Geisha

  • Viestiketjun aloittaja Lantionpohjajumppa
  • Ensimmäinen viesti
Lantionpohjajumppa
Hei,

ihan asiallisesti kysyn, että millaisia kokemuksia on ns. Geisha-palloista. Olen 53-v. ja nyt on alkanut tulla ensi oireita virtsankarkailusta, eli kova kiire vessaan aina välillä...

Eli mistä niitä saa ostaa ja millaiset olisivat hyvät juuri tällaiseen ""lääketieteelliseen"" tarkoitukseen. Kuinka usein ja kuinka pitkään niitä pidetään ? Kävelessä ? Voiko pitää fillaroidessa tai jumpassa ?
Onko ollut hyötyä ?

Kiitoksi paljon jo etukäteen vastauksista !!!


Helena
 
käytössä
Voin suositella näitä pallojen käyttöä. Ja jos aloittaa, niin asiaa pitäisi sitten jatkaa säännöllisesti. Muuten ei mitään apua ole.
Aloitin joskus 40 täytettyäni saadakseni ""paikat piukemmaksi"". Olen onnistunut tässä hyvin. Palloja on tullut 10 vuoden aikana kokeiltua moniakin, mutta parhaat ovat olleet Smartballs- nimiset. Ostin 3 v. sitten seksimessuilta Hesasta.
Näitä voi pitää ihan missä vaan haluan, mutta liikunnan yhteydessä antavat toivotun tehon. Pidän vaihtelevasti 1-4 tuntia kerralla, aina tilanteesta riippuen.
 
10v.kokemusta
opettelin kuulien käytön vasta 40 täytettyäni. Sen jälkeen ovat olleet melkeinpä ""vakiovarustus"" liikunpa missä vaan.
Auttoivat lopettamaan pikkuisen alkavan pissanlirahtelun, sekä myös seksiasiat on sujuneet paljonkin paremmin lihasten ollessa kunnossa.
Kävely, kotiaskareet, ja erikoisuutena harrastamani itämainen tanssi ovat hyviä kuulien käyttöaikoja. Pyöräilyssä ne tuntuvat jopa epämiellyttäviltä, joten siinä en niitä käytä.
 
tyhmä kysyjä...
Kun ne kuulat laittaa sisäänsä, riittääkö siis että antaa niiden vain olla? Vai pitääkö niitä jotenkin jumpata ylös-alas?
Tuleeko mukana käyttöohje?
 
gilda
Ohje tuli mukana, mutta olen sen kadottanut jo kauan sitten.
Laitan kuulat liukastettuna sisään ja suurimman osan ajasta annan vain olla siellä. Joskus vedän narulenkistä ulospäin että toinen kuula tulee ihan tuohon aukolle, Sitten supistelemalla jumppaan ne molemmat ihan syvälle sisään.
 
45+
Minullakin seksipuodista ostetut kuulat, ja ei ollut käyttöohjetta mukana. käyttökokemusta tullut n. 3 vuotta, ja laitan vaan sisään lähtiessäni vaikka lenkille tai ulkoilemaan.
Auttavat pitämään seksilihakset piukkana, ja kosteusongelmaa ei enää ole ollut.
 
Mallu.
Moikka!
Et sinä ohjeita tarvi, ei sellaisia kaikille sopivia olekaan.
Jotkut pitää kuulia kondomin sisällä, allergiset esim.
Pese kuulat eka hyvin saippualla ja vedellä. Sitten laita liukastetta, jos ei ole oikeaa niin perusvoide on ok. Sitten laitat ne sisääsi niin syvälle kuin saat, siten kuin helposti menee. Naru tai lenkki jää emättimen suulle. Lihaksiasi supistelemalla saat pidettyä kuulat sisälläsi ja aikaa myöten liikuteltua niitä. Pidä ensin vähän aikaa ja lisää sitten aikaa kun totut ja lihakset vahvistuu. Jos ne kuulat tulevat liian alas, se ei tunnu kivalle, mutta ainakin sattuu silloin esim. istuminen. Mutta jos ovat kunnolla sisällä, niiden kanssa on hyvä olla. Rohkeasti vaan, ne on tosi kiva kapistukset! Mun mies haluaa toisinaan että pidän niitä, hänestä on kiva tietää niiden olemassaolo ja tietää, että ne aiheuttavat mulle kivoja tuntemuksia liikahdellessaan, tietää mitä ajattelen :-D
 
