Te jotka syötte monta pilleri laattaa putkeen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietteliäs22
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietteliäs22

Vieras
Hei! Ajattelin ite syödä kans aina 2 laattaa putkeen ja menkat, koska netistä tuli paljon tietoa siitä että niin tekevät monet ja on ihan vaaratonta. 2 laatan aikana ei tullut tiputtelua tms, mutta kun nyt alkoi ne menkat ne ovat kestäneet 3 päivää ja ovat olleet todella niukat. Vessassa käydessä ei tule edes melkein ollenkaan verta, vähän pyyhkiessä. Siteeseen tulee vain vähän, ja yleensä menkat kestävät semmonen 6 päivää noin suunnilleen. Ja eivät ole mitenkää erityisen niukat, mistäköhän tämä johtuu? Ja olikohan tämä vain kerta juttu vai jatkuuko näin nyt sit aina :D Muistan kun alotin pillerit niin ekat menkat sen jälkeen olivat todella niukat ja kestivät puolet vähemmän kuin yleensä, mutta sitten se muuttui vähän normaalimmaksi.. Mietinpä vaan..

Minä olen aina syönyt monta laattaa putkeen tai ihan miten pitkään vaan. Katoin vain, että menkat osuu sitten sopivaan kohtaan, ettei ollut töissä just stressiä tms.

Menkat oli aina ihan samanlaiset riippumatta siitä, miten kauan olin ottanut pillereitä putkeen.

Mulla myös menkat ovat tavallista niukemmat, kun olen syönyt kaksi tai kolme laattaa putkeen. Yleensä, kun menkat alkaa, alkaa myös kovat kivut ja krampit ja tämä siis vain silloin, kun olen käyttänyt useamman laatan putkeen. Vuotoa on varmaan viiden päivàn ajan mutta siis huomattavasti niukempana. Mutta tämä sopii mulle, sillä yhden laatan jälkeen menkatkin on sitten aikamoiset niagarat.

Mulla kävi taas oudosti, kun aluksi oli se niukat ja olin aivan varma että loppuvat paljon aikasemmi mitä yleensä menkat kestävät. mutta se yhtäkkiä muuttui tuli seuraavana päivänä paljon enemmän ja oli sillee aika runsaat, ja sitten kestivät hieman pidempään kuin yleensä on yhen laatan syönnissä kestänyt. Kummallista, pitää vissii nyt kattoa sitten että jatkuuko näin aina, koska jos jatkuu niin saatan jatkaa vain yhdellä laatalla ja tauko ja laatta jne. :/

Mirena hormoonikierukan cerazette pillereihin.. 1,5 vuotta sinnittelin hormoonikierukan kanssa kunnes päätin käydä otatuttamassa se pois.. viimeiset puoli vuotta, vuotoa 3 viikkoa ja viikon tauko :(.. Nyt syön toista laattaa cerazettea ja oon todella tyytyväinen.. ei vuotoja, ei alakuloisuutta, ei ainakaan vielä painon nousua, muutama finni otsalle ilmestyny ja seksuaaliset halut parantuneet..Nyt tuntuu että olen löytänyt sopivan ehkäsyn menetelmän.. En voi suositella että sopisi kaikille mutta minulle sopii ja olen siitä niin iloinen :)

Mirena hormoonikierukan cerazette pillereihin.. 1,5 vuotta sinnittelin hormoonikierukan kanssa kunnes päätin käydä otatuttamassa se pois.. viimeiset puoli vuotta, vuotoa 3 viikkoa ja viikon tauko :(.. Nyt syön toista laattaa cerazettea ja oon todella tyytyväinen.. ei vuotoja, ei alakuloisuutta, ei ainakaan vielä painon nousua, muutama finni otsalle ilmestyny ja seksuaaliset halut parantuneet..Nyt tuntuu että olen löytänyt sopivan ehkäsyn menetelmän.. En voi suositella että sopisi kaikille mutta minulle sopii ja olen siitä niin iloinen :)

Tarviiko 66-vuotiaanakin vielä ehkäisyä?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä