kahteen reikään

• Viestiketjun aloittaja SAMALLA
  • Ensimmäinen viesti
Pimazu
Alkuperäinen kirjoittaja Innostus:
Alkuperäinen kirjoittaja Böbi:
Dildo pilluun ja kunnolla parrua perseeseen. Noin se meillä menee, eikä emäntä ole valittanut. Tai itse asiassa on valittanut, muttei koskaan ole antanut lopettaa kesken kaiken ;)
Tavoitteena sama kokemus.
Kannattaa aloittaa todella runsaalla liukkarikuorrutuksella, määrää voi sitten vähentää kokemuksen lisääntyessä. Jos pidät muuten anaalista, niin tuollainen räjäyttää jo tajunnan ;)

Tuttu tilanne
Pimazu:
"Kannattaa aloittaa todella runsaalla liukkarikuorrutuksella, määrää voi sitten vähentää kokemuksen lisääntyessä. Jos pidät muuten anaalista, niin tuollainen räjäyttää jo tajunnan ;)"

Joo, niin näyttää räjähtävän meilläkin. Ja siihen herää varmaan puolet kerrostaloa, joskus koko katu. Jos rakastellaan yöllä parvekkeella.

Uros 45v
Kertokaa naiset lisää ja tarkemmin tuntemuksista TUPLAPANOSSA,miehet myös.Vaimon kans ollaan molemmat haaveiltu jo jonkin aikaa tuplapanosta ja aiomme myös toteuttaa sen tulevaisuudessa.

tervehdys
Onpas kiihottavia juttuja täällä! Anaaliseksi on aivan ihanaa ja likaista.:) Kutkuttaa oikein ajatus, että pääsee illalla oikein pyllistelemään miehelle! Onko miehen helppo takaapäinasennosta tyontää dildoa samalla sisään, kun nai peppureikään, ilman, että hänen oma nautintonsa kärsii? Olen yleensä tehnyt sen puolen itse ja mies on askarrellut klitoriksen kanssa. Joskus olisi kiva vain tosiaan nauliintuneena keskittyä pelkkään tuntemiseen, eikä tehdä itse mitään. :)

Uros 45
Alkuperäinen kirjoittaja tervehdys:
Onpas kiihottavia juttuja täällä! Anaaliseksi on aivan ihanaa ja likaista.:) Kutkuttaa oikein ajatus, että pääsee illalla oikein pyllistelemään miehelle! Onko miehen helppo takaapäinasennosta tyontää dildoa samalla sisään, kun nai peppureikään, ilman, että hänen oma nautintonsa kärsii? Olen yleensä tehnyt sen puolen itse ja mies on askarrellut klitoriksen kanssa. Joskus olisi kiva vain tosiaan nauliintuneena keskittyä pelkkään tuntemiseen, eikä tehdä itse mitään. :)
Ollaan vaimon kans harrastettu myös tuota et mä pidän dildoa vaimon pillussa ja samalla nain häntä peppuun.Se ei oo kuitenkaan ihan vaivaton asento eli kyllä se on parempi et nainen pitää sitä. Samalla mies voi rauhassa keskittyä peppupanoon koska täytyyhän siinä olla aluksi ainakin hyvinkin varovainen ettei satuta naista.Näin meillä.

leena80
Vielä ei ole tullut kokeiltua tuplapanoa muuten kuin lelujen kanssa. Olen tyydyttänyt itseä kahdella dildolla sekä myös siten että mieheni on pannut takaapäin pimppiin ja samalla työntänyt dildoa peppuun. Ainakin meillä tykätään, kahden miehen kimppaa ollaan kerran kokeiltu mutta silloin en vielä rohjennut molempiin ottamaan mutta ehkä seuraavalla kerralla. Mutta minulla ainakin orgasmit on paljon voimakkaammat jos molemmissa on jotain !

tervehdys
Alkuperäinen kirjoittaja Uros 45:
Alkuperäinen kirjoittaja tervehdys:
Ollaan vaimon kans harrastettu myös tuota et mä pidän dildoa vaimon pillussa ja samalla nain häntä peppuun.Se ei oo kuitenkaan ihan vaivaton asento eli kyllä se on parempi et nainen pitää sitä. Samalla mies voi rauhassa keskittyä peppupanoon koska täytyyhän siinä olla aluksi ainakin hyvinkin varovainen ettei satuta naista.Näin meillä.

Niin minäkin olen asiaa ajatellut. Kiitos!

Ehkä sivuttain takaapäin onnistuisi paremmin tuo sitten, pitää kokeilla joku kerta. Minua vain niin kovasti kiehtoo, tuo takaapäin kontillaan. :) Miehenikin pitää siitä erityisesti, koska näkymät ovat niin hyvät. Mutta....vastavuoroisuuttakin...:)

leena80
Jos tykkäätte peppuseksistä niin kokeilkaapa sillain että olet miehen päällä selkä
mieheesi päin ja laitat kalun peppuun ja itse hierot dildoa pimppiin , ainakin minulla tuntuu että silmissä sumenee, välillä vaikea hieroa dildolla ku tuntuu niin hyvälle että ei pysty kunnolla liikuttamaan kättä ;)

Uros 45
Alkuperäinen kirjoittaja leena80:
Jos tykkäätte peppuseksistä niin kokeilkaapa sillain että olet miehen päällä selkä
mieheesi päin ja laitat kalun peppuun ja itse hierot dildoa pimppiin , ainakin minulla tuntuu että silmissä sumenee, välillä vaikea hieroa dildolla ku tuntuu niin hyvälle että ei pysty kunnolla liikuttamaan kättä ;)
Eli vaikuttaa siltä et naiset yleensä tykkäis tuplapanossa enemmän siitä asennosta et nainen on selin miehen päällä kalu pepussa ja toinen mies sitten tulee normaaalisti edestä.Tää on tärkeä juttu meille koska pääsemme kokeilemaan lähitulevaisuudessa tätä meidän kolmannen pyörän kans.

molempiin
sain eilen molempiin rekiin yhtä aikaa kudi kaverini toi toisen mukanaan ja alettiin hommiin pienempi kalu oli vakituisella ja se työnsi sen pepuuni ja olin selin sitten se nappasi mua hartioista kiinni ja veti taaksepäin ja sitten tuli se kaveri eteeni silmäni laajeni kun sen ison kalun jota se alkoi työntämään pilluuni eneekuin se oli edes kunnolla sisälläni tuntui että pilluni repeää .mutta ote hartioistani koveni,kun hän työnsi loput sisääni ja sitten alkoi vuoro tahtinen nainti. ai että mä huusin ja nautin vaikka tuntu ,että repeän kahtia.tunti sitä kesti .tänään sen kasitelyn jäljiltä oli alapää tosi hellä.mut ottaisin kyllä uusiksi. tännään olin niin herkkä ,että sain monta orgua miehen yhden orgun aikana.kannattaa kokeilla.seuraavaksi kolmen miehen kanssa,että sais suihin myös.

tervehdys
Alkuperäinen kirjoittaja molempiin:
sain eilen molempiin rekiin yhtä aikaa kudi kaverini toi toisen mukanaan ja alettiin hommiin pienempi kalu oli vakituisella ja se työnsi sen pepuuni ja olin selin sitten se nappasi mua hartioista kiinni ja veti taaksepäin ja sitten tuli se kaveri eteeni silmäni laajeni kun sen ison kalun jota se alkoi työntämään pilluuni eneekuin se oli edes kunnolla sisälläni tuntui että pilluni repeää .mutta ote hartioistani koveni,kun hän työnsi loput sisääni ja sitten alkoi vuoro tahtinen nainti. ai että mä huusin ja nautin vaikka tuntu ,että repeän kahtia.tunti sitä kesti .tänään sen kasitelyn jäljiltä oli alapää tosi hellä.mut ottaisin kyllä uusiksi. tännään olin niin herkkä ,että sain monta orgua miehen yhden orgun aikana.kannattaa kokeilla.seuraavaksi kolmen miehen kanssa,että sais suihin myös.

No voi hitto! Kun kateellisena luen. :) Haluaisin kyllä, mutta mies ei! Dildoa vaan niin, tämäkin hoituu, pettämään en rupea! Missään tilanteessa, mutta aina mukana näissä kirjoituksissa!

