kokemuksia naishierojista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monalisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Monalisa

Vieras
Onko muilla naisilla kokemuksia naispuolisista hierojista joilla olisi "uskalias" kosketus? Olen itse 30 ja risat avioliitossa elävä nainen enkä ole koskaan rakastellut naisen kanssa. Käyn naispuolisella hierojalla n. kerran kuussa. Huomaan usein kiihottuvani hiukan vaikka tiedän että hierojani (pari vuotta itseäni nuorempi hyvännäköinen sporttinen nainen) on täysi ammattilainen. En siis koskaan kehtaisi häneltä pyytää intiimihierontaa tms. mutta haaveilen siitä lähes aina kun kän hieroo minua. Erityisesti jalkojani hieroessa alan fantasioimaan siitä kuinka hänen kosketuksensa muuttuisi rohkeammaksi. En tiedä onko hän huomannut reaktiotani mutta jos on niin hyvin on sen peittänyt. Joskus kyllä pakaroitani hieroessa nänen sormensa käyvät aika lähellä kriittisiäkin alueita.

Onko muilla naisilla vastaavia kokemuksia? Tai oletteko löytäneet oikeaa ammattilaista (Huom! EI seksiammattilaista) naishierojaa joka oikeasti myös joskus voisi hyväillä myös "seksualisesti"?

Monalisa

Onko muilla naisilla kokemuksia naispuolisista hierojista joilla olisi "uskalias" kosketus? Olen itse 30 ja risat avioliitossa elävä nainen enkä ole koskaan rakastellut naisen kanssa. Käyn naispuolisella hierojalla n. kerran kuussa. Huomaan usein kiihottuvani hiukan vaikka tiedän että hierojani (pari vuotta itseäni nuorempi hyvännäköinen sporttinen nainen) on täysi ammattilainen. En siis koskaan kehtaisi häneltä pyytää intiimihierontaa tms. mutta haaveilen siitä lähes aina kun kän hieroo minua. Erityisesti jalkojani hieroessa alan fantasioimaan siitä kuinka hänen kosketuksensa muuttuisi rohkeammaksi. En tiedä onko hän huomannut reaktiotani mutta jos on niin hyvin on sen peittänyt. Joskus kyllä pakaroitani hieroessa nänen sormensa käyvät aika lähellä kriittisiäkin alueita.

Onko muilla naisilla vastaavia kokemuksia? Tai oletteko löytäneet oikeaa ammattilaista (Huom! EI seksiammattilaista) naishierojaa joka oikeasti myös joskus voisi hyväillä myös "seksualisesti"?

Monalisa

Nythän on niin, että laillistetuilla hierojilla on hyvin tarkat terveydenhuoltoalaa määrittävät eettiset, lainsäädännölliset velvoitteet, joiden rikkomisesta seuraa pahimmillaan ammatinharjoittamisen kielto loppuiäksi. Jos haluaa eroottisia palveluja, ei laillistettu hieroja, nainen tai mies ole alkuunkaan oikea osoite.

Viimeksi muokattu:
olin lomamatkalla hieronnassa, nainen hieroi suurella öljymäärällä (aika huonosti) selän ja hartijat ja kysyi lopuksi haluanko myös etupuolen hieronnan..menin vähän hämilleni ja sanoin että no thanks...

On kokemusta juu
Mun käsittääkseni se on hyvin normaalia että sulla "vähän" pöksyt kastuu jos oikein kunnolla hierotaan...
Ja jos hän on ammatilainen hän myös tietää ja ymmärtää sen
Katsos sillä hierojalla on käsissään kaikki sun hermoradat.

Älä kuitenkaan rupea vonkaamaan intiimihierontaa koska silloin hän on sun entinen hierojasi.

Mulle sattui kerran että yksi puolituttu viehättävä nainen halusi välttämättä hieroa minua, hän oli vasta hieroja harjoittelija ja tarvitsi harjoittelua. Ja minä suostuin.
Paikalla oli muita naisia ja tilanne oli erittäin kiusallinen koska hän oli erittäin hyvä hieroja ja hieroi niin ihanasti että jouduin ekstaasiin, haluan korostaa että hän ei mennyt lähellekkään sukuelimiä.
Lopuksi hän hieroi vielä kyljestä kohti rintaa josta lähtee suora hermorata jalkoväliin ja sain niin uskomattoman kovan stondiksen että en tiedä onko mulle montaa kertaa sellaista ollut, se ei meinannut lakata millään. Lopuksi hän vielä nipisti mua nänneistä.
Ja ilmoitti että nyt riittää, jolloin koitin sopertaa että pitää huilata, pitää huilata, ja pitää jotain sylissäni.
Jälkeen päin ajattelin vain että se muija tiesi tasan tarkkaan mistä mua näppäili.

Haluan korostaa että en ole pervo, vaan normaali mies normaaleilla hermoradoilla, ja jos joku hieroja lähettää tämmösen hermoimpullssin sun heppiin niin silloin sä saat stondiksen etkä mahda sille yhtään mitään. Ei auta ajatella hampaattomia mummoja tai mitään.

Sulla on kuitenkin helpompi tilanne kun meillä miehillä, koska sitä sojottavaa kalua on todella hankala peitellä, pelkästään käveleminen on vaikeaa jos heppi on kahlittuna housuissa.

Nykyään en uskalla käydä hieronnassa, vaikka hartiat kyllä sitä vaatisivat, olisi hyvä jos hierojat antaisivat miehille pari minuuttia aikaa "hengähtää" = supistua hieronnan jälkeen.

Yhteistyössä