Alasti..

• Viestiketjun aloittaja Tytyli
  • Ensimmäinen viesti
Tytyli
Tapanani on aamuisin voimistella suuren avoimen ikkunani ääressä naapurin nuoren adoniksen runkatessa omassa ikkunassaan.On ihanaa,kun raikas aamuilma hyväilee yön hikistä vartaloani.Pyllistelen reilusti hänelle ja annan pilluni hänen ihailtavakseen,tottakai. Rivakan jumpan jälkeen kipaisen kuumaan suihkuun.Siellä tyydytän itseni ajatellen naapurin nuorukaista ja hänen...;) Jonakin päivänä vielä pyydän hänet mukaan jumppaamaan...aaah ,mikä ihana voimistelu hetki siitä tuleekaan;)

puaah
Alkuperäinen kirjoittaja Tytyli:
Tapanani on aamuisin voimistella suuren avoimen ikkunani ääressä naapurin nuoren adoniksen runkatessa omassa ikkunassaan.On ihanaa,kun raikas aamuilma hyväilee yön hikistä vartaloani.Pyllistelen reilusti hänelle ja annan pilluni hänen ihailtavakseen,tottakai. Rivakan jumpan jälkeen kipaisen kuumaan suihkuun.Siellä tyydytän itseni ajatellen naapurin nuorukaista ja hänen...;) Jonakin päivänä vielä pyydän hänet mukaan jumppaamaan...aaah ,mikä ihana voimistelu hetki siitä tuleekaan;)
WAUDE, mikä mielikuvitus sulla??? huh huh.

Miksu,
Se on jännä juttu, miten alastomuuteen tottuu.
Itse en nakuile, mutta mun sisaren mies on hyvin vapaamielinen ja aina kotonaankin se on alasti. Aluksi se tuntu oudolta, mutta kun siihen on tottunu, ei enää niin usein katsele hänen kaluaan, kuin alussa.
Viime kesänäkin kun sisko miehineen tuli mökille, niin se sipaisi autosta noustuaan kaikki vaatteet pois ja meni uimaan. Sen jälkeen se oli koko kolmen päivän ajan ihan nakuna, paitsi aina syödessä piti pikku sortseja jalassa. Me muut pidettiin aina jotain päällä, paitsi tietenkin saunoessa ja uidessa.
Kun me lähdettiin soutelemaan kolmestaan, mä, sisko ja sen mies joak oli titenkin soutaja. Ni ei se ottanu edes housuja mukaan. Mä istuin vastapäätä keulassa soutavaa lankomiestä ja uskotkaa tai älkää, niin sen muna teki aivan ihmeellistä liikettä soutamisen tahtiin. Se muljahteli puolelta toiselle ja ihan totta väliilä kasvoi ja väliilä kutistui. Meillä oli tölkkikaljaa mukana ja pikkuhiprakassa se oli jopa kiihottavan näköistä.
Mutta niin sen alastomuuteen tottui, että kun naapurimökkiläiset ajoi meidän vierestä omalla veneellään, ihmettelin, mitä ne tuijottaa, varsinkin naisväki. Sitten tajusin, että ne katteli siskon miehen munia.
Kun ne sitten lähti kotiin, pani mies huosut vasta autoon istuessa jalkaan.

Mitenkä sitä itse voisi olla noin vapaa? Saahan siinä hyvän rajattoman rusketuksen ja ei kyllä housut hiosta. Jotenki sitä vaan häpeää itseään:((

marita22
Alkuperäinen kirjoittaja Miksu:
Se on jännä juttu, miten alastomuuteen tottuu.
Itse en nakuile, mutta mun sisaren mies on hyvin vapaamielinen ja aina kotonaankin se on alasti. Aluksi se tuntu oudolta, mutta kun siihen on tottunu, ei enää niin usein katsele hänen kaluaan, kuin alussa.
Viime kesänäkin kun sisko miehineen tuli mökille, niin se sipaisi autosta noustuaan kaikki vaatteet pois ja meni uimaan. Sen jälkeen se oli koko kolmen päivän ajan ihan nakuna, paitsi aina syödessä piti pikku sortseja jalassa. Me muut pidettiin aina jotain päällä, paitsi tietenkin saunoessa ja uidessa.
Kun me lähdettiin soutelemaan kolmestaan, mä, sisko ja sen mies joak oli titenkin soutaja. Ni ei se ottanu edes housuja mukaan. Mä istuin vastapäätä keulassa soutavaa lankomiestä ja uskotkaa tai älkää, niin sen muna teki aivan ihmeellistä liikettä soutamisen tahtiin. Se muljahteli puolelta toiselle ja ihan totta väliilä kasvoi ja väliilä kutistui. Meillä oli tölkkikaljaa mukana ja pikkuhiprakassa se oli jopa kiihottavan näköistä.
Mutta niin sen alastomuuteen tottui, että kun naapurimökkiläiset ajoi meidän vierestä omalla veneellään, ihmettelin, mitä ne tuijottaa, varsinkin naisväki. Sitten tajusin, että ne katteli siskon miehen munia.
Kun ne sitten lähti kotiin, pani mies huosut vasta autoon istuessa jalkaan.

