yli-viiskymmpiset naiset ja seksi

• Viestiketjun aloittaja arvo survo m
  • Ensimmäinen viesti
vanhakin jo nuortuu..
Alkuperäinen kirjoittaja arvo survo m:
miten suhtautuvat yli-viiskymppiset seksiin ja uusiin kokeiluihin?
Pitkässä epätyydyttävässä suhteessa olleet varmasti suurella innolla. Jos ukolla on ollut vielä pieni pili niin kunnon kalun löytäminen villiinnyttää täysin. Kyllä sitä imutetaan ja annetaan kakkoseen, vaikka ne on ennen ollut täyskiellossa.

mie50
Alkuperäinen kirjoittaja vanhakin jo nuortuu..:
Alkuperäinen kirjoittaja arvo survo m:
miten suhtautuvat yli-viiskymppiset seksiin ja uusiin kokeiluihin?
Pitkässä epätyydyttävässä suhteessa olleet varmasti suurella innolla. Jos ukolla on ollut vielä pieni pili niin kunnon kalun löytäminen villiinnyttää täysin. Kyllä sitä imutetaan ja annetaan kakkoseen, vaikka ne on ennen ollut täyskiellossa.
En minä ainaka kakkosee...huh

lipittäjä
Ei vanhan naisen pillua nuole, nuoren on kuin parasta sisäfilettä nötkötin hinnalla, ja ihana lohenmaku, yli 3-kymppinen on tunaa, 40-kymppinen eltaantunutta silakkaa ja 50-risat kapakalaa. Itse en vanhaa pillua nuolisi.

kappalainen
Alkuperäinen kirjoittaja lipittäjä:
Ei vanhan naisen pillua nuole, nuoren on kuin parasta sisäfilettä nötkötin hinnalla, ja ihana lohenmaku, yli 3-kymppinen on tunaa, 40-kymppinen eltaantunutta silakkaa ja 50-risat kapakalaa. Itse en vanhaa pillua nuolisi.
Ei vanhalla naisella pillua ole, sillä on vittu.

haiskahtaa....
Oletkos itse Ike?

Tirlittan*
Alkuperäinen kirjoittaja kappalainen:
Sorry vaan, viiden lapsen äidillä on vittu. Taidat olla pikkusen niin sanotusti tyhmä ihminen kun et tuotakaan edes tiennyt:(

:-))
Alkuperäinen kirjoittaja Tirlittan*:
Alkuperäinen kirjoittaja kappalainen:
Sorry vaan, viiden lapsen äidillä on vittu. Taidat olla pikkusen niin sanotusti tyhmä ihminen kun et tuotakaan edes tiennyt:(
Huh, läheltä liippasi, mulla on neljä.

52 v
Kyllä me viiskymppiset osaamme sänkyhommat ja miehen käsittelyn varmasti kakskymppistä paremmin. Ja kun on hoitanut kroppaansa ja alapään lihaksiaan (kuten minä ) on ihana nautinto naida kanssani, sanoo mieheni ja salarakkaani.

huomannut
Alkuperäinen kirjoittaja 52 v:
Kyllä me viiskymppiset osaamme sänkyhommat ja miehen käsittelyn varmasti kakskymppistä paremmin. Ja kun on hoitanut kroppaansa ja alapään lihaksiaan (kuten minä ) on ihana nautinto naida kanssani, sanoo mieheni ja salarakkaani.
Joo kyllä taidot on hyvät jos ollaan sitä harvinaista laatua, jolle seksi on maistunut, eikä muuttunut laamasen lehmän touhuksi kuten yleensä pidemmän suhteen aikana, ei siinä lopulta enää muista edes mikä kulli on ja mitä sen kanssa tehdä. Tietenkin myös uudelle hoiholle annetaan suulla kunnon juurihoitoa, kun kaikki muu kuin oman ukon kalu tuntuu kihelmöintinä alapäässä. Jos ollaan vielä pidetty itsestä huolta, eikä olla niitä tasapaksuja lyhythiuksisia, permanentattuja mummonalkuja, joita suurin osa 50-kumppisistä on, joiden ainut liikkuminen tapahtuu kaupan ja kodin välillä. Onhan niitä hoikkia kauniitakin keski-ikäisiä, vaikka harvemmin sellaisia tulee vastaan. Tostuus on kuitenkin se että nuori sisäfile tuoksuu paljon paremmalta kuin vanha hyvin riippunut. Nuoren naisen pillua imee paljon mielummin. Toisekseen vanhemman ihmisen iho on täynnä luomia, läikkiä, raskausarpia, selluliittipahkoja hoikillakin ja iho ryppyisen kuivaa. Tleensä vielä ienraja on paennut ja kellastunut hampaisto näkyy kapenevia juuriosia myöden, ja se hengityksen hajukin on yleensä pahempaa kuin nuorella. Mahdolliset viiksikarvat ovat viimeinen niitti, joita turhan harva leikkaa, vaikka niitä alkaa iän myötä leideille tulla. Ja totuushan on että se juuri kukkaan puhjennut kauneus on hieman toista kuin hieman ahavoitunut juonteilla oleva iho. Naisissa on kolme laatuluokkaa alle 30 vuotiaat, 30-40-vuotiaat ja tätä vanhemmat. Toisin kuin viineissä, naisissa suosin tuoreutta.

Nuori nainen
Alkuperäinen kirjoittaja kfgjkdjfg:
ja viisikumppisten äijien munat muuttuu , tyhjäksi roikkuvaksi ryppyiseksi löysäksi pussiksi!
Näin on. Miksi noi viiskymppiset miehet kuvittelevat olevansa yhtään sen nuorekkaampia tai seksikkäämpiä kuin viiskymppiset naiset??? Ovat tainneet unohtaa katsoa peiliin...

Yhteistyössä