Ihastumisen merkit miehessä??

  • Viestiketjun aloittaja pohdiskelija(N)
  • Ensimmäinen viesti
haluu tietää
Niin, miten nuo merkit näkyvät miehessä? Olisin myös kiinnostunut tietämään? En nyt tarkoita varsinaisia tekoja, vaan muita merkkejä.

Alkuperäinen kirjoittaja pohdiskelija(N):
mitenkä nuo ihastumisen tunteet näkyvät miehessä??
miten se ilmenee ja miten hän käyttäytyy???

(;
 
Sivupersoona.
Yrittää hivuttautua lähellenne. Yrittää hiukan koskettaa. On kiinnostunut ajatuksistanne. Kiiluvat silmät. Ajattelee teitä kokoajan, minkä voi nähdä ja tuntea tietystä paikasta. Ei tarvitse edes olla selvännäkijä, kun pystyy lukemaan miehen ajatukset. Naisista on paljon vaikeampi nähdä mitä he ajattelevat.
 
cylla
Totta nuo sivupersoonan. sanat. Tulee tosiaan lähelle ja haluaa koskettaa; hipaista kättä tai muuten. Kiusoittelee, juttelee paljon, katse jää kiinni. Haluaa auttaa. Jotkut jutut saattavat olla töksähtäviä, jos on ujompi tapaus.
 
että
omalla kohdallani mies taitaa olla hieman ujo.
tai sitten minä en vain huomannut hänen "viestejään"...sillä hän oli jo jonkin aikaa kaukaa ihaillut, toki muutamia "outoja" asioita tuli eteen, kuten tikusta asiaa juttua jotka sitten myöhemmin vasta ymmärsin.
mitään sen ihmeellisempää muutosta hänen käytöksessään en huomannut, kerran sitten hän laittoi viestiä jossa suoraa tekstiä...olin ihmeissäni. (;
nykyään olemme yhdessä, vaikkakin alku oli sellaista "tarkkailua" ja vähän epävarmuutta ilmassa.
 
vaikeaa...
Niin... Miehet aina sanovat olevansa hyvin suoraviivaisia, esim. että kyllä mies ottaa yhteyttä jos häntä kiinnostaa tarpeeksi. Ei se oikeasti mene niin. Tiedän satavarmasti, että eräs mies on hyvin kiinnostunut minusta. Ja minä olen kiinnostunut hänestä, erittäin paljon, mutta silti emme pidä lainkaan yhteyttä toisiimme. Elämäntilanteemme ovat erilaiset, lisäksi hän seurustelee. On seurustellut jo jonkin aikaa ja rakentaa tulevaisuuttaan sille pohjalle. Hän ajattelee rationaalisesti, koska hänelle on oikea aika mennä eteenpäin perhe-elämässään. Jos hän jättäisi tyttöystävänsä nyt, hän joutuisi uudestaan tyhjän päälle. Seurustelusuhteen aloittaminen minun kanssani puolestaan olisi liian iso riski. Mitä jos meistä ei tulisikaan mitään?

Hän on tällä hetkellä tyytyväinen elämäänsä. En tiedä onko hän onnellinen. En voi häntä syyllistää tuosta "tyytymisestä", tiedän vain, että itse haluan elämältäni enemmän.

Niin, ne merkit... Se on se katse. Hymy. Välillä vaivaantunut hiljaisuus, kun olisi niin paljon sanottavaa, mutta niiden sanojen paino olisi liian suuri.
 
mietiNvain
Niin, ne merkit... Se on se katse. Hymy. Välillä vaivaantunut hiljaisuus, kun olisi niin paljon sanottavaa, mutta niiden sanojen paino olisi liian suuri.


tuo oli hyvin sanottu...kertoo aika paljon!
on silti niin kovin kurjaa että ihmiset ihastuvat ja ikävöivät, mutta ei "ole lupaa" olla yhdessä... juuri silloin tuo lainatun lauseen merkitys kasvaa.
 
