äitiä ja tytärtä

• Viestiketjun aloittaja JANI
  • Ensimmäinen viesti
JANI
kiinnostas vaan tietää kuinka moni miehistä on nainut
sekä äitiä ja tytärtä,itse tein sen joskus vuosia sitten,
äiti 46v tyttö 24v ite olin silloin 31 ja täytyy kyllä sanoa että
kyllä äiti oli huomattavasti parempi nainti hommissa

• Tykkää
Reactions: Tane47 ja Msrko31
vierailija
En ole nainnut äitiä ja tytärtä, vaan tytärtä ja tämän siskoa. Viime juhannuksena. Jäimme kahdestaan kun kaikki olivat menneet nukkumaan. Eli tilaisuus teki varkaan kummallekin. Lähetti kilsanpäähän latoon panee ettei kukaan huomaa. Päätettiin että ensivuoden juhannuksena on uusinta.

vierailija
Kyllä Olen nykyinen vaimoni on minua 20 vuotta nuorempi ja äidin kanssa ollaan saman ikäisiä Olen käynyt auttelemassa ja hyvin usein hän on ollut vähissä vaatteissa Kerran hän sitten riisui vähätkin pois ja sanoi opettaa mua jotta tytär saa hyvää seksiä, nyt me naidaan usein ja joskus en munaa ole pessyt kun saan vaimoani Ennätys on se että olen nussinut hänen kaveria äitiä ja siskoa ja sitten vaimoani pesemättä kalua välillä ja kaikkia paljaalla koska xxxl kortsu on liian tiukka

vierailija
Kyllä Olen nykyinen vaimoni on minua 20 vuotta nuorempi ja äidin kanssa ollaan saman ikäisiä Olen käynyt auttelemassa ja hyvin usein hän on ollut vähissä vaatteissa Kerran hän sitten riisui vähätkin pois ja sanoi opettaa mua jotta tytär saa hyvää seksiä, nyt me naidaan usein ja joskus en munaa ole pessyt kun saan vaimoani Ennätys on se että olen nussinut hänen kaveria äitiä ja siskoa ja sitten vaimoani pesemättä kalua välillä ja kaikkia paljaalla koska xxxl kortsu on liian tiukka
Älä tuu tänne kertomaan että koko meidän suvun naiset haluaa sun mahtavaa melaa, V ei saa tietää tätä ikinä

Yhteistyössä