Nämä lienevät asioita, joista tässä 30 vuotta vanhassa tasa-arvo yhteiskunnassa ei saa puhua. Hyvä että edes täällä. Laitan muuten juuri vaimolleni ruokaa, mutta se ei muuta mitään siinä, että hän RAKASTAA ja on rakastanut 30 vuotta, ehkä osittain siksi, että harva nainen on niin vapaa tietäen että herra on talossa, jos tulee töppäitlyä ja piiskaa saa myös esileikkinä.
Myönnän että olen perverssi = erilainen minulla on vain yksi suhde ja olen voinut sitä rakentaa, aikaa se on vienyt. Muistaakseni Dstojevski kertoo kirjassaan, joka on kirjoitettu meudän suuriruhtinaskunnassamme Aleksanterin aikana, vaimon sanoin "mieheni ei varmaan enään rakasta minua kun hän ei ole piisakannut viikkoihin" enpä usko että reilussa sadassa vuodessa naiset olisivat muuttuneet...tai kulttuuri
Luulisin, että useat naiset (enemmistö? muut voivat mennä kirjoittelemaan muualle; couldnt care less) kaipaavat turvallista suhdetta, jossa ei miehen tai naisen tarvitse käydä vieraissa naisellisen kiukuttelun, joka on saanut nykyään hienon nimen PMS takia. vaan huolehtiva mies huolehtii myös tästä, vaikka strapilla, ja antaa naisen olla nainen ja käpertyä kainaloon.
En malta olla kertomatta tapausta kolmen vuoden takaa Tukholman rautatieaseman O'Learys PUBissa (siellä vasemmassa taaknurkassa ovelta katsoen), jossa tapasin hollantilais-venäläisen 25 + vuotiaan avioparin, siis lähes lasteni ikäisen. Keskustelimme ihan muista asioista, mutta miehen lähtiessä vessaan, kysyin miten tuollainen multikultturaalinen suhde sujuu (en todella ajatellut mitään seksuaalista). Rouva sanoi, että muuten hyvin, mutta kun mies ei uskalla olla MIES.
Tuntien slaavilaisen kulttuuriperinteen, kysyin häneltä, haluaisitko että hän piiskaa sinua (spanks you) sekunnin tuhannesosassa vastaus tuli nyökkäysten säestämänä, kuinka ymmärsit? Sanoin olevani samasta kulttuuripiiristä. Kun hänen aviomiehensä tuli takaisin, pyysin naista poistumaan ja selitin mistä on kysymys. Mies halasi ja vaimo antoi pusun poskelle ja sitten posituivat viereiseen hotelliin, miehen vyö oli jo löysällä... En taatusti ikinä tapaa enään tätä uskoisin nyt onnellisempaa pariskuntaa, mutta näin vanhempana uskaltaa neuvoa.
Tietääköhän kokaan täällä, että kaikki Tsekkiläiset naiset (Böömiläiset)piiskataan pääsiäismaanantaina, ja he kiittävät miestä (kuka tahansa kylästä) antamalla hänelle luumuviinaryyyn ja itse maalaamansa kananmunan ja rusetin joka kiinnitetään piiskaan, kylän pojat laskeskelevat sitten rusettien määrää. Kaunein muna säästetään rakkaimmalle piiskaajalle.
Kuulin tästä vasta viime vuonna, kun vietin Prahassa pääsiäistä, mutta sain vahvistuksen tapaamiltani pariskunnilta/pareilta, jotka puhuivat englantia tai saksaa . Pyysin vielä varmistukseksi tyttöjä/naisia sanomaan, että he saavat huomenna/ylihuomenna piiskaa ja asia oli oli itsetään selvyys. Jokaisella Prahan metroasemalla on myynnissä punottuja pajuvitsoja koko pääsiäisviikon. Perinteen nimi on Pomlovka ja siihen kuuluu myös naisten uittaminen. Vaimoni oppi perinteen viime pääsiäismaanantaina...