Missus*
Siita tietaa etta mies on kiinnostunut kun han ei saa silmiaan irti sinusta, han ei oikein huomioi ymparistoaan yhtalailla, katselee ja kuuntelee vain sinua, ja hymyilee paljon, ja hanella seisoo (jos tunne on eroottissavyistakin) ;-)
 
kahden vaiheilla
Minulle kävi tuassa vappu aattona sellainen "lipsahdus" hyvän miesystäväni kanssa, joka myös sattuu olemaan kihlattuni paras ystävä! asia painaa minua todella paljon! Olemme tunteneet tämän ystäväni kanssa jo iät ja ajat ja olemme aina olleet hyviä ystäviä. Meillä on ollut useaankin kertaan säpinää ja nyt en tiedä mitä hän minusta ajattelee? vappu yönä hän sanoi minulle että on rakastunut minuun ja sitä jäinkin ihmettelemään, koska koskaan ennen hän ei tälläistä ole sanonut. tykkäävänsä on sanonut, muttei muuta! Hän seurustelee myös ja sanoi syyksi että hän ei halua että hänen kumppaninsa joutuu huonoon seuraan ja sen tähden seurustelee! en tiedä itse mitä häntä kohtaan tunnen, vatsaa kipristää joka kerta kun häntä ajattelen! suhteeni nykyseen on ensimmäinen pitkä suhteeni, aloimme seurustelemaan minun ollessa yläasteen ensimmäisellä luokalla ja meillä oli vuoden tauko. en tiedä onko tunteeni enemmän kaverilliset nykyistäni kohtaan. Me vain olemme ja se on itsestään selvyys koko meidän suvullemme!
 
no juuuuu
Alkuperäinen kirjoittaja vaikeaa...:
Niin... Miehet aina sanovat olevansa hyvin suoraviivaisia, esim. että kyllä mies ottaa yhteyttä jos häntä kiinnostaa tarpeeksi. Ei se oikeasti mene niin. Tiedän satavarmasti, että eräs mies on hyvin kiinnostunut minusta. Ja minä olen kiinnostunut hänestä, erittäin paljon, mutta silti emme pidä lainkaan yhteyttä toisiimme. Elämäntilanteemme ovat erilaiset, lisäksi hän seurustelee. On seurustellut jo jonkin aikaa ja rakentaa tulevaisuuttaan sille pohjalle. Hän ajattelee rationaalisesti, koska hänelle on oikea aika mennä eteenpäin perhe-elämässään. Jos hän jättäisi tyttöystävänsä nyt, hän joutuisi uudestaan tyhjän päälle. Seurustelusuhteen aloittaminen minun kanssani puolestaan olisi liian iso riski. Mitä jos meistä ei tulisikaan mitään?
Eikö tuo nyt ole juuri sitä ettei kiiinnosta tarpeeksi?
Koska jos hänellä TARPEEKSI KIINNOSTAISI, niin ottaisi sinut mieluummin kuin mitään muuta.
 
miesnäkökulma
Alkuperäinen kirjoittaja no juuuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vaikeaa...:
Niin... Miehet aina sanovat olevansa hyvin suoraviivaisia, esim. että kyllä mies ottaa yhteyttä jos häntä kiinnostaa tarpeeksi. Ei se oikeasti mene niin. Tiedän satavarmasti, että eräs mies on hyvin kiinnostunut minusta. Ja minä olen kiinnostunut hänestä, erittäin paljon, mutta silti emme pidä lainkaan yhteyttä toisiimme. Elämäntilanteemme ovat erilaiset, lisäksi hän seurustelee. On seurustellut jo jonkin aikaa ja rakentaa tulevaisuuttaan sille pohjalle. Hän ajattelee rationaalisesti, koska hänelle on oikea aika mennä eteenpäin perhe-elämässään. Jos hän jättäisi tyttöystävänsä nyt, hän joutuisi uudestaan tyhjän päälle. Seurustelusuhteen aloittaminen minun kanssani puolestaan olisi liian iso riski. Mitä jos meistä ei tulisikaan mitään?
Eikö tuo nyt ole juuri sitä ettei kiiinnosta tarpeeksi?
Koska jos hänellä TARPEEKSI KIINNOSTAISI, niin ottaisi sinut mieluummin kuin mitään muuta.
Kyllä voi kiinnostaa, mutta on velvollisuuksiakin elämässä. Pitää elättää muksut ja vaimo...

 
-Witchie
"Kyllä voi kiinnostaa, mutta on velvollisuuksiakin elämässä. Pitää elättää muksut ja vaimo... "

Höpö höpö. Minusta on koko aikuiselämäni ollut kiinnostunut eräs mies. Minä en vain ole hänelle riittävän sopiva; olen liian ailahtelevainen, nopea, itsenäinen ja oikeudenmukainen. Hän ei halua minua, vaan tasaisen, hitaan, epäitsenäisemmän ja sopeutuvaisemman elämänkumppanikseen. Eli en kuitenkaan loppupeleissä riitä hänelle, vaikka hän on aivan ihastunut minuun. Minä en ole ihastunut häneen.

En kiinnosta häntä siis riittävästi.

Jos kiinnostaa riittävästi, jättää kaiken muun. Se tosiseikka kannattaa myöntää - varsinkin, jos itse olet ihastunut siihen mieheen. Kulje eri suuntaan ja unohda. Et ole riittävän kiinnostava juuri tämän miehen mielestä.
 
kyy-Nikko
Edellisellä selvä ristiriita ajatuksissaan. Jos on oikeasti oikeudenmukainen ei jätä "kaikkea muuta". Itsekäs ihminen pystyy jättämään kaiken ja ajattelemaan vain omaa napaansa pelkän ihastumisen vuoksi.

Sekavaa tekstiä muutenkin, jos toinen on ollut kiinnostunut koko aikuiselämän (eli vuoden, kymmenen vuotta vai viisikymmentä vuotta?) niin kuinka voit sanoa "En kiinnosta häntä siis riittävästi "? Monet luo läheisistään fantasioita ja kuvittelevat asioita. Tuttavapiiriini kuulu nainen johon kaikki miehet ihastuvat tai rakastuvat... -hoh hoijakkaa *haukottelee*
 
vaikeaa...
Alkuperäinen kirjoittaja no juuuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vaikeaa...:
Niin... Miehet aina sanovat olevansa hyvin suoraviivaisia, esim. että kyllä mies ottaa yhteyttä jos häntä kiinnostaa tarpeeksi. Ei se oikeasti mene niin. Tiedän satavarmasti, että eräs mies on hyvin kiinnostunut minusta. Ja minä olen kiinnostunut hänestä, erittäin paljon, mutta silti emme pidä lainkaan yhteyttä toisiimme. Elämäntilanteemme ovat erilaiset, lisäksi hän seurustelee. On seurustellut jo jonkin aikaa ja rakentaa tulevaisuuttaan sille pohjalle. Hän ajattelee rationaalisesti, koska hänelle on oikea aika mennä eteenpäin perhe-elämässään. Jos hän jättäisi tyttöystävänsä nyt, hän joutuisi uudestaan tyhjän päälle. Seurustelusuhteen aloittaminen minun kanssani puolestaan olisi liian iso riski. Mitä jos meistä ei tulisikaan mitään?
Eikö tuo nyt ole juuri sitä ettei kiiinnosta tarpeeksi?
Koska jos hänellä TARPEEKSI KIINNOSTAISI, niin ottaisi sinut mieluummin kuin mitään muuta.
En minä tiedä.

Kai se sitten niin on.

Joskus kovasti toivoisin, että hän jättäisi kaiken minun vuokseni, mutta toisaalta en todellakaan haluaisi sitä kontolleni! Koska en voi luvata hänelle mitään.





 
ihmetelleNvain
Alkuperäinen kirjoittaja miesnäkökulma:
Alkuperäinen kirjoittaja no juuuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vaikeaa...:
Niin... Miehet aina sanovat olevansa hyvin suoraviivaisia, esim. että kyllä mies ottaa yhteyttä jos häntä kiinnostaa tarpeeksi. Ei se oikeasti mene niin. Tiedän satavarmasti, että eräs mies on hyvin kiinnostunut minusta. Ja minä olen kiinnostunut hänestä, erittäin paljon, mutta silti emme pidä lainkaan yhteyttä toisiimme. Elämäntilanteemme ovat erilaiset, lisäksi hän seurustelee. On seurustellut jo jonkin aikaa ja rakentaa tulevaisuuttaan sille pohjalle. Hän ajattelee rationaalisesti, koska hänelle on oikea aika mennä eteenpäin perhe-elämässään. Jos hän jättäisi tyttöystävänsä nyt, hän joutuisi uudestaan tyhjän päälle. Seurustelusuhteen aloittaminen minun kanssani puolestaan olisi liian iso riski. Mitä jos meistä ei tulisikaan mitään?
Eikö tuo nyt ole juuri sitä ettei kiiinnosta tarpeeksi?
Koska jos hänellä TARPEEKSI KIINNOSTAISI, niin ottaisi sinut mieluummin kuin mitään muuta.
Kyllä voi kiinnostaa, mutta on velvollisuuksiakin elämässä. Pitää elättää muksut ja vaimo...

