eka kokemus

• Viestiketjun aloittaja masa
  • Ensimmäinen viesti
masa
Monellako miehellä/pojalla (naisella) on eka kokemus samaan sukupuolen kanssa.Olin itse 16 v maalla kun menin eräälle asialle naapuriin.Siellä oli kotona vain vaimo joka kertoi että mies on pellolla etäänpänä.Asiani toimitus vaati hänen tapaamistaan ja niinpä menin pellolle.Tunsimme hyvin toisemme ja niinpä isäntä sano että mennäänpä varjoon tuonne latoon istumaan.Menimme ja hänellä oli isot lappuhaalarit päällänsä.Istuin kynnykselle jolloin hän sanoi että mennään peremmälle siellä on viileämpää.Istuttuamme hirrenpäälle hän kysyi yllättäen ""oletko jo nähnyt kosteita unia tytöistä"", punastuin sillä vasta olin sellaisen nähnyt ja lauennut siten että housut aamulla oli ihan limassa.Minulla rupesi seisomaan ja hän huomasi sen ja sanoi että "",jopa pullottaa saanko katsoa"".Hän laski verkkarini ja sehän seisoi täysin pystyssä ja minua hävetti hiukan.Toiseen käteensä hän otti kaluni ja alkoi hiljalleen runkaamaan.Samalla hän avasi haalarin olkaimet ja ne potosivat nilkkoihin.Valtavan isot munapussit ja juhlakunnossa oleva aikamiehen kulli oli edessäni,tunsin jopa kullin kiimaisen tuoksun.Tuo mies opetti munulle miesten välistä seksiä kädestä pitäen.Ensin hän käski minun ottaa tuon niin paksun ja suonikkaan kalun käteen ja tekemään niin kuin hänkin.Laukesimme rajusti mutta nuori kun olin seisominen vain yltyi.Hänen kullinsa alkoi lerpahtaa,mutta hän kumartui ja otti kaluni suuhunsa sanoen ensin,""tämä se vasta hyvää on"", ja pian laukesin uudestaan.
Tapauksesta tuli yhteinen salaisuutemme ja uusimme sen vuosia myöhemmin kun olin kesälomalla käymässä.En ole homo mutta opin tuosta että eroottista nautintoa voi olla ja on myös saman sukupuolen välillä.
Vahinko että nykyään kun tuo opettajani on kuollut niin en ole tavannut uutta opettajaa tai opetettavaa.
Kertokaa onko vastaavia kokemuksia muilla.

masa
kysymystä ei oltu tarkoitettu alikehittyneille eikä suvaitsemattomille.Uskon että en taida olla ainoa joka on kokenut myönteisesti kokeilut.En tarkoita raiskauksia enkä pakottamisia,enkä alaikäisiin sekaantumista.
Onneksi maailmassa on tillaa monenlaisille ihmisille vaikka Paavi väittääkin toista ja teidänkaltaiset yksisilmäiset onnettomat.

Apple
Nyt täytyy ihan kysyä...Kun perustelut kiinnostaa...Eli näille ""homottelijoille"" esitän kysymyksen...Mitä sitten jos joku on homo?Mikä siinä närästää?...Lesbokin yhtä paha?

Dargnes
Eräs kaverini joka on totaali hetero. Sanoi näin: Ei haittaisi, vaikka homoja olisi enemmän koska silloin naisia jäisi enemmän meille heteroille ja mikäs olisi kivempaa katseltavaa kuin kaksi kiimaista naista toistensa sylissä toisilleen hyvää oloa tuottamassa?

Dargnes
Eräs kaverini joka on totaali hetero. Sanoi näin: Ei haittaisi, vaikka homoja olisi enemmän koska silloin naisia jäisi enemmän meille heteroille ja mikäs olisi kivempaa katseltavaa kuin kaksi kiimaista naista toistensa sylissä toisilleen hyvää oloa tuottamassa?

nai ne
Muhun ""feikki"" kertomuksesi upposi hyvin. Minusta se oli kaunis. Arvostavassa ilmapiirissä tapahtunutta kahden ihmisen välistä seksiä. Vähän tietysti haittaa se että olit alaikäinen ja mies taisi olla naimisissa?

