pohdiskelija(N)
mitenkä nuo ihastumisen tunteet näkyvät miehessä??
miten se ilmenee ja miten hän käyttäytyy???
(;
(;
Alkuperäinen kirjoittaja pohdiskelija(N):mitenkä nuo ihastumisen tunteet näkyvät miehessä??
(;
Eikö tuo nyt ole juuri sitä ettei kiiinnosta tarpeeksi?Alkuperäinen kirjoittaja vaikeaa...:Niin... Miehet aina sanovat olevansa hyvin suoraviivaisia, esim. että kyllä mies ottaa yhteyttä jos häntä kiinnostaa tarpeeksi. Ei se oikeasti mene niin. Tiedän satavarmasti, että eräs mies on hyvin kiinnostunut minusta. Ja minä olen kiinnostunut hänestä, erittäin paljon, mutta silti emme pidä lainkaan yhteyttä toisiimme. Elämäntilanteemme ovat erilaiset, lisäksi hän seurustelee. On seurustellut jo jonkin aikaa ja rakentaa tulevaisuuttaan sille pohjalle. Hän ajattelee rationaalisesti, koska hänelle on oikea aika mennä eteenpäin perhe-elämässään. Jos hän jättäisi tyttöystävänsä nyt, hän joutuisi uudestaan tyhjän päälle. Seurustelusuhteen aloittaminen minun kanssani puolestaan olisi liian iso riski. Mitä jos meistä ei tulisikaan mitään?
Kyllä voi kiinnostaa, mutta on velvollisuuksiakin elämässä. Pitää elättää muksut ja vaimo...Alkuperäinen kirjoittaja no juuuuu:Eikö tuo nyt ole juuri sitä ettei kiiinnosta tarpeeksi?Alkuperäinen kirjoittaja vaikeaa...:Niin... Miehet aina sanovat olevansa hyvin suoraviivaisia, esim. että kyllä mies ottaa yhteyttä jos häntä kiinnostaa tarpeeksi. Ei se oikeasti mene niin. Tiedän satavarmasti, että eräs mies on hyvin kiinnostunut minusta. Ja minä olen kiinnostunut hänestä, erittäin paljon, mutta silti emme pidä lainkaan yhteyttä toisiimme. Elämäntilanteemme ovat erilaiset, lisäksi hän seurustelee. On seurustellut jo jonkin aikaa ja rakentaa tulevaisuuttaan sille pohjalle. Hän ajattelee rationaalisesti, koska hänelle on oikea aika mennä eteenpäin perhe-elämässään. Jos hän jättäisi tyttöystävänsä nyt, hän joutuisi uudestaan tyhjän päälle. Seurustelusuhteen aloittaminen minun kanssani puolestaan olisi liian iso riski. Mitä jos meistä ei tulisikaan mitään?
Koska jos hänellä TARPEEKSI KIINNOSTAISI, niin ottaisi sinut mieluummin kuin mitään muuta.
En minä tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja no juuuuu:Eikö tuo nyt ole juuri sitä ettei kiiinnosta tarpeeksi?Alkuperäinen kirjoittaja vaikeaa...:Niin... Miehet aina sanovat olevansa hyvin suoraviivaisia, esim. että kyllä mies ottaa yhteyttä jos häntä kiinnostaa tarpeeksi. Ei se oikeasti mene niin. Tiedän satavarmasti, että eräs mies on hyvin kiinnostunut minusta. Ja minä olen kiinnostunut hänestä, erittäin paljon, mutta silti emme pidä lainkaan yhteyttä toisiimme. Elämäntilanteemme ovat erilaiset, lisäksi hän seurustelee. On seurustellut jo jonkin aikaa ja rakentaa tulevaisuuttaan sille pohjalle. Hän ajattelee rationaalisesti, koska hänelle on oikea aika mennä eteenpäin perhe-elämässään. Jos hän jättäisi tyttöystävänsä nyt, hän joutuisi uudestaan tyhjän päälle. Seurustelusuhteen aloittaminen minun kanssani puolestaan olisi liian iso riski. Mitä jos meistä ei tulisikaan mitään?
