onko suuteleminen pettämistä?

• Viestiketjun aloittaja sev
  • Ensimmäinen viesti
sev
tätä en osannut odottaa mutta näköjään se pitää paikkansa että suurin osa miehistä pettää.. vai?
sain tietooni että mun mieheni oli suudellut toisen naisen kanssa. me olemme tehneet selväksi toisillemme että jos haluaa lähteä vieraisiin niin suhde poikkastaan sitä ennen mutta eipä tämä käynyt toteen. mä oon aivan rikki... ensimmäisen kerran miehen kanssa asiasta keskusteltuani meille tuli aivan kauhea riita. meillä on ollut muutenkin tässä ongelmia mutta jo aiemmin niistä olemme jutelleet ja sopineet että yritetään hoitaa suhde kuntoon, ei pelkästään lastemme vuoksi vaan myös sen että rakastamme toisiamme.
mutta nyt tuli sitten kunnolla päin näköä...
tänään puhuimme asiasta kunnolla ja mieheni on todella anteeksipyytävä ja katuvan oloinen. mistä mä tiedän mikä pitää paikkansa? itki oikein kunnolla, samoin tein minä. mutta tulevaisuus jäi auki kun mä en tiedä mitä mä teen? voiko häneen luottaa?
entä muut, kuinka pahana te pidätte suutelemista vieraan kanssa? kuulemma suutelu oli viatonta(?) ja eikä ollut tarkoitus mennä pidemmällä.. niinpä niin, mistä sen tietää?
mä ymmärrän kaveripusut mutta tää oli kuulemma vähän enemmän kuin pelkkä kaveripusu..

mikä kysymys...
ei ole pettämistä kuule! se on sallittua työntää kielensä syvälle ihan jokisen kurkkuu ken haluaa ,se on normaalia ei se missään tunnu eihä? :eek:D

mikä kysymys! tietysti se on petosta!
niin kuin edellinen jo kirjoitti: aika intiimiä puuhaa,joo niin se vain on,ja se on niin intiimiä puuhaa ettei huoratkaan halua suudella tai harrastaa kielipeliä kenenkään miehen kanssa!

musta tuntuu vain
Alkuperäinen kirjoittaja sev:
tätä en osannut odottaa mutta näköjään se pitää paikkansa että suurin osa miehistä pettää.. vai?
sain tietooni että mun mieheni oli suudellut toisen naisen kanssa. me olemme tehneet selväksi toisillemme että jos haluaa lähteä vieraisiin niin suhde poikkastaan sitä ennen mutta eipä tämä käynyt toteen. mä oon aivan rikki... ensimmäisen kerran miehen kanssa asiasta keskusteltuani meille tuli aivan kauhea riita. meillä on ollut muutenkin tässä ongelmia mutta jo aiemmin niistä olemme jutelleet ja sopineet että yritetään hoitaa suhde kuntoon, ei pelkästään lastemme vuoksi vaan myös sen että rakastamme toisiamme.
tänään puhuimme asiasta kunnolla ja mieheni on todella anteeksipyytävä ja katuvan oloinen. mistä mä tiedän mikä pitää paikkansa? itki oikein kunnolla, samoin tein minä. mutta tulevaisuus jäi auki kun mä en tiedä mitä mä teen? voiko häneen luottaa?
entä muut, kuinka pahana te pidätte suutelemista vieraan kanssa? kuulemma suutelu oli viatonta(?) ja eikä ollut tarkoitus mennä pidemmällä.. niinpä niin, mistä sen tietää?
mä ymmärrän kaveripusut mutta tää oli kuulemma vähän enemmän kuin pelkkä kaveripusu..
Niin suurinosa pettää, mutta eivät varmaan kaikki. Mutta en mä tajua, miksi sun miehesi alko itkemään sitä, että suuteli vierasta naista? Jos ei siinä jotain muutakin tehty..)) Ehkä salailee jotain. Mutta musta tuo suutelu vaikutti aika lievältä, vaikka en mä usko, että se jäi vai suuteluun. Tämä oli mun ajatusmaailmaa.

auts
Ihan uskomatonta. Uskotteko oikeesti että 50 vuotta voi olla yhdessä suutelematta kertaakaan miuden kanssa? Menkää sitten kelopökkelön kanssa naimisiin jooko. Keloutukaa itsekin niin pysytte samalla viivalla.