sirkkuliisa
Ostin Instrumentariumista sellaisen Vagitrim paketin jossa kolme eripainoista kuulaa. Niitä saa apteekistakin. Niillä harjoitellaan lantionpohjan lihaksia. Paketissa on käyttöohjeet. Ensin käytetään kevyintä kuulaa ja lihasten kehittyessä siirrytään painavampaan.
En kylläkään ole voinut liikkua niiden kanssa muualla kuin kotona.
 
reenailija
Kuulien kanssa on treenaus helpompaa ja tulee tehtyä kun vaan muistaa laittaa kuulat sinne sisään. Tavoitteena on ollut nykyään joka päivä aamupäivän ajan. Asiaa innostaa mieheni huomaaminen "jotain" tapahtuneen lihaksieni kuntoon.
 
tadetski
Minullakin on kuulat. Sain sellaiset mieheltäni joululahjaksi jokunen vuosi sitten. En ole vaan käyttänyt niitä,mutta nyt tämän keskustelun inspiroimana päätin testata niiden käyttöä.
Mun lantiopohjalihakset ovat todella huonot. Yhtään juoksuaskelta en voi ottaa ilman, että lirahtaa.

Mun ongelma näiden kuulien kanssa on se että ne valuu heti ulos. Kuinka kauan näiden kanssa pitää harjoitella jotta uskaltaa käyttää niitä muuallakin kuin kotona. Epäilen, etten koskaan saa näitä sisälläni pysymään.
 
E M L
Montako kuulaa tarttis olla sisällä yhtä aikaa?? 1 vai 2 vai ... ?
Jos apteekista saa vaan yksittäin joita vaihdellaan painavampaan kun lihakset vahvistunut mistä saa toisenlaisia? Mulla ei mahdollisuuksia seksi messuille tai ao. kauppoihin.
 
pulma-pulmu
Mullakin on geishakuulat, mutta ongelmana niiden kanssa on se, että tunnen kuulan vasta kun se on jo aivan tipahtamaisillaan ulos, jolloin millään lihaksia puristamalla sitä ei saa enää pysymään sisällä, vaan päinvastoin pullahtamaan ulos. Jos taas työnnän kuulat yhtään syvemmälle, en tunne niitä enää ollenkaan ja ne pysyvät siellä vaikken tekisi yhtään mitään (itseasiassa ne pysyvät sisällä vaikka pitäisin lihakset aivan rentona ja hyppisinkin). En oikein usko, että tästä on mitään hyötyä lihaksille. En tajua sitäkään, miten voisin treenata kuulien "kuljettamista" lihaksilla ylös ja alas, kun en tunne lainkaan missä kohdassa kuulat ovat?
 
n-45v
Alkuperäinen kirjoittaja E M L:
Montako kuulaa tarttis olla sisällä yhtä aikaa?? 1 vai 2 vai ... ?
Jos apteekista saa vaan yksittäin joita vaihdellaan painavampaan kun lihakset vahvistunut mistä saa toisenlaisia? Mulla ei mahdollisuuksia seksi messuille tai ao. kauppoihin.
Jos kuulia on 2 ja toisissaan kiinni niin molemmat on tarkoitettu saman aikaisesti laitettavaksi emättimeen. Sellaisia kahden kuulan palloja käytin muutamankin vuoden, ja nyt saman verran kokemusta irrallisista hieman pienemmistä. Näitä olen ostanut 2 kahden sarjaa ja käytän 2-4 kpl samanaikaisesti tilanteesta riippuen.
Ei kannata huolestua vaikka ne ei aina siellä tunnukkaan olevan. Kuitenkin auttavat jumppaamaan lihaksia itsesi tietämättä. Netilläkin voi tilata ja myynti paikkoja on paljon. Vaikka www.vaippala.com esim.