on kaikenlaisia velvollisuuksia sun muita syitä jäädä huonoon suhteeseen, jossa oikeastaan kaikilla on paha olla, itselläsi vaimollasi ja varmasti myös muksuilla, jotka omalta osaltaan vaistoavat tunnelman.
jos itsellä ja muilla on huono olla...ja sitten huomaa kiinnostuvansa toisesta ihmisestä jonka kanssa asiat voisivat tulla olemaan paremmin, niin miksi .... miksi ei voi tehdä ratkaisua ????
jos kerran aitoa kiinnostusta ja halua löytyisi!?!?!?!?!?!?!?

 
kaukaa viisas + onnellinen
^Kyllä jotkut voi ottaa velvollisuutensa sen verran vakavasti, ettei ihan helpolla lähde omaa onneaan tavoittelemaan sen hinnalla, että moni joutuu kärsimään. Ja jos edes jollakin tavalla suhde nykyiseen pelaa. Ainakin sen ajan, kun lapset ovat pieniä.
Itse välitän aivan valtavasti toisesta miehestä, ystävästämme. Vain lapseni ovat minulle tärkeämpiä kuin hän. Sitten tulee mieheni, hänen (siis ystäväni) lapset ja jossain kaukana hänen vaimonsa. Mutta tässä tilanteessa ei tuli mieleenkään alkaa muuta. Ja kuka voi taata, että jos kuviot muuttuisi, me sitten eläisimme elämämme onnellisina loppuun? Tunteita voi hallita. Ja olla monenlaisesta asiasta onnellinen toisen kanssa, ei aina vain parisuhteessa (=seksisuhteessa). Ystävänäkin voi tehdä kaikkea kivaa, ei sen tarvitse olla aina sekstailua.
 
Sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja kaukaa viisas + onnellinen:
^Kyllä jotkut voi ottaa velvollisuutensa sen verran vakavasti, ettei ihan helpolla lähde omaa onneaan tavoittelemaan sen hinnalla, että moni joutuu kärsimään. Ja jos edes jollakin tavalla suhde nykyiseen pelaa. Ainakin sen ajan, kun lapset ovat pieniä.
Itse välitän aivan valtavasti toisesta miehestä, ystävästämme. Vain lapseni ovat minulle tärkeämpiä kuin hän. Sitten tulee mieheni, hänen (siis ystäväni) lapset ja jossain kaukana hänen vaimonsa. Mutta tässä tilanteessa ei tuli mieleenkään alkaa muuta. Ja kuka voi taata, että jos kuviot muuttuisi, me sitten eläisimme elämämme onnellisina loppuun? Tunteita voi hallita. Ja olla monenlaisesta asiasta onnellinen toisen kanssa, ei aina vain parisuhteessa (=seksisuhteessa). Ystävänäkin voi tehdä kaikkea kivaa, ei sen tarvitse olla aina sekstailua.
Erittäin terve ajattelu ja toimintatapa.