Pistä nyt vaan se suhde kuntoon. Toi on niin normaalia.

et ehkä sinä mutta on niitä
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Ihan uskomatonta. Uskotteko oikeesti että 50 vuotta voi olla yhdessä suutelematta kertaakaan miuden kanssa? Menkää sitten kelopökkelön kanssa naimisiin jooko. Keloutukaa itsekin niin pysytte samalla viivalla.

Pistä nyt vaan se suhde kuntoon. Toi on niin normaalia.
Kyllä pystyy olemaan suutelematta muita kuin omaa kumppaniaan. Ja ihan helpostikin.

• Tykkää
Reactions: Katastrofi
nainen31
jos teillä on sovittu pelisäännöt, ettei toisia suudella, niin pettämistähän se silloin on.

Ymmärrän että mies itki, jos hänellä on omatunto tallella. Tuntui pahalle, että petti sun luottamuksen.
Monesti vaan on niin että myönnetään pienempi paha, jotta päästään kuin koira veräjästä. Saattaa siis olla että on sängyn puolellekin eksytty.

Keskustelkaa kunnolla.
En kuitenkaan suutelemisen takia ottaisi eroa. Teillä on niin paljon yhteistä..lapset ym. Kannattaa kuitenkin miettiä MIKSI mies suuteli toista...onko teidän suhteenne kaikinpuolin kunnossa?

Kirpakka
Alkuperäinen kirjoittaja sev:
Mistä tiedät, että mies jätti homman "vain" suuteluun? Viatonta suutelua aikuisten kesken ei olekaan, uskotko todella sellaiseen? Sun mies on pettänyt sinua suutelemalla toista naista, nyt sen on entistä helpompi mennä sänkyyn vieraan naisen kanssa (jos ei sitä jo tehnytkin). Ei kannata lähteä kostamaan, mutta minä en ainakaan tuohon mieheen enkä sen krokotiilin kyyneleisiin uskoisi ja luottaisi. Minun mies oli niin ihana ja rehellinen ja koko yhdessäolon ajan kuitenkin hässi toisten naisten kanssa aina kun siihen tilaisuuden sai. Petti niin paljon kun ennätti. Silmät kirkkaina valehteli ja paheksui pettämistä ja bordelleissa käyntejä. Kävi Tallinnassa huorissa ja kertoili kuinka toiset olin panneet "tamaria", mutta ei hän. Valehtelu loppui kun jäi kiinni rysänpäältä.

ap.
mä oon miettiny pääni puhki tätä asiaa ja keskusteltu miehen kanssa asiasta edelleen. toi että sänkyyn kyseisen suutelukaverin kanssa olisi mennyt niin siihen voin sanoa että ei ole mennyt. tapahtuman jälkeen on lähtenyt kapakasta yksin kotiin, tää tieto on varma. mutta mistä mä teidän kuinka pitkälle on kenties aikaisemmin mennyt vai oliko tää eka kerta? ja se että, kuten tuolla jo aikaisemmin kirjoitti, oliko tää nyt ensiaskel ja seuraavan kerran mennää sinne sänkyyn asti.
meillä on ollut tässä monenmoista ongelmaa mutta niistäkin ollaan jo aikaisemmin puhuttu ja ollaan sovittu että periksi ei anneta vielä. mutta nyt tää kyllä repii aika pahasti...
mies itki sen takia, ainakin mun käsittääkseni, että mun ensireaktioni oli että nyt lähtee tossut toiseen suuntaa ja hän toivoi etten tekisi sitä päätöstä... ollaan kuulemma lasten kanssa koko elämä hänelle, mitä muuta mä siihenkään sanoin kuin että sitä olis kannattanu miettiä sitä ennen kuin alkaa kuolaa jonkun muun kanssa... ja jos ero tulisi niin ei hän lapsiaan menetä, tulee olemaan aina isä lapsilleen.
mut sitten on taas se toinen puoli.. kun tää asia ei koske pelkästään mua kun se kuitenkin koskee myös lapsia. ja mitä jos hän otti opikseen.. taitaa olla toiveajattelua, kun kerran pettää niin pettää toisenkin kerran.. eikös se niin mene?
mut jos se onkin oikeasti vaan ollut suutelu tanssin jälkeen niinkuin hän sanoo, eikä kuulemma mikään kunnon kielari mutta ei mikään puspus- juttukaan...
mistä mä sen nyt sit oikeasti tiedän??
tässä nyt pähkäilen edelleen mitä tekis.. sanoin sen hänellekin että anteeksi voisin antaa mut unohtaa en ja luottamus on menny..
ja kun tässä nyt lueskelen noita tiedän vastauksia niin moni pitää sen jo ihan kunnon pettämisenä että suutelee toista. niin, mikä se pettämisen raja sit ikinä onkaan niin kyllä munkin mielestä vakiintuneessa suhteessa pitäisi pystyä olla suutelematta muiden kanssa.