Mutta muuten, ah niin kaunis ja kiihottava kertomus. Ja minusta olet oikeassa, pari tuollaista kokemusta ei tee sinusta homoa.

masa
En mikään feikki eikä alaikäinenkään,olinha täysin kehittynyt ja jouduin tekemään myös työssä miehen työt.
Kysymys oli eka seksi kokemuksesta ja minulle se jätti myönteisen mielikuvan tapahtuneesta. Minulle avattiin erilainen ovi aistinautintojen maailmaan ja koin sen myösteisenä,en syntinä enkä saastaisena.Opastus oli hienovaraista eikä pakottavaa.Uskon että myös opettajani oli bi olihan hän naimisissa koko elämänsä.Niin kuin olen minäkin ja seksielämämme toimii hyvin mutta silti haluaisin kokea vastaavaa joskus kun tilaisuus tulee.
Toivoisin että muutkin uskaltais kertoa omista kokemuksistaan sillä uskon etten ole ainoa jolla tälläisia on.

Elina
Tuohan oli kiihottava tarina.

Minä olen aina ollut miesten kanssa, mutta nyt olen kokeillut myös naista, se oli ihanaa. Silti en aio vaihtaa kokonaan naisiin, vaan käyn vain joskus panemassa tätä ihanaa lesboa :) Oonko sitten bisse vai mikä, ei mua kiinnosta määrittelyt. Erotiikka on kaunista.

Bi2
Olen kypsemmällä iällä vasta uskaltanut kokeilla, millaista se on miehen kanssa. Tosin olimme molemmat kännissä. Kaveri oli harrastanut miesten välistä seksiä aiemminkin. Otimme toisiltamme suihin. Yllätyin ettei kaverin suihinotto tuntunut erikoiselta, sillä oleetin hänen kokemuksellaan antavan nautintoa toisellekkin. Antoi panna perseeseen ja tuli myös sisääni kännin takia en juuri tuntenut mitään. Myöhemmin tuli vain likainen hyväksikäytetyn olo mieleen tuli sana RAISKAUS... itse olin leikkiin ryhtyny

n.n.
musta homot ja lesbot on ihan jees.itellä 2 bi-ja yks lesbokaveri.muuten:te,jotka haukuitte masaa homoksi,tiedättekö,että sana homo (lausutaan homoo)on latina ja tarkoittaa IHMISTÄ?!

bii 1
Monellako miehellä/pojalla (naisella) on eka kokemus samaan sukupuolen kanssa.Olin itse 16 v maalla kun menin eräälle asialle naapuriin.Siellä oli kotona vain vaimo joka kertoi että mies on pellolla etäänpänä.Asiani toimitus vaati hänen tapaamistaan ja niinpä menin pellolle.Tunsimme hyvin toisemme ja niinpä isäntä sano että mennäänpä varjoon tuonne latoon istumaan.Menimme ja hänellä oli isot lappuhaalarit päällänsä.Istuin kynnykselle jolloin hän sanoi että mennään peremmälle siellä on viileämpää.Istuttuamme hirrenpäälle hän kysyi yllättäen ""oletko jo nähnyt kosteita unia tytöistä"", punastuin sillä vasta olin sellaisen nähnyt ja lauennut siten että housut aamulla oli ihan limassa.Minulla rupesi seisomaan ja hän huomasi sen ja sanoi että "",jopa pullottaa saanko katsoa"".Hän laski verkkarini ja sehän seisoi täysin pystyssä ja minua hävetti hiukan.Toiseen käteensä hän otti kaluni ja alkoi hiljalleen runkaamaan.Samalla hän avasi haalarin olkaimet ja ne potosivat nilkkoihin.Valtavan isot munapussit ja juhlakunnossa oleva aikamiehen kulli oli edessäni,tunsin jopa kullin kiimaisen tuoksun.Tuo mies opetti munulle miesten välistä seksiä kädestä pitäen.Ensin hän käski minun ottaa tuon niin paksun ja suonikkaan kalun käteen ja tekemään niin kuin hänkin.Laukesimme rajusti mutta nuori kun olin seisominen vain yltyi.Hänen kullinsa alkoi lerpahtaa,mutta hän kumartui ja otti kaluni suuhunsa sanoen ensin,""tämä se vasta hyvää on"", ja pian laukesin uudestaan.
Tapauksesta tuli yhteinen salaisuutemme ja uusimme sen vuosia myöhemmin kun olin kesälomalla käymässä.En ole homo mutta opin tuosta että eroottista nautintoa voi olla ja on myös saman sukupuolen välillä.
Vahinko että nykyään kun tuo opettajani on kuollut niin en ole tavannut uutta opettajaa tai opetettavaa.
Kertokaa onko vastaavia kokemuksia muilla.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä