nolottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anni81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anni81

Vieras
Oltiin eilen mieheni kanssa viihteellä ja kotiin tultuamme rakastelimme. Ainoa vaan että humalassa ei tullut mietittyä ihan loppuun. Rakasteltiin olohuoneen sohvalla, valoja oli päällä, ja olohuoneesta on ikkuna takapihalle. Asutaan rivitalossa. Siinä kun ratsastin kiihkoissani niin huomasin että takapihan orapihlaja aidan takana oli pariskunta katselemassa meidän touhuja. Tämä kiihotti kovasti ja jatkoimme loppuun saakka. Mutta sitten vasta huomasin että pariskunta oli samasta taloyhtiöstä... hitto kun nolottaa. Ollaan kyläiltykin heillä. Miten tässä enää kehtaa sanoa hei, kun viimeksi ovat nähneet minun ottavan mieheltäni suihin ja naintikin taisi olla aika paljastavaa...

Onko muilla samoja kokemuksia ?

Oltiin eilen mieheni kanssa viihteellä ja kotiin tultuamme rakastelimme. Ainoa vaan että humalassa ei tullut mietittyä ihan loppuun. Rakasteltiin olohuoneen sohvalla, valoja oli päällä, ja olohuoneesta on ikkuna takapihalle. Asutaan rivitalossa. Siinä kun ratsastin kiihkoissani niin huomasin että takapihan orapihlaja aidan takana oli pariskunta katselemassa meidän touhuja. Tämä kiihotti kovasti ja jatkoimme loppuun saakka. Mutta sitten vasta huomasin että pariskunta oli samasta taloyhtiöstä... hitto kun nolottaa. Ollaan kyläiltykin heillä. Miten tässä enää kehtaa sanoa hei, kun viimeksi ovat nähneet minun ottavan mieheltäni suihin ja naintikin taisi olla aika paljastavaa...

Jos kehtasivat katsoa ei nolotus ole Sinun ja miehesi yksinoikeus.

Älä ole millesikään. Sattuuhan tuota.

Viimeksi muokattu:

Voivoi, kyllä on kaynyt ja monta kertaa.
Aina kun otetaan rouvan kanssa vähänkin reilummin alkoholia, alkavat hormoonit hyrräämään viimeistään kotona ja silloin ei tule ikkunat edes pieneen mieleen. Joskus ei ehditä edes kotiin. Kerrankin kävi niin, että eräiltä kekkereiltä yötämyöten tullessa alkoi emännän tehdä mieli ottaa suihin ja siinä ( omasta mielestämme ) rauhallisella keveyenliikenteen väylällä multa housut nilkkoin ja rouva polvilleen imemään "tikkariani".
Teki niin nannaa, että emme huomanneet, että takaani lähestyi pariskunta polkupyörillä ja tietenkin puolituttuja naapureita. Vasta kun he olivat kohdalla, havaitsi rouva heidät ja hätäpäissään veti munan ulos suustaan ja vielä tervehti heitä.
No se nolotti, mutta homma vietiin loppuun ja spermat valutettiin siihen nurmikolle, matosten ruuaksi.

Viimeksi muokattu:
Jos kehtasivat katsoa ei nolotus ole Sinun ja miehesi yksinoikeus.

Älä ole millesikään. Sattuuhan tuota.

OLin nuorena alivuokralaisena yhden rouvan pienessä huoneessa. Vein neidon sinne kun luulin että oltiin kahden, ja olkkarin sohvalla rakasteltiin kunnolla. Sitten rouva tuli kysymään kahville, neito lähti nolona kotiinsa. Rouva pyys minut kahville ja konjakille eikä ollut pahoillaan näkemästään. Aamulla heräsin eukon alta sen omasssa sängystä, oli kiihottunut näkemäänsä. Kyllä nolotti aluksi mutta minkäs teet kun seiso ja tuntu hyvältä.

Viimeksi muokattu:
OLin nuorena alivuokralaisena yhden rouvan pienessä huoneessa. Vein neidon sinne kun luulin että oltiin kahden, ja olkkarin sohvalla rakasteltiin kunnolla. Sitten rouva tuli kysymään kahville, neito lähti nolona kotiinsa. Rouva pyys minut kahville ja konjakille eikä ollut pahoillaan näkemästään. Aamulla heräsin eukon alta sen omasssa sängystä, oli kiihottunut näkemäänsä. Kyllä nolotti aluksi mutta minkäs teet kun seiso ja tuntu hyvältä.

Kumpi nolotti enemmän että kun katseli vai nai suo. Itse tykkäisin katsella nuorta juhlakunnossa. Jos tykkäsit että rouva pani suo kunnolla ei tarvii nolostua, vittu se on vanhemmallakin jos tykkää.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä