NAISET! Miten pimppi posliiniksi?!

  • Viestiketjun aloittaja wannabe posliini
  • Ensimmäinen viesti
Merlyn
Alkuperäinen kirjoittaja ekaa kertaa odotellessa:
olen neitsyt vaikka olen jo parikymppinen. en ole halunnut sänkyyn hypätä heti kun joku vähän vonkaa. minua tavallaan pelottaa mennä ensimmäisen kerran sänkyyn miehen kanssa, sillä en tiedä että mitä miehet ajattelevat kun minulla on karvat alapäässä. käykö se miehille, että en sheivaa alapäätäni? vai onko se vähän sama asia kun esimerkiksi kainalo- ja säärikarvojen ajelu?
Itselläni oli samanlaisia ongelmia, mutta nykyisin katson parhaaksi, kun leikkaan karvat saksilla niin lyhyeksi kuin voin, ja bikinirajaa sheivailen hieman. Huulissa mulla ei onneks kasva karvaa, olisi todella pelottavaa ruveta sieltä saksimaan saati sheivailemaan. nyt alapääni näyttää siis siistiltä, kaukaa katsottuna jopa posliinilta, koska karvani ovat suht vaaleat. Jos suuseksiä saisin/haluaisin useammin, voisin harkita kokonaisvaltaista sheivailua, mutta eipä tuo itseänikään niin paljon innosta, että sille olisi tarve.

 
täysi-ikäinen mies taas
"Täysi-ikäiselle ja äxtöxille olisko siis kiva jos naisten peppuvako olisi myös karvojen peitossa." Nyt en ymmärtänyt. Miehellä karvaisuutta on pidetty useimmiten seksikkäänä. Exäni piti kovasti karvaisesta pyllystäni, toki rajansa kaikella. Useimmat eivät pidä karvaisesta selästä. Naisen kohdalla on aivan eri juttu. Karvoitus alapäässä kertoo juuri sen, että nainen on tai on tulossa aikuiseksi. Muualle en naisessa karvoja kaipaakaan kuin päähän- ja alapäähän. Ja kyllä siistinä ja puhtaana pysyy normaalilla suihkussakäyntimäärillä. No, jokainen tekee niin kuin lystää, mutta en pidä tuollaisesta vaatimuksista, että pitää ehdotomasti olla posliini. Naiset, älkää missään nimessä pelkästään miesten vaatimusten takia ajelko jos se itsestä tuntuu vastenmieliseltä.
 
sivhos
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Muistaako sohvis vielä kuvan jossa hämähäkki oli väärinpäin?

Onko posliini sitten hämähäkki oikeinpäin?
Miks kysytte noin vaikeita.Hämähäkki väärinpäin,ei kyllä sovi minun ajatusmaailmaan posliinipimppiin rinnastettuna.Hämähäkki väärinpäin,siinä ei ole sitä halkeemaa,mikä on naisen pimpissä.Muuten siinä on jotain yhtäläisyyttä kun tarkemmin paneutuu asiaan.Mitä naiset olette mieltä,hämähäkki väärinpäin isovarpaittenne välissä?
 
viskiä tutulle
Posliini ei ole kivan tuntuinen ainakaan minun mielestä, joten ajelen vain huulet. Mies saattaa toisinaan olla eri mieltä mutta olkoon. Kunnon tumpsu on helppo. -n33v
 
ilman...
Alkuperäinen kirjoittaja Merlyn:
Alkuperäinen kirjoittaja ekaa kertaa odotellessa:
olen neitsyt vaikka olen jo parikymppinen. en ole halunnut sänkyyn hypätä heti kun joku vähän vonkaa. minua tavallaan pelottaa mennä ensimmäisen kerran sänkyyn miehen kanssa, sillä en tiedä että mitä miehet ajattelevat kun minulla on karvat alapäässä. käykö se miehille, että en sheivaa alapäätäni? vai onko se vähän sama asia kun esimerkiksi kainalo- ja säärikarvojen ajelu?
Itselläni oli samanlaisia ongelmia, mutta nykyisin katson parhaaksi, kun leikkaan karvat saksilla niin lyhyeksi kuin voin, ja bikinirajaa sheivailen hieman. Huulissa mulla ei onneks kasva karvaa, olisi todella pelottavaa ruveta sieltä saksimaan saati sheivailemaan. nyt alapääni näyttää siis siistiltä, kaukaa katsottuna jopa posliinilta, koska karvani ovat suht vaaleat. Jos suuseksiä saisin/haluaisin useammin, voisin harkita kokonaisvaltaista sheivailua, mutta eipä tuo itseänikään niin paljon innosta, että sille olisi tarve.
 
mozzarella pimppi
Alkuperäinen kirjoittaja Desinfioi:
Alkuperäinen kirjoittaja epäonnistujako?:
kiitos, kokeillaan, paitsi nyt mieheni ei halua minua posliiniksi, vaan itsensä, kummia nuo miesten oikut...
Se on loppujen lopuksi aika vekkulin näköinen ihan pulina:)))
no onpa nyt taas. hei jotain tasoa tännekkin, mun mielestä se kaikista paras vittu on se karvainen römpsä vittu.
 
auts :(
onko kellään muulla sellaista ongelmaa, ettei muuten oikeen millään karvoja hirveästi ajelisi, mutta pakko on kun esim. omaa kivaa harrastaessa (vielä en miehen kanssa ole sänkyyn päässyt) häpyhuuliin tulee karvoista pieniä haavaumia? aristan kipua, olen kerran kokeillut sheivaamista ja siitäkin jo sain parit haavat :D minulla on myös blitzblank-mönjää, ja ensimmäisenä parina kertana sillä on karvat lähtenyt paremmin kuin hyvin, mutta nyt siitä alkaa jo teho loppumaan, eikä viitsisi aina parin kerran jälkeen ostaa uutta kun se on kumminkin niin tyyristä meikäläiselle.
 
posliinikulli
Tuntuu muuten pirun hyvältä kun molemmila on posliini. Työntää kaikki liki 20 senttiä pohjaan asti ja pyörittää posliinia vasten klitorista... mmmmm.....

Maistuis varmaan sullekin:)
 
hercules76
No onhan se paljon parempi ku on posliini eikä karvat edessä ite tykkään nuolla avovaimon klitorista ja suorastaa tympäisee kun se ei ajele karvoja. joka kerta jää karvat suuhun ku nuolee, elikkä suosittelen karvojen poistoa ihan nautinnon takia...
 
qwer3
Ei mitään karvoja naisilla, niitä ei tartteis kasvaa ollenkaan.
Kainalot, sääret ja pimpsa sileäks.

Miehillekään ei mun mielestä sovi rehottaja kainalokarvoitus eikä alakertaan paksu karvakerros.
 

Yhteistyössä