en välttämättä edes aina huomaa sitä itse. vasta sitten jos kokeilen tai joku toinen kokeilee.
joskus taas tunnen sen hyvinkin selvästi.
jospa joku muu erittelisi näitä tuntemuksia selkeämmin kun minä en oikein osaa selittää sitä ainakaan nyt.
Minäkään en välttämättä huomaa omaa kostumistani ennen kuin kokeilen tai mies kokeilee. Itse tiedän kostuvani hyvinkin herkästi, jo ennen kuin edes itse tiedän olevani kiihottunut. Tällöin se on fyysinen ja paikallinen reaktio, eikä tarkoita, että olisin kiihottuneessa mielentilassa.
Silloin, kun kiihottuminen on päässyt vauhtiin, se alkaa päästä (aivoista), ja leviää koko kehoon ylhäältä alaspäin. Ensin aivoissa tapahtuu jotain, sitten informaatio siirtyy ikään kuin sisältä päin rintoihin (tuntuu kuin ne turpoaisivat ja koko rintojen ja decolteen alue on herkkä ja kosketukselle) ja aivan kevytkin kosketus tuntuu "värinänä", ja herkistää kosketuksen ympäröivää aluetta. Näin kiihotus (herkkyys, "värinä", kuumotus, hehku, halu) leviää koko kehoon. Ja mitä pitempään tällaista epäsuoraa kosketusta (kiusoittelua) jatkuu, sen suuremmaksi myös fyysinen halu tulee. Viimeistään tässä vaiheessa ei märkyydestä ole mitään epäselvyyttä.
Joskus pelkkä mielikuva saa tämän aikaan, eikä kosketusta edes tarvita. Mutta silloin kiihko on erilaista. Kun sekä mieli että fyysisesti (kosketus) koko keho on kiihkeänä, kiihko on kokonaisvaltaista ja täyttä!
Mikäli mieli ei ole mukana, kiihottuminen ja orgasmi on mekaanista. Voin sada itseni mekaanisesti riittävän kiihottuneeksi, jotta esim. voin tyydyttää itseni. En kuitenkaan pysty hyväilemään itseäni niin hyvin, että se tuottaisi sen kokonaisvaltaisen nautinnon ja kiihottumisen. Voin olla melko kuiva aloittaessani itseni tyydyttämisen, ja saada helposti mekaanisen orgasmin kostumatta sen kummemmin. Riippuen tuulestani, voin myös kostua itsetyydytyksen aikana, mutta koskaan en ole itse tuottamani orgasmin jälkeen tuntenut saaneeni kokonaisvaltaista tyydytystä, vaikka olisin ollut kuinka märkä.
Mutta kuten todettu, aina en edes tiedä olevani kostea, se voi olla yllätys minulle itsellenikin. Ja niinkuin Ansku sanoi, ei se itse kostuminen tai kostea pillu itsessään tunnu juuri miltään - paitsi märältä.
En tiedä osasinko selittä yhtään paremmin kuin "nainenkaan".