mies vastaa sulle
ai....... siis mies alko pillittää?

ei mies ala pillittää vain sen takia että se suuteli jotakin muijaa.

se pani sitä näes. miehet alkaa pillittää kun pelkää että oma muija huomaa muutakin eli, että se on pannut sitä naista myös, eikä vain pussanut sitä.

VENKLAUS
Toi itkeminen oli jo kaiken naurettavuuden huippu. Se alkoi itkemään juuri sen takia, että et olisi kysellyt, että pääsitkö köyriimään sitä muijaa. En usko ollenkaan, etteikö se ole samalla reissulla pannut sitä, jotku tekee sitä jopa kapakan vessassa tai jossain nurkassa. Uskotko tosiaan ton äijäs lässytyksen.Jos jätät sen, se tietää sitä että ukko joutuu tekemään kotihommat ite, ei joku yhden illan horatsu niitä tee.Siltä menee piika ja varma saanti saman tien kun sinä häippäset. Mieti ja mieti itsekses,mutta tuo sun ukko panee vielä monia eri tummuja teidän liiton aikana.

Millka
Pitäiskös teidän ihan ensinnä sopia, mikä on pettämistä ja mikä ei? Mies ei ollut ajatellut pettävänsä sinua pussatessaan tanssin jälkeen ja sinusta se oli pettämistä. Tehkää SELKEÄT RAJAT: tämä on pettämistä, ja tähän saakka saat mennä ilman omantunnon tuskia. Kännissäkin rajat tulee mieleen, kun niitä kotona on jonkin aikaa kerrattu. Tehkää rajat: yhteydenpidolle muiden naisten kanssa, tanssimiseen, suukotteluun, halailuun, ja kaikkeen jossa raja on häilyvä ja jonkun mielestä jokin on jo pettämistä.

Tee miehellesi selväksi, että jotkut saattavat hyväksyä liitossaan että suukotellaan toisten kanssa, mutta teidän suhteessanne se on jo pettämistä.

hmmp.
kylläpä tulee kyynisiä vastauksia. onko todella näin että kaikki ajattelevat ettei yhden hairaduksen jälkeen voisi tapojaan parantaa.
minä kyllä antaisin anteeksi yhden suutelun mutta keskustelu kotona käytäisiin, enkä toista kertaa anteeksi antaisi. jos miehellä on taipumusta mennä pettämään vielä tuonkin jälkeen niin kyllä se siitä myös kiinni jäisi.

auts
Kerro ihan oikeesti teistä jotain pieniä faktoja: oletteko minkä ikäisiä ja kuinka kulahtaneita? Uskovaisia tms?

Elämässä on eri vaiheita! Kumman ottaisit mieluummin, röyhtäilevän läskin kalapuikon sohvalla (johon kukaan muu kuin sinä ei koskisi kepilläkään) vai virkeän, innostavan ja aktiivisen herrasmiehen, joka kiinnostaa muitakin ja tekee sinustakin samanlaisen?

