HK:n Sininen tai Atrian Punainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amalia armas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Maaahtavatko riiiiittää tän palstan neideille. Tuntuu siltä, että tuo sininenki on vähän nippanappa. Parempi ottaa meetvurstitanko tai lauantaimakkarapötkö, niin ei ala sitten kotona harmittamaan.

Minä taas ajattelin, että eivätkö nuo tuollaiset hookoot ja atriat ole kovin isoja... Mieluummin kuitenkin teen hookoista ja atrioista uunimakkaraa perunamuusin kera tarjottavaksi ja jälkiruokasi "herkuttelen" mieheni aidolla tavaralla :)

En osaa sanoa tuosta Atrian punaisesta (ainakin ne grillimakkarathan ovat melko pieniä?). Tuommoinen HK:n sininen on kyllä jo aika jööti, että luulisi passaavan. Tuossa aiemmassa epäilyssäni olikin tarkoitus olla edes hitusen huumoria mukana.

Nimimerkillä: Äsken epäillyt :)

En osaa sanoa tuosta Atrian punaisesta (ainakin ne grillimakkarathan ovat melko pieniä?). Tuommoinen HK:n sininen on kyllä jo aika jööti, että luulisi passaavan. Tuossa aiemmassa epäilyssäni olikin tarkoitus olla edes hitusen huumoria mukana.

Nimimerkillä: Äsken epäillyt :)

Luulin että punaisen valmistaminen on lopetettu, liian suolaisena. Mut ehkä taas myynnissä. Täytyypä katsoa makkaratiskiä tarkemmin.

Viimeksi muokattu:
Mikäpä sen mukavampaa, kuin tarjoilla miehelle uunimakkaraa, jota on käytetty ennen ruuanlaittoa miehen poissaollessa aivan johonkin muuhun...

tervehdys arvon leidit

itse tykkään ehdottomasti HKn sisisestä kun vaimoni nussii sillä mua perseeseen on meinaan just sopivan kokoinen.

kerran oltiin aika vauhdissa makkaran kanssa ja muitten lelujen kun se uppos kokonaan mun perään ja sit eukko rupes hamuamaan kädellä sieltä niin tuli ensi kokemun fistauksesta samalla kun suolessa oli makkara ja eukon käsi rannetta myöten.

sen jälkeen on molempia harrastettu vielä tiheämmin ja TODELLA suurella nautinnolla.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä