hardstuff
onneksi ei olla kaikki samanlaisia. Tai ehkä tässä asiassa vois olla kaikilla samanlainen niin loppuisi tämmöiset keskustelut ainaskin
Eli piukkapilluisena, mun pitäisi olla kiinnostunut vain pienistä kaluista?Alkuperäinen kirjoittaja Pimazu:Hyvä koko on helppo määritellä: mahtuu mutta tuntuu. Itsekunkin mieltymyksistä ja henk.koht. mitoituksesta on sitten kiinni mitä tuo kenelläkin tarkoittaa
Saahan sitä toki kiinnostua isoistakin kaluista, muttei se ole kenellekään kivaa, jos jatkuvasti pohjaa ja sattuu. Omalta kohdaltani voin sanoa, että yhtään pienempipilluisen naisen kanssa en suostuisi olemaan. Nuorempana sai varoa enemmän, nykyisin vähemmän. Silti on vieläkin ja on aina ollut päiviä, jolloin seksiä ei ole voinut harrastaa. Näitä päiviä ovat sellaiset, kun emännän vatsa ei ole toiminut vähään aikaan. Tai vatsanpohja on arka edellisestä nainnista. Molemmissa tapauksissa tekee liian kipeää. Nuorenpana emäntä sai useinkin voimakkaita koko alapäätä ravistelevia naimaorkkuja. Sen jälkeen tuntui kuin koko kalu olisi vedetty mankelin läpi. Vaan eipä ole tarvinnut haikailla pienempien pillujen perään.Alkuperäinen kirjoittaja Tähi ?:Eli piukkapilluisena, mun pitäisi olla kiinnostunut vain pienistä kaluista?Alkuperäinen kirjoittaja Pimazu:Hyvä koko on helppo määritellä: mahtuu mutta tuntuu. Itsekunkin mieltymyksistä ja henk.koht. mitoituksesta on sitten kiinni mitä tuo kenelläkin tarkoittaa
Kuvittelisin, että oikein pieneen pimppaan ei mahdu niin iso, kuin väljempään höröttimeen, eikö tmä mene ihan fysiikan lakien mukaan? Minulla taitaa olla vähintäänkin keskikokoinen, koska pystyn todella nauttimaan melko isokaluisesta miehestäni ja silti antamaan hänellekin sopivasti puristavan tunteen, kuulemma. Koosta puhuttaessahan on aina kysymys molemmista osapuolista, yhteensopivuudesta. Oletuksena rtietysti on, että kalu on paikalla muutenkin kuin katseltavana. Kukaan ei varmaan nauti siitä, että tuntee repeävänsä, eikä toisaalta siitäkään, että kontakti puuttuu.Alkuperäinen kirjoittaja Tähi ?:Eli piukkapilluisena, mun pitäisi olla kiinnostunut vain pienistä kaluista?Alkuperäinen kirjoittaja Pimazu:Hyvä koko on helppo määritellä: mahtuu mutta tuntuu. Itsekunkin mieltymyksistä ja henk.koht. mitoituksesta on sitten kiinni mitä tuo kenelläkin tarkoittaa
Kyllä synnytyskanavassa tapahtuu monenlaista muutosta, eli kypsymistä, ennen kuin sieltä lapsi mahtuu ulos. Torvi on siis synnyttäessä ihan toinen elin kuin naidessa.Alkuperäinen kirjoittaja sivupersoona:Ihmettelen tuota miksi sinne vakoseen ei paksumpikin mahdu, kun sieltä lapsikin mahtuu tulemmaan.
käy ?Alkuperäinen kirjoittaja ....i:Kuha toimii, osaa käyttää, ja tunnetta ehkä pelissä niin mitä väliä koolla. Itse en ainakaan koskaan ole miehiäni mittaillut ja sitten sanonut kelpaako. Voi herranjestas.
Kiitos asiapitoisesta tiedosta. Tulipahan taas opittua jotakin.Alkuperäinen kirjoittaja Pimazu:Kyllä synnytyskanavassa tapahtuu monenlaista muutosta, eli kypsymistä, ennen kuin sieltä lapsi mahtuu ulos. Torvi on siis synnyttäessä ihan toinen elin kuin naidessa.Alkuperäinen kirjoittaja sivupersoona:Ihmettelen tuota miksi sinne vakoseen ei paksumpikin mahdu, kun sieltä lapsikin mahtuu tulemmaan.
Kyllä se vielä kasvaa.Älä ole huolissasi.Alkuperäinen kirjoittaja some1.:OON 14V JA MULLA ON 18cm! kasvaakohan se vielä?
Asiasta kolmanteen.Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Lienet mitannut tuon mitan? =) Mene poika kasvamaan vielä, henkisesti!
No voi hitsi.Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Jaa-a vaikean pistit...itse en ole kovin pieniin törmännytkään, oiskohan ollu jotain 15cm se pienin...se pelitti kyllä jotenkuten...hmmm...taisi olla pelaajassa se vika, ettei vaan natsannut! =) heh heh... Mutta jos se menee alle sen 15cm, niin voisi luulla että sitä joutuu jo muulla hieman paikkailemaan. Onko näin?