Ei tarvi tietenkään suudella vieraita. Mut koska mun mielestä asiasta ei enää kannata edes puhua kotona, keskity mieluummin olemaan itsekin virkeä ja hyvännäköinen. Flirttaile ja sekstaile sen ukkos kanssa, jos se kerran kaipaa säpinää.

Eikö kukaan todellakaan jaa mun kantaa?? no jos ei, ei se sitten mitään.
:)

Mirth
Anna miehellesi anteeksi. Ei maailmasi yhteen suudelmaan kaadu. Mutta avioeroon kaatuu monta maailmaa. Unohda koko asia. Minä annoin anteeksi naiselle, joka oli rakastunut mieheeni.

ap.
en mäkään sitä hyväksy että mies kuolaa muiden kanssa mut mä yritän nyt pähkäillä että voiko sitä antaa anteeksi ja jos voi niin voinko mä jatkaa hänen kanssaan, miten luottamus alkaa palaamaan jos alkaa palaamaan lainkaa jne.
ja tuosta reissusta mistä kiinni jäi niin se tiedän että ei ole ollut silloin ainakaan sängyssä mutta mihin olisi jatkunut tilanne jos kiinni ei olisi jäänyt...

onko yleensäkään mahdollista että parisuhde voi vielä korjaantua ja homma alkaa toimimaan? vai onko se vaan toiveajattelua? tehtyä ei saa tekemättömäksi mutta kuitenkin on paljon pelissä...

mummi vastaa
ja tuosta reissusta mistä kiinni jäi niin se tiedän että ei ole ollut silloin ainakaan sängyssä mutta mihin olisi jatkunut tilanne jos kiinni ei olisi jäänyt... *****

Vai jaaha,siis mies oli jopa reissullako???

ja uskot että se vaan suuteli sitä muijaa?

voi nainen kyllä sie oot sinisilmäinen tollo...

i am so sorry.

jooseppiseppi
Jos sulla, ap, ei ole muuta tietoa kuin yhdet suutelut, niin anna olla. Unohda koko juttu. Ei voi olla niin, että avioliitto kariutuu tuollaiseen? Ihan kuin olisit odottanut, että saat syyn erota? Nykyajan ihmiset on ihme nipoja!

neera
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
en mäkään sitä hyväksy että mies kuolaa muiden kanssa mut mä yritän nyt pähkäillä että voiko sitä antaa anteeksi ja jos voi niin voinko mä jatkaa hänen kanssaan, miten luottamus alkaa palaamaan jos alkaa palaamaan lainkaa jne.
ja tuosta reissusta mistä kiinni jäi niin se tiedän että ei ole ollut silloin ainakaan sängyssä mutta mihin olisi jatkunut tilanne jos kiinni ei olisi jäänyt...

onko yleensäkään mahdollista että parisuhde voi vielä korjaantua ja homma alkaa toimimaan? vai onko se vaan toiveajattelua? tehtyä ei saa tekemättömäksi mutta kuitenkin on paljon pelissä...
Vaikka nyt sattui sivuraiteelle lipsahtaminen, se on silti pikkujuttu ISOMPIA harharetkiä ajatellen.
Anna anteeksi ja lopeta pähkäily.
Ei sinun kannata uskoa noita kirjoittajia jotka vannovat miehesi tehneen pahempaakin..
en usko että se on totta.
Niin..en vain usko.

fuckerman
Jos minä pääsen imuttamaan jotai muijaa, niin kourin samalla sen märän pillun ja nöpöttävät nännit kanssa. Ei se pelkkään pussamiseen jää - koskaan. Sorry...

neera
Alkuperäinen kirjoittaja jooseppiseppi:
Jos sulla, ap, ei ole muuta tietoa kuin yhdet suutelut, niin anna olla. Unohda koko juttu. Ei voi olla niin, että avioliitto kariutuu tuollaiseen? Ihan kuin olisit odottanut, että saat syyn erota? Nykyajan ihmiset on ihme nipoja!

Kahta viimeistä lausetta lukuunottamatta olen aivan samaa mieltä!

Yhteistyössä