Alkuperäinen kirjoittaja tyttönen;10458201:
mä kadehdin teitä joilla on tuollaiset miehet, jotka ymmärtävät antaa selkää tarpeen vaatiessa ihan oma aloitteisesti.eli toisin sanoen uskaltavat olla miehiä!! mä olen aika kuriton ja monesti ärsytän miestäni ihan tahallaan jotta hän suuttuisi joskus niin että saisin selkääni oikein kunnolla.kaipaisin kunnon kuria ja kuritusta.se on asia josta olen fantasioinut niin kauan kuin vain muistan.mutta myös asia jota häpeän enkä uskalla sanoa sitä ääneen tai en tiedä miten tai mitä sanoisin.joskus seksin yhteydessä olen pyytänyt mieheltäni että hän antaisi minulle piiskaa ja olen sitä saanutkin(tosin aivan liian hellällä kädellä),mutta joudun sitä aina itse anelemaan ja sit siitä menee vähän se "hohto".mutta enemmän kaipaisinkin tollaista koti kuria mistä täällä on paljon myös puhuttu. osaako joku viisas antaa minulle hyviä neuvoja miten voisin ottaa asian puheeksi mieheni kanssa niin että minut ymmärrettäisiin oikein?
Sinun on otettava asia puheeksi. Miehesi ei ole ajatusten lukija. Miehen on paljon vaikeampi kuin naisen kertoa, että naisen piiskaaminen on kiihottavaa ja tuntuisi hyvälle. meidät miehet on iavan oikein kasvatettu halveksimaan miehiä, jotka pahoinpitelevät naisia. Kukaan normaali mies ei halua sellaista leimaa, varsinkaan omalta naiseltaan.
Mistään pahoinpitelystähän tällaisessa piiskaamisessa, mistä sinä haaveilet, ei ole kysymys, vaan nautinnon ja hyvän olon tuottamisesta. Ota sopivana hetkenä asia esille. Kerro hänelle vaikka, että sinua kiihottaa ajatu, että hän piiskaisi sinua. Jos piiskaaminen tuntuu liian hellälle, kehu miestäsi ja kerro hänelle miten ihanalle se tuntui ja, että olisit valmis nauttimaan hänen rajummastakin piiskauksesta. Muista kertoa hänelle, että juuri hänen valtansa ja piiskaamisesna on sinulle nautinnollista ja erittäin kiihottavaa.
vaikka tällaisessa pyytämisessä menee osa nautinnosta, on se askel kuitenkin käytävä, ennenkuin pääsette vaiheeseen, jossa olette sopineet, etttä hänellä on valta piiskata sinut aina niin halutessaan. Etene rauhallisesti ja anna miehesi tottua ajatukseen uudesta tavasta iloita naisestaan. Hänelle pitää antaa onnistumisen tunteita ja tukea häntä alussa. miestä saattaa hämmentää voimakkaat hyvänolon tunteet, joita hän saa piiskatessaan naistaan. Hänestä saattaa tuntua, että kyse olisi joistain säälittävästä vaimon hakkaamisesta, vaikka kyse on naiselleen nautinnon ja turvallisuuden tunteen antamisesta ja tästä itse nauttien. anna siis hänelle aikaa ja opettele keskustelemaan avoimesti haluistasi samalla hänkin oppii keskustelemaan näistä uusista tavoista nauttia.
Olen vuosikausia ollut naimisissa naisen kanssa, joka nauttii piiskan samisesta. Liittomme on hyvin onnellinen aja intohimoinen. Meillä on jo vuosia ollut yhdessä sopimamme sääntö, että minulla on oikeus käyttää häntä seksuaalisesti aina niin halutessani, piiskaaminen tai muu fyysinen rankaiseminen kuuluu tähän seksuaaliseen käyttöön. Piiskaaminen johtaa usein meillä, sen meille molemmille voimakkaan kiihottavuuden takia, rakastelemiseen, muutta ei aina. Saattaa olla, että vain rankaisen häntä tai pidän hänet piiskan avulla äärettömän kiimaisena, jotta hieman myöhemmin varsinaisesti nain häntä.
Noin vuosi sitten siirryimme molempien halusta täyteen kotikurijärjestelmään, jossa aiempien järjestelyjemme lisäksi sovimme, että minulla on kaikkeen täydellinen valta. Ratkaisujen ja perheen päätösten tekeminen on tullut helpommaksi asioita ei tarvitse setviä liian pitkään. tottakai kuulen mielelläni hänen kantansa ja otan ne huomioon, mutta minä voin tehdä millaisen päätöksen haluan, ja hän tyytyy siihen onnellisena. Minullekin sovimme velvollisuudet. minun on ehdottomasti rankaistava häntä hänen kaikista rikkeistään ja tyydytettävä hänet säännöllisesti niin piiskalla kuin rakastelemalla. Itsestään selvää on, että kummallakin on tietenkin milloin vain oikeus irtisanoutua sopimuksesta. Tällaista tilannetta ei onneksi ole tullut vastaan koska suhteemme on tällaisena meille molemmille hyvin paljon antava.
Puhu siiis miehellesi!