M
Monalisa
Vieras
Onko muilla naisilla kokemuksia naispuolisista hierojista joilla olisi "uskalias" kosketus? Olen itse 30 ja risat avioliitossa elävä nainen enkä ole koskaan rakastellut naisen kanssa. Käyn naispuolisella hierojalla n. kerran kuussa. Huomaan usein kiihottuvani hiukan vaikka tiedän että hierojani (pari vuotta itseäni nuorempi hyvännäköinen sporttinen nainen) on täysi ammattilainen. En siis koskaan kehtaisi häneltä pyytää intiimihierontaa tms. mutta haaveilen siitä lähes aina kun kän hieroo minua. Erityisesti jalkojani hieroessa alan fantasioimaan siitä kuinka hänen kosketuksensa muuttuisi rohkeammaksi. En tiedä onko hän huomannut reaktiotani mutta jos on niin hyvin on sen peittänyt. Joskus kyllä pakaroitani hieroessa nänen sormensa käyvät aika lähellä kriittisiäkin alueita.
Onko muilla naisilla vastaavia kokemuksia? Tai oletteko löytäneet oikeaa ammattilaista (Huom! EI seksiammattilaista) naishierojaa joka oikeasti myös joskus voisi hyväillä myös "seksualisesti"?
Monalisa
Onko muilla naisilla vastaavia kokemuksia? Tai oletteko löytäneet oikeaa ammattilaista (Huom! EI seksiammattilaista) naishierojaa joka oikeasti myös joskus voisi hyväillä myös "seksualisesti"?
Monalisa