Ekat 20 vuotta en saanut yhdynnässä orkkuja. Sitten partnerikin kyllä vaihtui pari kertaa. Vieläkään miesystäväni ei ole mikään maailman paras rakastaja, mutta oleellisin muutos onkin tapahtunut minussa.
Aiemmin odotin aina, milloin mies laukeaa. Odotin hätäisenä, että ehdinkö, kiihotunko, tunnunko hyvältä, olenko seksikkään näköinen. Päätin opetella sisukkaasti orgasmin salat. Tiesin, että seksileluilla saan orgasmin jopa minuutissa, joten nopean miehen kanssa (3-5 minuuttia orgasmiin) minulla pitäisi olla ainakin joskus mahdollisuus orkkuun.
Mielestäni hyvä keino on siinä, että opettelet masturboimaan sellaisessa asennossa, jossa yhdyntäkin onnistuu. Omalla kohdallani paras asento on se, että mies panee takaapäin (minä siis hänen edessään nelinkontin), jolloin klitoriksen hyväilyyn jää hyvin tilaa. Kun osaat masturboida hyvin valitsemassasi asennossa, niin yhdyntätilanteessa vain opettelet matkimaan samaa rentoutta ja hyvää asentoa ikään kuin masturboisit. Keskity itseesi, ajattele sellaisia fantasioita, jotka saavat sinut hyvään mielentilaan. Älä missään tapauksessa mieti orgasmia, vaan keskity nauttimaan jokaisesta työnnöstä vaginassa ja jokaisesta kosketuksesta klitoriksella. Tärkein oivallus minulle oli siinä, että nauti nyt, sillä siten pystyy saavuttamaan orgasmiin vaadittavan rennon olotilan. Jos mietit orgasmia, olet jännittynyt, koska mietit silloin lopputulosta, etkä ehdi keskittymään ja nauttimaan joka hetkestä, jota kautta se orkku on mahdollinen. Itse fantasioin esimerkiksi sitä, että mieheni panee minua takaapäin (= todellisuutta) ja että samalla ottaisin suihin toiselta mieheltä (=fantasiaa). Se on sellainen asia, jota en ehkä haluaisi kokeilla oikeasti, mutta fantasiana se toimii upeasti ja antaa varsin herkästi sopivan mielentilan orkkua varten.
Yksi vaihtoehto on myös siinä, että esileikkivaiheessa keskityt omaan nautintoosi. Voitte kumpikin kosketella alapäätäsi, rintojasi tai ylipäätään mitä tahansa, joka sinusta tuntuu hyvältä. Esimerkiksi 69-asento tai seksilelujen käyttö voi olla hyvä idea. Jos miehesi laukeaa helposti, niin 69:ssä sinun ei tarvitse aktivoida miehen penistä yhtään enempää kuin vain sen verran, että se pysyy erektiossa. Keskity enemmän omaan nautintoosi.
Haluan korostaa, että välillä naisen pitää olla itsekäs, sillä jos tähän mennessä vain mies on saanut orgasmin joka kerta ja sinä et kertaakaan, niin sinulla todellakin on oikeus siihen, että sinä olet välillä pääosassa seksissä. Meillä on seksissä juuri niin, että ehkä noin 40 % kerroista on sellaisia, joissa minä yritän orgasmia ja loput kerrat ovat sellaisia, että haluan vain antaa miehelle nautintoa tai tiedän itse, että en ole riittävän kiihottunut, jotta saisin orgasmia tarpeeksi helpolla.
Itselläni orgasmit ovat olleet nuorena masturboidessa aina pelkkiä klitorisorgasmeja. On ollut jännä huomata, että en pysty millään saamaan pelkkiä vaginaorgasmeja, mutta sen sijaan klitoriksen ja vaginan samaan aikaan tapahtuva ärsyttäminen aiheuttaa todella järisyttävän orgasmin, joka tapahtuu kummassakin kohdassa.
Jos orgasmin saaminen on hidasta hommaa, niin sitä voi nopeuttaa käyttämällä paristokäyttöisiä klitoriksen tärisyttäjiä. Ne tärisevät nopeammin kuin mitä kädellä pystyy vastaavaa liikettä tekemään. Näinollen ne myös aiheuttavat orgasmin nopeammin ja helpommin. Itse siirryin käyttämään näitä vibraattoreita ihan sen vuoksi, että nykyinen miesystäväni ei kykene (halua?) pitkittää orgasmiaan, joten vibraa käyttämällä minäkin pystyn saamaan orkun noin 4-7 minuutissa. Usein siis mies sormettaa minua ja minä hieron klittaa esileikkivaiheessa ja sitten kun alan olla valmis, niin siirrymme yhdyntään, jolloin pyrin saamaan orkun pian, jotta en jää ilman. Joskus ilmoitan, että olen laukeamassa, jolloin mieskin "antaa palaa" täysillä ja laukeamme yhtä aikaa. Ehdottomasti siis parisuhdetta vahvistavaa toimintaa!!!
Mieheni on erittäin juro eikä puhu tunteistaan tai seksituntemuksistaan. Uskon kuitenkin, että hänellekin on kunnia-asia, että hän pystyy olemaan tärkeä osa sitä prosessia, että hän pystyy tyydyttämään minut. Kun pysyn tyydytettynä, ei ole pelkoa, että pettäisin.