 
=b
Minulla on sellainen bropleema, että kun tulee kiire vessaan niin aina ehtii vähän lirahtaa housuunkin, tuntuu että kohta en tarpeeksi ajoissa osaa mennäkkään ettei lirahtaisi... Olen todella huolestunut/häpeissäni ym.. Olen vasta alle 30, minulla on kaksi lasta. Olen nyt silloin tällöin välillä aina yrittänyt tehdä supistus harjoituksia, mutta tuntuu että ei ole mitään hyötyä ja laiskakin kun olen... Mieli matalalla, Kun harrastamme seksiä mieheni kanssa yritän tehdä supistuksia niin mieheni sanoo, että kyllä se vähän tuntuu, ai että kun parantaakin mieltäni. En tiedä mitä tekisin.. Minulla on myös jotkut kuulat halkaisijaltaan varmaan n. 3cm jostain seksi liikkeestä... En ymmärrä niitä ollenkaan niissä on siis kaksi palloa ja naru, no laitoin ne sisääni ja seisoin normaalisti niin en edes tunne niitä, enkä tuntenut niitä kävellessänikään... Mikä vikana? auttakaa mitä teen? Minkälaiset kuulat olisi parhaat ja miten niitä käytetään?
 
suosittelen
Alkuperäinen kirjoittaja =b:
Minulla on sellainen bropleema, että kun tulee kiire vessaan niin aina ehtii vähän lirahtaa housuunkin, tuntuu että kohta en tarpeeksi ajoissa osaa mennäkkään ettei lirahtaisi... Olen todella huolestunut/häpeissäni ym.. Olen vasta alle 30, minulla on kaksi lasta. Olen nyt silloin tällöin välillä aina yrittänyt tehdä supistus harjoituksia, mutta tuntuu että ei ole mitään hyötyä ja laiskakin kun olen... Mieli matalalla, Kun harrastamme seksiä mieheni kanssa yritän tehdä supistuksia niin mieheni sanoo, että kyllä se vähän tuntuu, ai että kun parantaakin mieltäni. En tiedä mitä tekisin.. Minulla on myös jotkut kuulat halkaisijaltaan varmaan n. 3cm jostain seksi liikkeestä... En ymmärrä niitä ollenkaan niissä on siis kaksi palloa ja naru, no laitoin ne sisääni ja seisoin normaalisti niin en edes tunne niitä, enkä tuntenut niitä kävellessänikään... Mikä vikana? auttakaa mitä teen? Minkälaiset kuulat olisi parhaat ja miten niitä käytetään?
Jos ne kuulat on treenaukseen tarkoitetut, ja ehdottoman tiiviit myös narujen kohdalta, niin laitat ne vaan päivittäin käyttöön.
Minullakin meni muutama viikko silloin alussa totutellessa näihin. Hieman liukkaria ja sopivasti lämmitetyt kuulat vaikka heti pukeutumisen yhteydessä sinne paikoilleen. Kun lihakset "hyväksyvät" ne ilman jännittämisiä+ kramppeja, niin tulosta alkaa tulla.