Mitenkä sitä itse voisi olla noin vapaa? Saahan siinä hyvän rajattoman rusketuksen ja ei kyllä housut hiosta. Jotenki sitä vaan häpeää itseään:((
Otitko siltä suihin vai ihanko nussitte?

Sopisticated
Ihmeellista. enemman mina ihmettelisin sita miehen nakuilua ja munansa paljastelua kuin sita miksi itse ei halua viettaa aikaansa alasti perheen ja suvun kanssa.

Ihme primitiivista meinikinkia siella Suomessa. Kuin apinat, alasti keskenaan.

nudenude
no en kyllä "ihmisten" ilmoilla viihdy alasti. kotona sentään voin leuhuuttaa alastoamana.. siinä sitten välillä kaatuu sänkyyn tai joutuu suihkuun sopivasti.. ihan kivaa.

Hyvin harvoin
niillä, jotka mielellään nakustelevat, on mitään esiteltävää.
Pikemminkin päinvastoin. Miehet yleensä pienimunaisia ja isomahaisia. Naiset taas kurvittomia ja riippurintaisia.
Jokin muu heitä ajaa, kuin itsensä esittely.

Miksu,
Mistäs arvasit, vai pitääkö se sittenkin paikkaansa?
Tällä sisaren nakupellelläkään ei ole juuri mitään esiteltävää, paitsi se iso maha.
Silti en koe häntä vastenmielisenä, koska olemme samaa "sukua".
Saman näköinen ventovieras saisi kyllä pukea vaatteet päälleen näköpiirissäni.

kuin pisa
kyllä siinä silmät ovat pompahtaa kun näkee miehen jolla on vehkeet kunnolliset. millä siitä sitten saa pidettyä katseensa muualla.. ei millään. sekös näitä julleja naurattaakin. kiusallaan esittelevät näköjään...

marita22
Alkuperäinen kirjoittaja Miksu:
Mistäs arvasit, vai pitääkö se sittenkin paikkaansa?
Tällä sisaren nakupellelläkään ei ole juuri mitään esiteltävää, paitsi se iso maha.
Silti en koe häntä vastenmielisenä, koska olemme samaa "sukua".
Saman näköinen ventovieras saisi kyllä pukea vaatteet päälleen näköpiirissäni.
Sano nyt Miksu, ootko saanut siltä kyrpää.

Nakupelle76
Itse olen ainakin kotona aina alasti. Tietty kun tulee vieraita ym. riivin ryysyt päälle. Mielitiettyäni ei häiritse yhtään nakuiluni ja enempikin ihmettelee jos olen vaatteet päällä. Pihapiirissäkin voi olla aika vapaasti mutta en halua järkyttää ketään ohikulkijaa ja naapurit on varmaan jo tottuneet niin ei niitä tarvi niin paljoa varoa.

Nakurannoilla käyn jonkun kerran kesässä ja alastonmallina olen ollut kansalaisopistossa jo useamman vuoden sekä parille valokuvaajallekin olen ollut mallina. Piirustusmallina ollaan tietty sisätiloissa ja kuvaukset tehtiinkin sitten ulkona järven rannalla, metsässä ym. ja kerran jopa talvellakin. Pisin nakuilusessio julkisesti siis matkalla mitaten on ollut nakukymppi, joka juostaan nimensä mukaisesti alasti ja on 10km. Autollahan tulee kesäisin ajeltua välillä alasti mutta sitä ei lasketa.

Ja mitä ulkonäköön tulee niin nakurannoilla käy normaaleja ihmisiä siis kuten normi rannallakin. Laihoja ja paksuja nuoria ja vanhoja mutta naisia vaan vähempi. Pariskuntia sitten taas jo onkin ja itseään viihdyttävät miehet taitaa olla enemmänkin legendaa kuin totta.

Nakupelle76

ps. Ei ole isoa mahaa...

