Liian raju poikaystävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tttt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tttt

Vieras
Onko muilla kokemusta siitä, että poikaystävä innostuessaan tulee hieman liian rajuksi?

Oma poikaystäväni esimerkiksi painittaessa tai muuten leikillisesti toiseen kiinni käydessä, usein ottaa liian lujasti kiinni ja välillä ihan oikeasti säikähdän hänen voimiaan ja sitä että hän käyttää niitä ihan tosissaan minua vastaan vaikka vähempikin noissa leikeissä riittäisi.

Hänellä on vain veljiä perheessä, joten olen miettinyt että hän ei ehkä ole tottunut siihen, miten naista käsitellään. Veljeen kuitenkin voi koskea vähän rajummin.

Mitenkään väkivaltainen poikaystäväni ei kuitenkaan missään nimessä ole. Seksissä hän on hellä, hitusen liiankin hellä välillä ;)

Mutta onko muilla kokemuksia vastaavasta?

Onko muilla kokemusta siitä, että poikaystävä innostuessaan tulee hieman liian rajuksi?

Oma poikaystäväni esimerkiksi painittaessa tai muuten leikillisesti toiseen kiinni käydessä, usein ottaa liian lujasti kiinni ja välillä ihan oikeasti säikähdän hänen voimiaan ja sitä että hän käyttää niitä ihan tosissaan minua vastaan vaikka vähempikin noissa leikeissä riittäisi.

Hänellä on vain veljiä perheessä, joten olen miettinyt että hän ei ehkä ole tottunut siihen, miten naista käsitellään. Veljeen kuitenkin voi koskea vähän rajummin.

Mitenkään väkivaltainen poikaystäväni ei kuitenkaan missään nimessä ole. Seksissä hän on hellä, hitusen liiankin hellä välillä ;)

Mutta onko muilla kokemuksia vastaavasta?

kyllä, on kokemusta. hetkeksi säikähdys pysäyttää molemmat jos jossain tilanteessa jomman kumman voimat tulevat hieman liian vahvasti esiin.

onneksi on kuitenkin tunteet ja sanat jotka auttavat tietämään ja kertomaan, milloin meinaa mennä "överiksi".

Viimeksi muokattu:
Pari kertaa menny tosiaan leikkipaini vähä liian pitkälle ja kipsit jouduttu käteen ja jalkaan kertaalleen vetämään avokille, mutta näin jälkikäteen voi nauraa jo asialle :)