Nuori mies ja vanhempi nainen otsikosta tuli mieleen, että itsekin olen aloittanut seksin
paljon vanhemman naisen kanssa. Ensimmäinen asuntoni oli yksiö ja kävin vuorotyössä. Samassa talossa oli jokin omistusasunto vuokralla ja vuokralaiset vaihtuivat hyvin usein. Vuokranantaja tuntui ottavan vain yksinäisiä naisia vuokralaisiksi. Naiset olivat jo vähän vanhempia ja kait eronneita. Muutin talosta pois, mutta viimeinen naapurivuokralainen jäi hyvin mieleen. Nainen oli viisissäkymmenissä, mutta kovin naisellinen. Muistan pohtineeni,
miksi nuorilla naisilla ei koskaan ole niin isoja rintoja ja harrastaako nainen seksiä vielä iästään huolimatta.
Näimme kyllä rappukäytävässä silloin tällöin, mutta mitään en oikein rohjennut hänelle sanoa.
Kerran tulimme alaovesta samaan aikaan ja hänellä oli useampi kassi tuotavana samaan aikaan. En oikein osannut tehdä muuta kuin pitää ovea auki ja hymyillä typerästi.
Hänen kumartuessaan muistin kyllä yrittää katsoa kaula-aukosta ja tarkistin myös takamuksen. Saisin taas jotain pohdittavaa runkkaukseni ajaksi. Autoin sitten lopulta kantamalla kassejakin ja vein ne myös perille asti. Perillä viivyttelin hieman tahallani ja hiljaisen hetken lopuksi nainen pohti jotain kahvin tarjoamisesta, mutta lupasi kahvit vasta myöhemmin illalla.
Kotona hain välittömästi talouspaperia ja aloin tyydyttämään itseäni kädellä naista ajatellen. Pieni paniikki iski, kun pelkäsin penikseni jäykistyvän tulevan kahvihetken aikana. Pitää vain ajatella jotain muuta ja olla hyvin asiallinen. Ajatuksia ei saa päästää missään tapauksessa villiintymään.
Ehdin illemmalla jo pohtia uutta käteenvetoa, kun ovikello soi. Tiesin soittajan olevan naapuri, koska kukaan ei ollut soittanut alaoven summeria ennen ovikelloa.
Asunto oli tasan samanlainen yksiö, kuin itsellänikin. Kahvikupit olivat valmiina ikkunan edessä pöydällä.
Keskusteltiin aluksi ihan vain, kuinka kauan olimme asuneet siinä talossa. Nainen sanoi huomanneensa, että asun yksin. Aika pian hän oli myös kysellyt armeijat ja kuinka kauan olin ollut nykyisessä työssä. Siitä olikin helppo päätellä, että olin noin kaksikymmentäkolme vuotias.
Tyttöystäväasiakin tuli selvitettyä. Minulla ei ollut ollut tyttöystävää ikinä ja hän kertoi olevansa eronnut. Hätäisenä johtopäätöksenä nainen tuumi, etten sitten tiennyt naisista mitään.
Hän oli selvästikin pohtinut asiaa viinilasin kanssa, koska keittiön pöydällä oli jalallinen lasi. Nainen myös kertoi ottaneensa pari lasia, kun hänen piti käväistä välillä vessassa.
Ilmeisesti ihan tarkoituksella vessakäynnin yhteydessä naisen puserosta oli jäänyt auki pari nappia. Ilmeisesti viinikin oli hiukan vaikuttanut, koska nainen totesi huomanneensa, että olin tuijottanut hänen rintojaan. Sitten seurasi pitkä tilitys avioliiton loppumisesta kolme vuotta sitten.
Miehellä oli ollut vuosia joku toinen ja seksiä ei ollut enää harrastettu pitkään aikaan. Tarinansa lopuksi nainen nojasi olkapäähäni ja käsi oli hakeutunut reidelleni.
Aloin varovasti avata naisen puseron nappeja ja nainen ei vastustellut sitä. Tunsin kuinka vyöni solki avattiin ja käsi hakeutui housuihini. Olin niin kovana, että penikseen oikein sattui ahtaissa housuissa.
Riisuminen sujui eläimellisellä raivolla ja pian penikseni luiskahti naisen sisään. Samalla tuli kumottua se väite, ettei viisikymppinen nainenkin voi olla todella märkä ja liukas. Kondomeita oli joskus kuljettanut ihan varmuuden vuoksi mukana vuosikausia, mutta nyt ei kertaakaan tullut mieleen kondomin käyttö. Tosi kuumalta naisen pillu tuntui ja peniksen sisäänlaitto oli sujunut helposti. Aloitin varovaiset työnnöt, ettei penikseni olisi luiskahtanut pois kesken kaiken.
Kiihdytin tahtia ja penis luiskahti pois. Olin miettinyt runkatessa useinkin, mitä tapahtuisi, jos penis luiskahtaa kesken yhdynnän.
Naisen käsi ohjasi penikseni sisään ja jatkoin työntelyä jo siemensyöksyn partaalla. Tuntui hyvälle päästää sperma sisään, kun nainen hoki koko ajan: ''anna tulla, anna tulla''.
Voi arvata, ettei koko aktiin tainnut mennä minuuttiakaan. Lopuksi en ollut ihan varma edes, jos olin naisen sisälläkään, kun kaikki tuntui mustenevan silmissä. Spermani kuitenkin valui naisen pillusta, joten penikseni oli pysynyt alkuvaikeudesta huolimatta sisällä loppuun asti. Siihen aikaan sain helposti uuden erektion ja penikseni oli nytkin vain osittain veltostunut siemensyöksyn jälkeen. Puhuimme nyt jo hyvin suoraan mitä seuraavaksi. Nainen kysyi, jos pidän suuseksistä. Oli hieman noloa vastata, koska mistäpä sen olisin tietänyt. Sain seuraavaksi
suuseksiä loppuun asti, joka ensikerralla tuntui hävettävältä. Oliko penikseni todella naapurin rouvan suussa ja päästin myös spermat hänen suuhunsa.
Kolmas kerta taisi olla seisaaltaan ja takaapäin. Ainakin muistan selvästi, miten katuvalot olivat syttyneet, kun naimme verhot auki pöytään nojaten.
Seuraavana päivänä oli tosi väsynyt aamuvuorossa, vaikka nukkumaan olikin päässyt jo ennen kahtatoista. Mielessä pyöri jatkuvasti iltapäivän ja illan tapahtumat. Kävin samanlaisella kahvilla vielä kahdesti, mutta nyt olimme jo hieman vähemmän innokkaita.
Aivan varmasti hyöty oli molemminpuolinen, vaikka pitkäaikaiseksi suhteeksi siitä ei olisikaan.