Rahat vaan pois ja karkuun. Eipä ole pilsuja näkynyt. Kyllä intian pojat osaa.Alkuperäinen kirjoittaja mr kusetettu:Kävi myös mulle, kun tilasin kyseiseltä sivustolta. Vittu mitä huijareita. Olisin ehdottomasti halunnut testata viihdekäyttömielessäAlkuperäinen kirjoittaja kohtalotoveri:mulle kävi samoinAlkuperäinen kirjoittaja Mies -74:Ootko saanut jo nämå?Alkuperäinen kirjoittaja hessu48:Tilasin myös kyseistä Kamagraa noin kuukausi sitten mutta maksu kyllä meni Visalla mutta sinne meni Kamagrat ja rahat että sillä lailla.Mitään vastausta en ole saanut vaikka olen monta kertaa ottanut yhteyttä.
Minä myös tilasin kyseisestä paikasta ja sain samalla tavalla tullista postia : Eli ei kannata tilata potenssiaine.comista jos ei halua menettää rahojaan !!!Alkuperäinen kirjoittaja tullattu:juu tilasin tossa viime keskiviikkona kyseisestä paikasta ja tänään tiistaina tuli tullista lappu.
Ei kyl ollu mitään sakoista eikä käynnistä paikan päällä. Lapussa vaan luki paljon tekstiä ja käsky että mun pitäisi tulliin laittaa kirjallinen suostumus että pillerit saa hävittää.
Onko muilla vaastaa kokemusta?
Juu ei todellakaan kannata tilata!!!!Alkuperäinen kirjoittaja kamagra:Minä myös tilasin kyseisestä paikasta ja sain samalla tavalla tullista postia : Eli ei kannata tilata potenssiaine.comista jos ei halua menettää rahojaan !!!Alkuperäinen kirjoittaja tullattu:juu tilasin tossa viime keskiviikkona kyseisestä paikasta ja tänään tiistaina tuli tullista lappu.
Ei kyl ollu mitään sakoista eikä käynnistä paikan päällä. Lapussa vaan luki paljon tekstiä ja käsky että mun pitäisi tulliin laittaa kirjallinen suostumus että pillerit saa hävittää.
Kyseinen kauppa ei ole vastannut yhteenkään lähettämääni kysymykseen, joten sinuna en sinne rahojasi tuhlaisi.Alkuperäinen kirjoittaja vierailiiija:Mistä nykyisin saa varmasti pillerit omaan postilaatikkoon? www.kamagra-butiken.com? Itse tarvitsen pitkäaikaista vaikutusta, joten esimerkiksi Tadalis kiinnostaisi kovasti.
Tilasin samasta paikasta ja kirje tuli noin viikossa perille, kiitos vinkistä! Kamagra toimi kuin unelma: viimeistään tunti oton jälkeen alkoi housuissa tapahtua vikinää (alussa kerkesin jo huolestua lääkkeen toimivuudesta) ja ensimmäisen "erän" jälkeen meni vain minuutti toipumiseen.Alkuperäinen kirjoittaja tässä yksi:www.kamagara.se
tilasin jo toisen kerran, perille tuli tämäkin tilaus. Tosin kesti hieman, tilasin 18.10 ja 27.10 kyselin s-postilla tilaustani, vastauksessa 28.10 ihmettelivät etteikö tilaukseni ollut tullut jo, 5.11 kyselin uudelleen tilausta, vastaus 6.11:
We had problem with Soft Tab delivery, we will sent you order the next week. Really sorry for the delay.
Anna
Kamagra support
Tilaukseni tuli perille 13.11 ja nuo soft tabut toimivat myös!
seuraavaksi kokeilen kamagra jellyä.
Tilasin 23.1 kuusi tabua tadalista ja tuli postilaatikkoon 28.1. No problem. Taitaa olla sattuman kauppaa, jääkö tuotteet tullin haaviin.Alkuperäinen kirjoittaja tullattu:juu tilasin tossa viime keskiviikkona kyseisestä paikasta ja tänään tiistaina tuli tullista lappu.