 
Mikä lie pointtina?
Ennen kuin miettii muiden tyhmyyttä, kannattaa opetella itse kirjoittamaan ;-)

Itse aiheesta. Eiköhän ne merkit ole erilaisia eri miehillä? Tuskinpa on olemassa mitään yleispätevää merkkiä, esimerkiksi punastumista, änkytystä, lukkoon menemistä, ym.
 
ulalla
Viime talvena tapasin erään miehen, jonka kanssa näimme noin 2-3pvä/vkossa. Flirttailimme, joskus juttelimme kahden kesken pidempään mutta sen pidemmälle emme menneet. Mies on tosin naistenmiehen maineessa, ehkä tulkitsin jo silloin hänet väärin?
Nyt mies noin kuukauden erossa olon jälkeen taas yllättäen otti yhteyttä, sähköpostilla. Rivien välistä luen taas pientä flirttiä mutta suoraan hän ei sano mitään, ei siis ehdota tapaamisia yms. Laittoi puhelinnumeronsakin ja pyysi laittamaan viestejä jos siltä tuntuu.
Onko tämä mies nyt kiinnostunut minusta vai ei? Vai ovatko nämä viestittelyt miehelle vain jonkinlainen "ego boosting"?

Tilannetta mutkistaa se, että molemmat olemme tahoillamme naimisissa. En tiedä missä tilassa miehen suhde on, itsellä periaatteessa kotona kaikki ok.

Ota nyt selvää näistä miehenpuolista...
 
flirtit miehet samanlaisia
Alkuperäinen kirjoittaja ulalla:
Viime talvena tapasin erään miehen, jonka kanssa näimme noin 2-3pvä/vkossa. Flirttailimme, joskus juttelimme kahden kesken pidempään mutta sen pidemmälle emme menneet. Mies on tosin naistenmiehen maineessa, ehkä tulkitsin jo silloin hänet väärin?
Nyt mies noin kuukauden erossa olon jälkeen taas yllättäen otti yhteyttä, sähköpostilla. Rivien välistä luen taas pientä flirttiä mutta suoraan hän ei sano mitään, ei siis ehdota tapaamisia yms. Laittoi puhelinnumeronsakin ja pyysi laittamaan viestejä jos siltä tuntuu.
Onko tämä mies nyt kiinnostunut minusta vai ei? Vai ovatko nämä viestittelyt miehelle vain jonkinlainen "ego boosting"?

Tilannetta mutkistaa se, että molemmat olemme tahoillamme naimisissa. En tiedä missä tilassa miehen suhde on, itsellä periaatteessa kotona kaikki ok.

Ota nyt selvää näistä miehenpuolista...
Ota itse selvää miehestä?mitä mies ajattelee sinusta?mitä on miehen mielessä ja kertoo varmaan jotain ihania korulauseita. Kai nyt tyhmempikin tajuaa, jos mies lähettää viestiä ja kertoo asioista jotain rivien välistä. Mies ehkä miettii sinusta kaikenlaista ehkä yrittää houkutella ja jos vaikka lankeat hänen virittämäänsä verkkoon. Voipi olla, että useammalle naiselle tekee ihan samanlaista. Oletko sellainen nainen joka on helposti saatavilla? ja kun flirtti onnistui aikaisemmin niin hyvin?vaikka ei muuta ollutkaan silloin. Jotain tuollainen miehen käytös osoittaa, jos antoi nron. Jos miehellä on sellainen maine, niin yrittää varmasti ketä vain mikä miellyttää miehen silmää.
 
mariAnne
Olen ollut aikaisempina hyvä ystävä työkaverini kanssa, mutta parina viime vuotena välimme ovat kylmentyneet emmekä ole jutelleet. Viikonlopulla törmäsimme illanvietossa yhteisen ystävämme kihlajaisissa ja juttelimme ja ihmettelimme mitä ystävyydemmelle oli käynyt. Illan myötä katseemme alkoivat kohtaamaan useammin ja pian halailimme ja istuimme sylikkäin suukotellen toisiamme. Ajattelin, ettei mies ole kiinnostunut, että tämä oli hiprakan aiheuttamia tekoja. Seuraavana päivänä mies otti minuun yhteyttä Facebookitse ja jutteli mukavia edellisen illan tapahtumista. Eilen töissä olin varautunut kiusalliseen ilmapiiriin, mutta mies loikin minuun erittäin rohkeita katseita, hakeutui seuraani ja jutteli mukavia. Illalla annoin itselleni ihastumisen vallan ja olin iloinen. Tänään en nähnyt miestä paljoakaan, ja niillä vähilläkin kerroilla en koskaan kohdannut miehen katsetta tai muuta merkkiä kiinnostuksesta. Voiko kiinnostus päättyä päivässä?
 

Yhteistyössä