Otto Kusinen
Itse olen huomannut saman. Pumpulla ja painoilla treenatessa kulli seisoo kuin teinillä, ja saattaa nousta pystyyn kiihotuksessa mitä kummallisemmissa paikoissa, vaikka bussissa. Aivan kuin nuorena.
Eli ei seiso silloin, kun pitäisi ja seisoo silloin kun ei pitäisi.Alkuperäinen kirjoittaja jumbe:Pelini seisoo aina tarvittaessa, tosin aika usein myös silloin kuin ei tarvitsisi.
Penispainot täytyy ostaa viellä ulkomailta, tässä olisi erinomainen markkinarako Suomalaisille yrittäjille. Penispainohan on sellainen noin peniksen paksuinen metallipallo, joka on pussissa terskan jälkeen ja tämän pussin päässä oleva lenkki laitetaan kiinni terskan taakse. Kalu roikkuu tämän painon voimasta venyneenä. Ulospäin näkyy korkeintaan että sinulla on tavallista pidempi kalu, joka roikkuu lahkeessa. Kukaan ei kuvittele että se seisoo, vaikka esim. farkuissa huomaisi roikkuvan kalun. Monissa housuissa kalua ei edes huomaa sen kummemmin kuin normaalistikaan.Alkuperäinen kirjoittaja Andro:Mulla on jo AndroPenis, mutta en pysty käyttämään sitä riittävän usein, kun ei sitä oikeasti voi pitää töissä tms. Mistä sais oikein hyviä penispainoja?
Ja tämän kirjoitti joku ilman parempaa tietoa, ehkä toiveajattelua.Alkuperäinen kirjoittaja jumbe:ja olen myös homoseksuaali
Alkuperäinen kirjoittaja tehoaa hyvin:Itse olen käyttänyt andro-penis venytyslaitetta http://www.andromedical.fi/ ja penispainoja ja saanut niillä oikein hyviä tuloksia lepo- ja erektiopituuden kasvattamisessa. Olen saksasta tilannut tavallista pidemmän andro-penis-laitteen, sillä näissä suomalaisissa pituus loppuu jo 16-18 senttiin. Penispainot voi pitää housuissa jatkuvasti, ilman että niitä huomaa tarkemmin katsomatta. Jatkuva venytys lisää todistettavasti pituutta lisäämällä solukkoa. Andro-penis on virallisestikin todettu ainoaksi pysyviä tuloksia antavaksi keinoksi lisätä peniksen pituutta. Etelä-Amerikassa jotkut ovat saaneet hämmästyttäviä tuloksia lepo- ja erektiopituuksiin, jopa 25 senttiä pitkiä elimiä, lepotilassakin 21 senttiä pitkäaikaisella muutaman vuoden andro-peniksen ja penispainojen käytöllä.
Onko tämän takuun osalta käytännön kokemusta ? Eli jos ei kasva, niin saako rahat takaisin, vai uuden pumpun tilalle ?Alkuperäinen kirjoittaja Eipäs:Laikkauksella saa sentin pari lisää pituutta, joten paljon järkevämpää käyttää penispumppua tai peniksen venytyssysteemejä. Niillä saa yhtä paljon pituutta ja vielä paksuuttakin, ilman komplikaatiovaaraa. Esim. penispumpuille jotkut antavat takuun että pituutta ja paksuutta tulee vähintään 2 cm lisää. Tämän verran tuleekin ainakin.
Rahat käytettyä pumppua vastaan takaisin, tosin todennäköisesti kukaan ei ole vaatinut rahoja takaisin koska tyhjiöpumppu oikeasti tuo sen 2-3 senttiä lisää pituutta ja paksuutta käytön aikana verenkierron parantumisen takia, jonka kauppiaat tietävät. No tulokset kestävät vain käyttöajan ja mitat palautuvat viikossa käytön lopettamisen jälkeen. Pidempään kestäneen käytön vaikutuksista en tiedä ovatko osin pysyviä. Kalun koolla ei ole mitään merkitystä, kuin siinä mielessä että useimmat mallit ovat vain 19-20 senttiä syviä johon ei suurempaa kalua saa.Alkuperäinen kirjoittaja Juupas:Onko tämän takuun osalta käytännön kokemusta ? Eli jos ei kasva, niin saako rahat takaisin, vai uuden pumpun tilalle ?Alkuperäinen kirjoittaja Eipäs:Laikkauksella saa sentin pari lisää pituutta, joten paljon järkevämpää käyttää penispumppua tai peniksen venytyssysteemejä. Niillä saa yhtä paljon pituutta ja vielä paksuuttakin, ilman komplikaatiovaaraa. Esim. penispumpuille jotkut antavat takuun että pituutta ja paksuutta tulee vähintään 2 cm lisää. Tämän verran tuleekin ainakin.
Auttaako se myös erittäin pienikaluista?