Ihanaa, todella, kun jotakin onnistaa! Myotäelän fantasiamaailmassa!

leena80
Ensimmäisellä kimppa kerralla en tohtinut vielä antaa molempiin yhtäaikaa mutta tulevana viikonloppuna olisi tarkoitus kokeilla toistamiseen kimppaa, eli mukana vieras mies niin pitää katsoa josko uskaltais kokeilla tuplapanoa ;) Viimeksi meni vuorotellessa sekä niin että toinen hoiteli ja minä otin toiselta samalla suihin.
Kannattaako aloittaa siten että on miehen päällä , selkä mieheen päin ja toinen tulee sit edestä sisään ?

aloita näin
oletko kokeillut didoa anaaliin naidessa? jos et aloita peppuleikki anaali didolla miehen naidessa ja sit ei muutaku isompaa didoa peppuun ,ja jos peppu kestää eikä kipeydy eikä satu.niin ei muutaku kaksi kalua sisään pienempi peppuun,kannatta olla selin mieheen päin ja päällä .koska kyyti on kovaa ja hyvää,onnea harjoitukselle, nyt lähden kimppa kyytiä samaan

leena80
Ollaan oltu aika paljonki sillain että mieheni panee takaapäin pimppiin ja samalla työntää dildoa peppuun ja hyvältä on tuntunut. Kimpassa en tohtinut antaa molempiin ku vieraalla miehellä oli sen verran iso kalu ja siksi ku oli kuitenkin eka kerta niin piti koittaa aloitella varovaisemmin . Ens kerralla kokeillaan molempiin yhtäaikaa ;)

neitsyt pylly
Kun saat kahta yhtäaikaa niin kummassa reiässä se tuntuu paremmalta?
Oletko saanut orgasmin pelkästään peppupanossa?
Taidan olla utelias mutta kun tekee mieli oppia lisää.

leena80
Kysele vain, niin minäkin olen kysellyt melko yksityiskohtaisestikin , varsinkin ennen kun kokeiltiin kimppaa mieheni kanssa. Pimppi ja peppu tuntuu niin erilaiselta että vaikea sanoa kumpi paremmalta, molemmat tuntuu hyvältä mutta eri tavalla ; )
Jos kahta yhtä aikaa niin ehkä parempi niin että aito kalu on pepussa ja dildo pimpissä. Tuntemus on niin kokonaisvaltainen että ei pysty suoraan sanoa kummassa tuntuu paremmalta jos molemmissa on jotain : )
Saa nähdä miten tuntuu jos tohdin joskus kokeilla antaa molempiin yhtäaikaa sitä aitoa lihaa : ) Ensimmäinen kimppakokeilu oli niin onnistunut että varmaanki vielä kokeillaan mieheni kanssa uudestaan .
Orgasmin saan aika helposti peppupanossa, hieman pitää klitorista hieroa mutta ei paljoa .

leena80
Jostakin se on lähettävä, en minäkään hirveästi ole peppu seksiä harrastanut, ikää nyt 28 ja ollut mieheni kans 6 v , niin ehkä kolme vuotta ollaan tehty myös peppuseksiä. Ennen sitä tyydytin peppua itse leluilla joitakin kertoja eli ei nyt aivan neitsyt pylly ollut kun mies sinne meni : )

taivaankukka
Se kay hyvin helposti. otat kaksi luudanvartta ja tunget ne reikiisi. Sitten nappaat kattolampusta kiinni.(Tama vaatii vahvasti kiinnitetyn kattolampun ja treenatut lihakset mutta kuitenkin) Heiluta kattolampussa roikkuen ja samalla luudat pyyhkivat kotisi puhtaaksi. Tama on erittain tehokasta hyotyliikuntaa ja huomio on taattu varsinkin jos teet taman huoneessa jossa on iso ikkuna kadulle. Tunnet itsesi taatusti jopa kuningattareksi kun alamaisesi keraantyvat katsomaan.

hohhoijaa taas
Alkuperäinen kirjoittaja taivaankukka:
Se kay hyvin helposti. otat kaksi luudanvartta ja tunget ne reikiisi. Sitten nappaat kattolampusta kiinni.(Tama vaatii vahvasti kiinnitetyn kattolampun ja treenatut lihakset mutta kuitenkin) Heiluta kattolampussa roikkuen ja samalla luudat pyyhkivat kotisi puhtaaksi. Tama on erittain tehokasta hyotyliikuntaa ja huomio on taattu varsinkin jos teet taman huoneessa jossa on iso ikkuna kadulle. Tunnet itsesi taatusti jopa kuningattareksi kun alamaisesi keraantyvat katsomaan.
Voisitko olla vielä vähän typerämpi ja säälittävämpi? Katkera ämmä, pilaat joka ketjun muka hauskoilla jutuillasi, kun sinua niin harmittaa, ettet eläissäsi ole saanut vielä kertaakaan kumpaankaan reikään...

Yhteistyössä