 
N32v
Alkuperäinen kirjoittaja pulma-pulmu:
Mullakin on geishakuulat, mutta ongelmana niiden kanssa on se, että tunnen kuulan vasta kun se on jo aivan tipahtamaisillaan ulos, jolloin millään lihaksia puristamalla sitä ei saa enää pysymään sisällä, vaan päinvastoin pullahtamaan ulos. Jos taas työnnän kuulat yhtään syvemmälle, en tunne niitä enää ollenkaan ja ne pysyvät siellä vaikken tekisi yhtään mitään (itseasiassa ne pysyvät sisällä vaikka pitäisin lihakset aivan rentona ja hyppisinkin). En oikein usko, että tästä on mitään hyötyä lihaksille. En tajua sitäkään, miten voisin treenata kuulien "kuljettamista" lihaksilla ylös ja alas, kun en tunne lainkaan missä kohdassa kuulat ovat?
Mulla on ihan sama tilanne. En tunne palloja sisällä ja ne pysyvät syvälle työnnettyinä ihan helposti sen enemmän pitelemättä (3,2cm muovikuulat, joissa sisällä jonkinlainen paino). Jos vedän niitä ulos päin, paikkaan jossa tunnen ne, niin sitten ne vain pullahtavat ulos kun yritän lihaksia supistella. Ainoa mikä on tuntunut yhtään järkevältä lihasten kannalta, on ollut se, että jännitän emättimen lihaksia ja samalla yritän kevyesti vetää palloja ulos. Olen ihan vasta-alkaja tässä pallottelussa, enkä ole ehtinyt vielä harjoitella kuin muutaman kerran, joten tuloksia ei ole ehtinyt vielä tulla. Alavatsan lihakset on kyllä tuntuneet vähän kramppaantuneilta, vaikka en pitkää aikaa olekaan harjoitellut kerralla. Ja osan ajasta olen vain pitänyt palloja sisällä.

Saako tällä pallottelulla tosiaan parannusta myös orgasmivaikeuksiin? Olisipa ihanaa =) ! Emätinorgasmia en saa sitten millään, vaikka miten "duunattaisiin".
Pientä pissanlirahtelua on jostain syystä viime aikoina alkanut olla, ja siksi ostinkin nämä pallot. En ole synnyttänyt, mutta kai lihakset ovat sitten päässeet laiskistumaan. Alavatsalla on kyllä ollut jotain "tuntemuksia", joten pakko kai käydä kaiken varalta lääkärilläkin tarkistuttamassa tilannetta..

Miten muuten on, ovatko smartballsit ollenkaan hyvä vaihtoehto silloin, jos ei ole vielä kovin huono lihaskunto? Ajattelin ostaa ne, mutta tuo 4cm halkaisija kuulostaa kyllä julmetun suurelta! Kun nämä nykyiset 3,2 senttisetkin tuntuu melko isoilta.. Niin sitä tarkoitan, että onko se enemmän haitaksi kuin hyödyksi käyttää noin isoja, jos ei ole esim. synnytyksen jälkeistä reilua löysyyttä? Vai onko sillä mitään väliä?? Tyhmä kysymys varmaan.. Ajattelin vain sellaistakin tilannetta, että joku jo tiukkapimpsainen ostaa noin isot pitääkseen lihakset kunnossa jatkossakin, niin venyykö ne paikat? Vai onko se nimenomaan parempaa treeniä silloin kun on isot pallot, olipa pimpsan koko mikä vain? Vai ratkaiseeko pallojen paino enemmän kuin koko?
 
R-li
Alkuperäinen kirjoittaja N32v:
Alkuperäinen kirjoittaja pulma-pulmu:
Mullakin on geishakuulat, mutta ongelmana niiden kanssa on se, että tunnen kuulan vasta kun se on jo aivan tipahtamaisillaan ulos, jolloin millään lihaksia puristamalla sitä ei saa enää pysymään sisällä, vaan päinvastoin pullahtamaan ulos. Jos taas työnnän kuulat yhtään syvemmälle, en tunne niitä enää ollenkaan ja ne pysyvät siellä vaikken tekisi yhtään mitään (itseasiassa ne pysyvät sisällä vaikka pitäisin lihakset aivan rentona ja hyppisinkin). En oikein usko, että tästä on mitään hyötyä lihaksille. En tajua sitäkään, miten voisin treenata kuulien "kuljettamista" lihaksilla ylös ja alas, kun en tunne lainkaan missä kohdassa kuulat ovat?
Mulla on ihan sama tilanne. En tunne palloja sisällä ja ne pysyvät syvälle työnnettyinä ihan helposti sen enemmän pitelemättä (3,2cm muovikuulat, joissa sisällä jonkinlainen paino). Jos vedän niitä ulos päin, paikkaan jossa tunnen ne, niin sitten ne vain pullahtavat ulos kun yritän lihaksia supistella. Ainoa mikä on tuntunut yhtään järkevältä lihasten kannalta, on ollut se, että jännitän emättimen lihaksia ja samalla yritän kevyesti vetää palloja ulos. Olen ihan vasta-alkaja tässä pallottelussa, enkä ole ehtinyt vielä harjoitella kuin muutaman kerran, joten tuloksia ei ole ehtinyt vielä tulla. Alavatsan lihakset on kyllä tuntuneet vähän kramppaantuneilta, vaikka en pitkää aikaa olekaan harjoitellut kerralla. Ja osan ajasta olen vain pitänyt palloja sisällä.

