piiska mieltymykseen".
Tämähän on ihan itsestään selvä asia, jos kotona on jo valmiiksi piiskat olemassa, niin tottakai niitä tulee helpommin kokeiltua myös seksuaalisessa mielessä, kuin että jos sellaiset pitäisi käydä oikein erikseen vain seksiä varten ostamassa...
Eli jos joku tuollainen väline kotonta löytyy, niin kyllähän sitä aivan varmasti tulee ainakin kerran kokeiltua myös seksin yhteydessä, eli ainakin minusta tämä asia on ihan itsestään selvyys... :)

Ihana ilta
Mutsi joskus Ratsastaa on Määräävä tyyppi kuri asioissa itse hakee piiskan Kysyin kerran mutsilta saanko auttaa Äiti ei saanut vyötäni auki ei minä saan itse oli vastaus lopulta saikin hän riisuu minut itse eisaa auttaa Piiskaamisen mutsi Osaa ja käyttä osaamistaan Taitavasti olen saanut monta vuotta piiskaa pyllylleni joskus Remmiä Nykyisin melkein ototan saavani pyllylle olen Alkanut PItää piiskasta Pylyäni kihelmöi kun Näen Äitin tulevan Piiska/Remmi kädessä Äitin Piiskatessa/Remmitessä pyllyni heiluu kiihkosta En tunne kipua Ihana tunne Leviää kokokehooni piiska osuu välillä perä aukkooni äännähtelen pikku kivusta tämä tuntuu myös ihanalta lopulta piiskaus loppuu olen lähellä orkkua on hyvä olo!
Eilen Illalla Mutsituli Talleilta liian aikaisin Olin lipittämässä Mutsin viiniä Mutsi kävi ulkona palasi koivunoksan kanssa sain valita piiska/remmi piiskanvalitsin Mutsi hoitaa koko toimituksen itse mutsi avaavyöni napin Javetoketjun laskee housutpolviin käskee istua ottaa päällihousut pois siten lähtee alkkarit Kaikki tämä Tapahtuu Hitaasti mutsi silittä pyllyäni housuja otettaissa jareisiä tämä kiihottaa ihmeellisesti Olin mutsin kanssa kahten meillä oli yhtestä aikaa Käytettävissä reilusti oli 3tuntia Isän tuloon mutsi piiskasi hitaasti kyseli viinin makua pikku hiljaa pakarat,reitet ja lantio punehtuivat Mutsini käsittelyssä pippelini alkoi käetä levottomaks Mutsi anto sille luunapin asia hoitui sillä jatkoi piiskaamista oli ihana selkäsauna ihanalta Mutsilta Toivon saavani samanlaisen Joskus.

Viimeksi muokattu:
Äiti 40
Piiskasin Poikani Pari Kertaa Samasta Asiasta Ei auttanut Otimme Eilen illalla Remmin käyttöön Poikani On minua Isompi ja vahvempi Suostui ottamaan Remmiä Haki vyöni kaapista Riisuin Pojan otin reisilleni annoin Kunnolla Pyllylle Sovimme remmin käytöstä jatkossakin jos on tarvis.

Tyttö 15V
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti 40;10700762:
Piiskasin Poikani Pari Kertaa Samasta Asiasta Ei auttanut Otimme Eilen illalla Remmin käyttöön Poikani On minua Isompi ja vahvempi Suostui ottamaan Remmiä Haki vyöni kaapista Riisuin Pojan otin reisilleni annoin Kunnolla Pyllylle Sovimme remmin käytöstä jatkossakin jos on tarvis.
Olisipa Minulla Tuollainen Äiti Olisin tyytyväinen Ätini Haukkuu Nimittelee ilkeillä nimillä Repii tukasta Ottaisin mieluummin Piiskaa tai remmiä pyllylleni.

Yhteistyössä