Itselläni mitat varmaankin 16,5cm / 4-4,5cm.. Miehillä on suuret paineet peniksen koosta ja muistakaa naiset sitä kunnioittaa! Uskon ja TIEDÄN, että oman penikseni koko on ihan normaali, mutta silti minunkin on ollut monesti vaikea hyväksyä sitä.
Pointtini kuitenkin oli, että pensi sisään ja edes takas, niin onhan se mahtavaa naiselle, mutta vaikka sitä kuinka pyörittelisi ja pohjaan takoisi, ei se korvaa kieltä tai sormia.. klitoriksen nuoleminen tuottaa naisille korvaamatonta nautintoa. Samoin sormilla on paljon näppärämpi työskennellä, eikä kokovartalo-orgasmi lähes ikinä ole mahdollista vain pienen panosession aikana.. on löydettävä mm. g-piste ja käsiteltävä sitä oikein.. + sormilla ja kielellä voi työskennellä samaan aikaan.
En myöskään sano, että nuo korvaavat peniksen, mutta hyvässä seksissä on usea vaihe, mahdollisimman erilaisia tekniikoita ja mielikuvitusta!
Nämä asiat olen joten kuten saanut päähäni taottua, mutta siitäkin huolimatta olen joskus epävarma penikseni hyvyydestä.. Niin iso asia se meille on.
Ps. Paksuus-mitta saattaa hämätä, sillä penis ei ole täysin pyöreä, eikä esim. 3cm paksuinen penis ole välttämättä 9,42cm (pii x 3cm) ympärysmitaltaan, vaan se saatta olla vaikka 9cm tai 11cm.
Näin...
Oon 11v ja mul on jo 17cm. En oikein usko et se 15cm on se normimitta.
heh no jopas on pojalla itsetunnossa ongelmia.. minä olen 23v myös minulla on 14cm ja 4.3leveä. ja enpä ole kysellyt tytöiltä että onko riittävän kokoinen... mela mekkoon vain! ja pienenä vinkkinä jos tyttö vittuilee munasi koosta niin suomalaisilla naisilla on liki kaikilla lattaperse, lyhyet jalat, pikku tai riippu tissit, jos annat niistä vähän takaisin niin luulenpa että isomman trauman aiheutat tytölle kun tyttö sinulla sanomalla munastasi.. .ja takaisinhan pitää vittuilla se ei ole virheAlkuperäinen kirjoittaja Itseensä pettynyt...;10401159:Olen 23v neitsyt ja olen aina hävennyt kyrpääni joka on 14cm pitkä ja 5cm leveä. Ulkonäköni on kohdillaan, mutten vain kehtaa näyttää munaani naiselle.
Kasvaa.Kullini on levossa n.6-8 cm ja erektiossa 12 cm ja sen paksuinen, että juuri ja juuri mahtuu vessapaperi rullaan. Olen 4 kk päästä 16 v ja kysymykseni kuuluu, että kasvaakohan penikseni pituutta enään?
Olen 9 vuotta penis 22 cm pitkä ja paksuus 16 cm, onko normaali kokoinen, kasvaakohan penikseni pituutta enään?
...ittu toi vielä mitään. Olen 3v ja mulla on 35 centtiä pitkä ja 23 centtiä paksu molo joka ei meinaa millään mahtua potkuhousuihin.ei ole normaalin kokoinen.. ihan älyttömän pieni kikkeli sulla. minä olen jaska 7v ja minulla on jo 28cm pitkä ja 19cm paksu!
LOL =D...ittu toi vielä mitään. Olen 3v ja mulla on 35 centtiä pitkä ja 23 centtiä paksu molo joka ei meinaa millään mahtua potkuhousuihin.
Mittasin ja sain tulokseksi 14 vähän päälle.
Tämän kokoista sanotaan täällä pieneksi...
Tein sitten vessapaperirullatestin... Ei mahtunut penis rullan sisään ja pituutta (rulla kikkelin vieressä) on sen verran, että terska ja vähän päälle tulee ulkopuolelle...
Tätä te sanotte unelmakikkeliksi...
Siispä kysyn, mikä penis minulla on?? Vastaus naisilta kiitos.