miesssasasassss
Kylläkyllä, pienelläkin munalla saa orgasmin ja hyvät kyydit, mutta se tulee vain ja ainoastaan naisen kautta.
Mitä tällä tarkoitat?
Viimeksi muokattu:
Kylläkyllä, pienelläkin munalla saa orgasmin ja hyvät kyydit, mutta se tulee vain ja ainoastaan naisen kautta.
Tuntemukset emättimessä ja muualla voivat olla täsmälleen samanlaiset kuin orgasmin jälkeen. Tämmöistä olen kokenut rakasteltuani pitkään miehen kanssa, johon olen ollut fyysisesti kovin rakastunut (eihän sitä autuutta edes haluaisi lopettaa...). Monet naisethan ovat tyytyväisiä seksiin ilman orgasmiakin; selittyyykö tämä sillä, että samaan lopputulokseen voi päästä ilmankin? Mystinen juttu, en ole missään nähnyt selitystä asialle. Olisi kiva tietää, miten tämä on fysiologisesti selitettävissä.Mikä hyvänolontunne silloin on kyseessä, kun orkkua ei saa, mutta silti tunne on antoisa?
No on tuo ainakin asiaa selventävä selitys, koska olen aina kuvitellut, että naisella tunnelma latistuu jostain syystä ennen orgasmia ja puuttumaan jää se hekuman huippu.Tuntemukset emättimessä ja muualla voivat olla täsmälleen samanlaiset kuin orgasmin jälkeen. Tämmöistä olen kokenut rakasteltuani pitkään miehen kanssa, johon olen ollut fyysisesti kovin rakastunut (eihän sitä autuutta edes haluaisi lopettaa...). Monet naisethan ovat tyytyväisiä seksiin ilman orgasmiakin; selittyyykö tämä sillä, että samaan lopputulokseen voi päästä ilmankin? Mystinen juttu, en ole missään nähnyt selitystä asialle. Olisi kiva tietää, miten tämä on fysiologisesti selitettävissä.
Hienoa keskustelua täällä, ei aggressionilmauksia eikä sukupuolten välistä vihaa!No on tuo ainakin asiaa selventävä selitys, koska olen aina kuvitellut, että naisella tunnelma latistuu jostain syystä ennen orgasmia ja puuttumaan jää se hekuman huippu.
Jos se tuntemus on kuitenkin liki sama, kun orgasmin saaneenakin, niin silloin se on vaan hyvä asia.
Pitänee minun sitten muuttaa oletustani miltä naisesta tuntuu.
Tuohon kysymykseen, miksi se ei orgasmia saaneena tuntuu hyvälle, niin siihen voisin esittää seuraavan ajatuksen.
Josko kuitenkin ihmisille on se kiihottunut olotila se kaikkein tärkein tunnetila.
Kaikkein pitkäkestoisin se ainakin voi olla.
Näin miehenä minä ainakin tykkään siitä kiihottuneena olosta, ja aina parempi, jos näen ja tunnen vaimon kiihottuneen myös.
Eikä se jää vaivaamaan vaikka se olotila päättyisikin ilman kummankaan orgasmia.
Se on aiemmin jäänyt epäselväksi kokiko vaimo riittävästi vai jäikö jotain puttumaan.
Siksi olisi tärkeää kertoa miehelle omista tuntemuksista, kuten te nyt teitte.
Teistä tulisi hyvä naisten kouluttaja.Alkuperäinen kirjoittaja rohkea söi rokan;10519369:Nuorena olin epävarma. Huonoja kokemuksia ensimmäisestä poikaystävistä, jolla vain itsensä tyydytystarve. Toki itse sain itseni tyydytettyä yksin, mutta ei koskaan yhdynnässä.
Onni oli saada osaava poikaystävä reilu parikymppisenä, jonka kautta häveliäisyys katosi ja opin itsekin kertomaan mistä pidän. Ja kysymään häneltä. Onni ei ole ikuista, 15 vuoden suhde loppui. Seksistä se ei ollut kiinni.
Sittemmin olen oppinut, että miehenkin rakenteella on merkitystä. Ei siis koolla välttämättä? Miehestä riippuen voin saada orkun ratsastamalla ja hieromalla itse klitorista miehen häpyluuhun (tai johonki sellaseen?). Silleen orkut on pienempiä, mutta jaksan pari kolme peräkkäin. Niistä jää aina kuitenkin vähän nälkäiseksi ;-)
Jotkut miehet osaa itsekin sen, että mies on joko alla tai ollaan lusikkana, mutta joka tapauksessa mies ottaa takaapäin samalla hieroen klitoristani. Itse hieromalla en jostain syystä rentoudu. Joka tapauksessa nuo orkut on maata järisyttäviä. Jotkut miehet ei mielellään koske naisen klitorikseen, mutta rohkeasti vaan ottaa miestä kädestä kiinni ja opastaa.
