Ongelma tämäkin
Naiset yleensä valittaa päinvastaisesta ongelmasta... Mulla on ongelmana se että mies kestää liian pitkään! Vois siis jatkaa panemista orgasmin partaalla vaikka tunnin. Sama juttu oli sitten kyseessä "traditionaalinen" normiseksi, suuseksi tai käsihommat, eli kyse ei ole siitä että mulla olis jotenkin niin väljät paikat ettei siks tulis.
Mulle tulee huono omatunto kun rupeaa suorastaan kyllästyttämään kun itse tulin jo varttitunti sitten ja mies vain jatkaa. Ja jatkaa. Ja jatkaa. Jossain vaiheessa se rupeaa sattumaan kans, kun ei enää ole itsellä liukastetta omasta takaa. Tämän mies kyllä huomaakin ja lopettaa tulematta itse.
Onko kellään muulla samoja kokemuksia?
Mies ei myöskään tule suu- tai käsiseksissä (vaikka näistä esileikkinä tykkääkin), eli näillä keinoin en voi tilannetta hoitaa niin että hänkin tulisi.
Ideoita?
Mulle tulee huono omatunto kun rupeaa suorastaan kyllästyttämään kun itse tulin jo varttitunti sitten ja mies vain jatkaa. Ja jatkaa. Ja jatkaa. Jossain vaiheessa se rupeaa sattumaan kans, kun ei enää ole itsellä liukastetta omasta takaa. Tämän mies kyllä huomaakin ja lopettaa tulematta itse.
Onko kellään muulla samoja kokemuksia?
Mies ei myöskään tule suu- tai käsiseksissä (vaikka näistä esileikkinä tykkääkin), eli näillä keinoin en voi tilannetta hoitaa niin että hänkin tulisi.
Ideoita?