Koska jos hänellä TARPEEKSI KIINNOSTAISI, niin ottaisi sinut mieluummin kuin mitään muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja miesnäkökulma:Kyllä voi kiinnostaa, mutta on velvollisuuksiakin elämässä. Pitää elättää muksut ja vaimo...Alkuperäinen kirjoittaja no juuuuu:Eikö tuo nyt ole juuri sitä ettei kiiinnosta tarpeeksi?Alkuperäinen kirjoittaja vaikeaa...:Niin... Miehet aina sanovat olevansa hyvin suoraviivaisia, esim. että kyllä mies ottaa yhteyttä jos häntä kiinnostaa tarpeeksi. Ei se oikeasti mene niin. Tiedän satavarmasti, että eräs mies on hyvin kiinnostunut minusta. Ja minä olen kiinnostunut hänestä, erittäin paljon, mutta silti emme pidä lainkaan yhteyttä toisiimme. Elämäntilanteemme ovat erilaiset, lisäksi hän seurustelee. On seurustellut jo jonkin aikaa ja rakentaa tulevaisuuttaan sille pohjalle. Hän ajattelee rationaalisesti, koska hänelle on oikea aika mennä eteenpäin perhe-elämässään. Jos hän jättäisi tyttöystävänsä nyt, hän joutuisi uudestaan tyhjän päälle. Seurustelusuhteen aloittaminen minun kanssani puolestaan olisi liian iso riski. Mitä jos meistä ei tulisikaan mitään?
Erittäin terve ajattelu ja toimintatapa.Alkuperäinen kirjoittaja kaukaa viisas + onnellinen:^Kyllä jotkut voi ottaa velvollisuutensa sen verran vakavasti, ettei ihan helpolla lähde omaa onneaan tavoittelemaan sen hinnalla, että moni joutuu kärsimään. Ja jos edes jollakin tavalla suhde nykyiseen pelaa. Ainakin sen ajan, kun lapset ovat pieniä.
Itse välitän aivan valtavasti toisesta miehestä, ystävästämme. Vain lapseni ovat minulle tärkeämpiä kuin hän. Sitten tulee mieheni, hänen (siis ystäväni) lapset ja jossain kaukana hänen vaimonsa. Mutta tässä tilanteessa ei tuli mieleenkään alkaa muuta. Ja kuka voi taata, että jos kuviot muuttuisi, me sitten eläisimme elämämme onnellisina loppuun? Tunteita voi hallita. Ja olla monenlaisesta asiasta onnellinen toisen kanssa, ei aina vain parisuhteessa (=seksisuhteessa). Ystävänäkin voi tehdä kaikkea kivaa, ei sen tarvitse olla aina sekstailua.
Ota itse selvää miehestä?mitä mies ajattelee sinusta?mitä on miehen mielessä ja kertoo varmaan jotain ihania korulauseita. Kai nyt tyhmempikin tajuaa, jos mies lähettää viestiä ja kertoo asioista jotain rivien välistä. Mies ehkä miettii sinusta kaikenlaista ehkä yrittää houkutella ja jos vaikka lankeat hänen virittämäänsä verkkoon. Voipi olla, että useammalle naiselle tekee ihan samanlaista. Oletko sellainen nainen joka on helposti saatavilla? ja kun flirtti onnistui aikaisemmin niin hyvin?vaikka ei muuta ollutkaan silloin. Jotain tuollainen miehen käytös osoittaa, jos antoi nron. Jos miehellä on sellainen maine, niin yrittää varmasti ketä vain mikä miellyttää miehen silmää.Alkuperäinen kirjoittaja ulalla:Viime talvena tapasin erään miehen, jonka kanssa näimme noin 2-3pvä/vkossa. Flirttailimme, joskus juttelimme kahden kesken pidempään mutta sen pidemmälle emme menneet. Mies on tosin naistenmiehen maineessa, ehkä tulkitsin jo silloin hänet väärin?
Nyt mies noin kuukauden erossa olon jälkeen taas yllättäen otti yhteyttä, sähköpostilla. Rivien välistä luen taas pientä flirttiä mutta suoraan hän ei sano mitään, ei siis ehdota tapaamisia yms. Laittoi puhelinnumeronsakin ja pyysi laittamaan viestejä jos siltä tuntuu.
Onko tämä mies nyt kiinnostunut minusta vai ei? Vai ovatko nämä viestittelyt miehelle vain jonkinlainen "ego boosting"?
Tilannetta mutkistaa se, että molemmat olemme tahoillamme naimisissa. En tiedä missä tilassa miehen suhde on, itsellä periaatteessa kotona kaikki ok.
Ota nyt selvää näistä miehenpuolista...