Olen oppinut myös, että mies tykkää kun nainen tulee ensin. Se jälkeen on helpompi itse härnätä penistä supistelemalla emätintä siittimen ympärillä.
Hyvä seksi vaatii jonkinasteista "vuoropuhelua". Vakituisessa suhteessa on erilaista luottamusta kuin tilapäisissä, mutta rohkeudella tilapäisenkin voi saada jatkumaan - jos on muutenkin hyvä tyyppi.
Vaikka joskus jääki orkutta ei pidä tehdä asiasta numeroa. Koska se on niin inhimilistä. Jos kahdesti sama mies jättää kylmäksi, kannattaa miettiä haluaakoottaa riskin ja kolmannella onnistua vai kokea todellista pettymystä. Itsekeskeiseten paskiaisten kanssa ei kannata aikaansa tuhlata.
Tokkopa tuo on kovin outoa, koska huomasin kauan sitten, että vaimo sai usein orkun vasta kun olin lauennut. Näin varsinkin silloin, jos jostain syystä kaluni oli poikkeuksellisen iso ja kovassa seisokissa. Silloin kalu runnoo pillua tavallista enemmän ja oletin pienten kirpaisujen haittaavaan orkun tuloa. Joka tapauksessa vaimo sai orkut vasta lauettuani pienen pehmentymisen jälkeen. Muuten ollaan kyllä tultu lukuisia kertoja samaan aikaan.Outoa on se, että jostain syystä saan itse parhaiten juuri miehen orgasmin jälkeen - se miehen orgasmiväristys, siemensyöksy ja pieni "pehmentyminen" ovat omiaan aiheuttamaan lopullisen laukeamisen.
Harva kokemus on yhtä täydellisen onnellinen kuin yhteinen orgasmi miehen kanssa.
.
Muuten mihin se orgasmin saavuttaminen loppuu, jos on tuloillaan mutta ei tulekaan?
Ja voiko sen houkuttelun aloittaa uudelleen?
Näin miehenä voin sanoa, että jatkuu. Joskus näyttää vaimon orkku olevan niin lukossa, että joutuu pitkään houkuttelemaan sitä esiin. Silloin se onnistuu parhaiten, kun keskittyy ihan muualle kuin klittaan ja "hyökkäää" klitan kimppuun yllättäen puuntakaa vasta, kun muuten näyttää kiihoittuneen riittävästi. Yllättäen klitalle tehtyyn kiihoituspiikkiin ei ehdi varautua, joten orkkua lähtee varoittamatta ja yllättäen. Toisin sanoen, nainen ei ehdi sitä miettiä. Kun pahimmat orkkulukon saa purettua, tulee seuraavat seuraavilla kerroilla helpommin. Sitten voi taas onnistua naimaorkutkinJatkuisiko se orgasmin etsintä, jos mies osaisi kierrellä sen klitoriksen kauenpaa?
.
Näin miehenä voin sanoa, että jatkuu. Joskus näyttää vaimon orkku olevan niin lukossa, että joutuu pitkään houkuttelemaan sitä esiin. Silloin se onnistuu parhaiten, kun keskittyy ihan muualle kuin klittaan ja "hyökkäää" klitan kimppuun yllättäen puuntakaa vasta, kun muuten näyttää kiihoittuneen riittävästi. Yllättäen klitalle tehtyyn kiihoituspiikkiin ei ehdi varautua, joten orkkua lähtee varoittamatta ja yllättäen. Toisin sanoen, nainen ei ehdi sitä miettiä. Kun pahimmat orkkulukon saa purettua, tulee seuraavat seuraavilla kerroilla helpommin. Sitten voi taas onnistua naimaorkutkin
Siis, että muutama ystävä ?
Snadi kikkeli? Miehiäkö olivat kaikki? Ettei vaan ystäviä, joiden miehellä on pieni napukka ?
Sen verran on tullut pumpattua, että ei se loppuiäksi vaikuta. Heti pumpun jäljiltä, se on paksumpi, mutta ei pidempi. Seuraavana päivänä pumpun aikaansaama parannus on tipotiessään.
Ne muutamat kerrat, jota olen saanut pumpata, niin ne ovat todella hyvää esileikkiä. Itsekin kostuu oikein härilleen, kun paisuttaa sitä vehjettä siinä putkessa. Toivottavasti se ei koske