• Tykkää
Reactions: Lukija516442
Vilauttelija
Juuri noin. Metsissä, järvien rannoilla, talvella vain autoissa.
Mutta moninaiset ovat paikat esiintyvälle taiteilijalle.

Ilmat senkun lämpenee. Tämän kevään ulkoilmaensi-ilta lähenee. Vaikka kuinka on treenattu, aina se tuo perhosia vatsaan, varsinkin kun keväällä yleisö on "laatutietoisempaa" ja heittää herkemmin kritiikkiä kuin kesällä.

tiina-87
mä oon aina alasti ku meen nukkumaan , samoin mun poikakaveri ,,, aamuisin herään usein ku sil seisoo vaik se o ihan unessa vielä , oon pari kertaa ottanut suihin sen nukkuessa ja saanut lämpimät lastit suuhuni ....

• Vau!
Reactions: Fransiscus
ensin
Meilläkin nakuillaan kotona ihan vapaasti, mutta se vie kyllä toisaalta sen alastomuuden kiihotusta pois =(. Mutta kivempi silti olla ilman vaatteita (ainakin heti herättyä)!

hyväkroppanen mies
Itse oon treenattu,huoliteltu ja aina posliini mies.Alastomuus on mulle tosi iso nautittava osa elämää.Oon esim.aina kotona alasti,auringosta nautin usein jollai rauhallisella rannalla alasti,joka on joka kerta hieno kokemus.Joskus rannalle voi tulla jotai satunnaisia kävijöitä jotka ei mua haittaa,jotku yllättyy nähdessään alastoman,mut joidenki kans oon jutellu niitänäitä vaikka he jotai päällä ja itse alasti,ku ei ite vaivaudu niin ei toisiakaa välttämättä haittaa.Olkaa alasti rohkeasti!

Itse olen ainakin kotona aina alasti. Tietty kun tulee vieraita ym. riivin ryysyt päälle. Mielitiettyäni ei häiritse yhtään nakuiluni ja enempikin ihmettelee jos olen vaatteet päällä. Pihapiirissäkin voi olla aika vapaasti mutta en halua järkyttää ketään ohikulkijaa ja naapurit on varmaan jo tottuneet niin ei niitä tarvi niin paljoa varoa.

Nakurannoilla käyn jonkun kerran kesässä ja alastonmallina olen ollut kansalaisopistossa jo useamman vuoden sekä parille valokuvaajallekin olen ollut mallina. Piirustusmallina ollaan tietty sisätiloissa ja kuvaukset tehtiinkin sitten ulkona järven rannalla, metsässä ym. ja kerran jopa talvellakin. Pisin nakuilusessio julkisesti siis matkalla mitaten on ollut nakukymppi, joka juostaan nimensä mukaisesti alasti ja on 10km. Autollahan tulee kesäisin ajeltua välillä alasti mutta sitä ei lasketa.

Ja mitä ulkonäköön tulee niin nakurannoilla käy normaaleja ihmisiä siis kuten normi rannallakin. Laihoja ja paksuja nuoria ja vanhoja mutta naisia vaan vähempi. Pariskuntia sitten taas jo onkin ja itseään viihdyttävät miehet taitaa olla enemmänkin legendaa kuin totta.

Nakupelle76

ps. Ei ole isoa mahaa...
Samaa mieltä tästä. Minä olen myös alasti kotona, kun se mahdollista. En kuitenkaan "esittele" varustuksiani ikkunan edessä tai ole alasti muiden läsnäollessa. Nakumallinakin olen ollut. Minusta alastomuus on luonnollista ei nakuilu ole omien "varustuksien" esittelyä. Jos siitä ei tykkää ei tarvitse sitä harrastaa, mutta ihmettelen miksi se pitää väkisin leimata jotenkin oudoksi!

vierailija
Taidan olla erikoinen, kun täydellinen alastomuus ei kiihota niin paljon kuin sopivan "vähäinen" vaatetus. Ja erityisesti kun se vaatetus peittää tiettyjä paikkoja.
Samoin täällä. Ei kaikkea paljaana, kokoajan. Vaimon kanssa oltu yhdessä kohta 20 vuotta. Vaimon pylly tullut hyvin tutuksi. Ihana kuitenkin löytää se pylly aina uudestaan yöpaidan alta. Esimerkiksi takaapäin ts doggystyle asennossa yöpaita peittää just sopivasti strategiset alueet ja fiiliksien mukaan pimppa ja peppu tulee joko esille heti tai sitten paidan helmaa pikkuhiljaa nostaen. Aktin aikana voi myös vetää sitä paitaa takaisin peittämään.

• Tykkää
Reactions: Fransiscus

Yhteistyössä