Saako tällä pallottelulla tosiaan parannusta myös orgasmivaikeuksiin? Olisipa ihanaa =) ! Emätinorgasmia en saa sitten millään, vaikka miten "duunattaisiin".
Pientä pissanlirahtelua on jostain syystä viime aikoina alkanut olla, ja siksi ostinkin nämä pallot. En ole synnyttänyt, mutta kai lihakset ovat sitten päässeet laiskistumaan. Alavatsalla on kyllä ollut jotain "tuntemuksia", joten pakko kai käydä kaiken varalta lääkärilläkin tarkistuttamassa tilannetta..

Miten muuten on, ovatko smartballsit ollenkaan hyvä vaihtoehto silloin, jos ei ole vielä kovin huono lihaskunto? Ajattelin ostaa ne, mutta tuo 4cm halkaisija kuulostaa kyllä julmetun suurelta! Kun nämä nykyiset 3,2 senttisetkin tuntuu melko isoilta.. Niin sitä tarkoitan, että onko se enemmän haitaksi kuin hyödyksi käyttää noin isoja, jos ei ole esim. synnytyksen jälkeistä reilua löysyyttä? Vai onko sillä mitään väliä?? Tyhmä kysymys varmaan.. Ajattelin vain sellaistakin tilannetta, että joku jo tiukkapimpsainen ostaa noin isot pitääkseen lihakset kunnossa jatkossakin, niin venyykö ne paikat? Vai onko se nimenomaan parempaa treeniä silloin kun on isot pallot, olipa pimpsan koko mikä vain? Vai ratkaiseeko pallojen paino enemmän kuin koko?
Ovat olleet ratkaisevasti apuna kadotetun orgasmini löytymiseen. Synnytyksen jälkeen katosi seksihalut ja myös se orgasmi, ja nyt vajaa vuosi treenausta tehneenä molemmat ovat palanneet entistä parempana.
Muuten se kuulan halkaisija on smartballseissa tasan 35mm. Mittasin viivoittimella. Pituus suunnassa se soikea kuula on sitten hieman yli 4cm. Tämä koko ja paino näissä alkuopettelun jälkeen ovat olleet kohdallaan.

 
N32
Onko ne tosiaan vain sen 35mm? Joka paikassa niitä mainostetaan 4cm halkaisijalla, joten olen vähän epäröinyt..
Miten puhdistuksen kanssa miedolla saippualiuoksella ilmeisesti voi ihan hyvin pestä? Mutta käykö esim. tiskiaine? Ja onko tuolla materiaalilla väliä pesuaineen valinnassa (muovi vai silikoni)? Saako apteekista tai Instrumentariumista sopivaa puhdistusainetta? Postimyynnissä näkyy joillakin olevan puhdistusaineita, mutta ei viitsisi pelkästään sitä alkaa tilaamaan.. Eikä paikallinen seksitarvikeliike oikein kiinnosta asioida.
 
