T
Tiina-tonttu
Vieras
Onko teillä muilla ihanneperhe, seesteinen perhe-elämä ja erityisesti mahtava mies? Mä alan olla aika masentunut, kun oma mies ei osaa koskaan kehua mistään vaan ennemminkin sanoo kuinka ämmä vaan valittaa ja marisee niin että ei ole kuulemma vuoteen enää halunnut mua siinä mielessä. Ja että mun kanssa eläminen on pelkkää tuskaa. Mun seurassa ei kuulemma voi olla luonteva. Mä olen luonteeltani sellanen että sanon ääneen mitä haluaisin ja mistä pidän, miten mua voisi pitää hyvänä ja mikä taas pahottaa mielen, mutta ilmeisesti se ei ole hyvä asia, vaimon pitäis olla hiljaa ja tyytyä siihen mitä ukko milloinkin haluaa, niin sitten kelpais. Kuulemma seksiä on harrastettu vaan siksi että kun mä olen halunnut, niin mun mieliksi... justiunsa joo. Mun tekis mieli pamauttaa miehen aivot pellolle, mutta tässä pitää vaan kärsiä. Meillä on pieni lapsi. Ei taida mies siitäkään välittää. Kirjoitin tämän tälle palstalle siksi, että täällä pyörin kun pienen lapsen omistan. Monesti täällä saa jopa sen vaikutelman että kaikilla menee tosi hyvin ja mies on maailman ihanin mies ja kaikki on mallillaan. No ei nyt kaikilla mutta useimmilla. Ettekö te muut vaimot sitten valita miehelle, jos se joka ilta töistä tultua vaan avaa telkan ja makaa siinä perse homeessa kunnes pitää raahautua sänkyyn..? Mä ainakin valitan. Musta vois tehdä muutakin. Yhdessä.
Millasia te olette, jos teillä on tyytyväinen mies joka haluaa teitä? Vinkkejä? Mä olen koittanut mieheltä kysyä, mitä mun pitäis tehdä, mutta ei miehet osaa keskustella.
Millasia te olette, jos teillä on tyytyväinen mies joka haluaa teitä? Vinkkejä? Mä olen koittanut mieheltä kysyä, mitä mun pitäis tehdä, mutta ei miehet osaa keskustella.