Imikös ne amisbassot sun pippeliä?Alkuperäinen kirjoittaja mimosa_5:En vaimo ole, mutta suhteessa. Tänään kävin tutun luona Jämsässä uimassa. Rannalle tuli nuorten miesten porukka jonkin ajan kuluttua, amisbassot kovasti paukkuen. Vähän viheltelivät perään, kun kokeilin uusia wicked weasel -bikineitä. Junttimaisuus ei kuitenkaan vedonnut.
Vähän myöhemmin rannalle tuli vielä nuorehko tummahiuksinen mies, jolla vähän sänkeä. Uskalsin pyytää mukaan pieneen pallopeliin vedessä, ja lopuksi luettiin kirjaa, mies silitteli, otin yläosan pois, mies auttoi alaosan hampaillaan. Sain erinomaista suuseksiä. Olin ihan märkä jännityksestä, koska rannalle saattoi tulla muitakin. Aloitettiin koira-asennosta, ratsastin molemmin päin, ratsastin naamallakin reippaasti ejakuloiden , lopuksi anaalia ja mies laukesi selälle. Oli aivan ihanaa. Kerron miehelle vielä myöhemmin tänään, mutta tuskin suuttuu.
Juu taidanpa tietää,oli kova homma putsata uusista mustista penkeistä sperma läiskiä pois vaikka ostin ihan huonekalun puhdistus ainetta.Onko muilla vastaavia kokemuksia,Spermaa ? oli siinä vänkärin puoleisessa penkissä sivulla ja takapenkin kohdalla keskellä siinä penkin ja selkänojan kohdalla.En nyt keksi mitä muutakaan ne läiskät voivat olla.Hyvän ystäväsikin tunnen hyvin monet kerrat on juteltu kun olen sinua töistä hakenut.Omalla tavallaan se on hyvin kiihoittavaa jutella miehen kanssa jonka tietää paneskelevan vaimoa(en tiedä mutta luulen myös sinun aavistelevan että minä tiedän) melkein alkaa itselläkin kyrpä kovettua siinä autossa istuessa.Monesti oletkin "leikilläsi" todennut että eihän se sinulta ole pois jos panen joskus vierasta miesta päin vastoin olen vain paremmalla tuulella.Alkuperäinen kirjoittaja sarvijaakko:Tietääkö miehesi tästä koeajosta. Miten hän suhtautuu?Alkuperäinen kirjoittaja ......................:Vastaus on kyllä! Parisuhteessa elävä nainen voi harrastaa seksiä vain viihteen vuoksi...viimeksi tänään Vokottelin ystäväni "koeajolle" ja se oli silkasta viihteestä ja virittäytyneestä mielentilasta johtuvaa Kaveruus jatkuu ihan normaalina tämänkin jälkeen, ei sen ihmeempiä tunteita... hmmmm...vaikka pikkaisen mietin, että pitäisikö potea huonoa omaatuntoa kun niin kaverin "pakotin" hommiin? Toivottavasti häntä ei harmita...ja itsehän aloitti härnäämisen...ei pidä härnätä jos ei vie loppuun saakka...