hieman tietoa
Työni puolesta näitä asioita jumppakuulien käytöstä kysytään yhä enemmin.Pääsääntöisesti kuulien ja pallojen puhdistus pitää tehdä ennen ja jälkeen käytön. Mieto nestesaippua on aivan riittävä. Desinfiointiaineet voivat ärsyttää (jäämät) emättimen limakalvoja, joten niitä ei suositella.
Rasvapohjaisia liukuvoiteita ei myöskään pallojen yhteydessä ole suotavaa käyttää. Tällöin se puhdistuskin vaikeutuu, ja rasvat voivat häiritä emättimen PH:ta. Apteekista Glid (käytän itsekin tätä) on turvallinen voide.
Materiaaleista se silikoni on varmaankin ihan hyvä vaihtoehto. Jos kuulissa on narut, niin sellaiset muovisiima-tyyppiset on hygieniset. Tai sitten muut materiaalit hyvin tiiviisti päällystetty vaikka silikonilla. Pienemmät irralliset kuulat (metalliset) voivat sisältää nikkeliä, ja aiheuttaa allergiaoireita. Niissä käyttöä voi jatkaa laittamalla kuulat kondomin kanssa sisään.
Nämä jumppa- ja geishakuulat on hyvä vaihtoehto nykyajan kiireisellekin naiselle hoitaa tämä tärkeä jumppa. Asia muuten helposti unohtuu kokonaan. Joillekin kuulat ei sovellu kaarevan emättimen takia.
 
10v. kokemusta
Pari vuotta on ollut Nuvaring käytössä, ja aivan normaalisti laitan kuulat renkaan ollessa siellä paikoillaan. Vain kerran on rengas tullut ulos kuulia poistaessani, muuten ei mitään haittaa.
 
Miuku-07
Nyt jäi ymmärtämättä että kumpi koko se nyt sitten aluksi kannattaisi ottaa käyttöön? Ne isot missä saattaa olla kaksi yhdessä nipussa vai sitten niitä pieniä ns metallisia...?? Tarvii nimittäin mennä ripi ripi reippaasti ostoksille sinne instruun tai hotlipsiin :)
 
Hyviäkö?
Eikö täällä ole ketään, kenellä olisi epämiellyttäviä kokemuksia kuulien käytöstä? En ole niitä itse käyttänyt enkä tällä hetkellä tunne siihen tarvettakaan. Mutta ajatus siitä, että tunkisin sisääni palloja ja pitäisin niitä sisälläni on enemmän kuin vastenmielinen. Ei sen puoleen, en ole pystynyt koskaan käyttämään tampoonejakaan,koska ne tuntuivat kokoajan epämiellyttävänä "pötkylänä" sisälläni. Myös tampoonien pois ottaminen oli minusta epämiellyttävää vetämistä.



 
alussa pihalla
Alkuperäinen kirjoittaja Hyviäkö?:
Eikö täällä ole ketään, kenellä olisi epämiellyttäviä kokemuksia kuulien käytöstä? En ole niitä itse käyttänyt enkä tällä hetkellä tunne siihen tarvettakaan. Mutta ajatus siitä, että tunkisin sisääni palloja ja pitäisin niitä sisälläni on enemmän kuin vastenmielinen. Ei sen puoleen, en ole pystynyt koskaan käyttämään tampoonejakaan,koska ne tuntuivat kokoajan epämiellyttävänä "pötkylänä" sisälläni. Myös tampoonien pois ottaminen oli minusta epämiellyttävää vetämistä.
Minulla oli ja suuret ennakkoluulot geishakuulista ja niiden käytöstä vielä muutama vuosi sitten. Tiesin kaveripiirissäni tämän kuitenkin olevan yleistä, ja molemmat systerinikin niitä vakikäyttäjiä.
Sitten vaan kokeilin jo kauan kaapissa lojuneita mieheni joskus ostamia suurehkoja kuulia. Ensimmäiset kokemukset olivat tosiaankin hyvin arveluttavat kuulien pyrkiessä ulos lyhyen ajan jälkeen. Seuraavina päivinä/-viikkoina ne sitten alkoivat aina vaan paremmin siellä pysyä tehdessäni siivous yms. hommia. Huomatessani lihaksistoon kuulien antaman hyvän vaikutuksen olen vain jatkanut niiden käyttöä. Nyt en enää koe niitä mitenkään epämiellyttäviksi (joskus jopa päinvastoin) eivätkä siellä paljoa edes tunnu olevankaan. Pääasia että auttavat siihen tiukkuuteen, ja muutenkin seksivireyteen.

 

Yhteistyössä