fatima
rautakaupasta tulossa..... Ensin omaa napaa, eli kävin lääkärissä, kohdun limakalvon paksuus 11 mm, joka kuulemma hyvä. Ja olinkin ovuloinut, vaikka edellinen lääkäri ei ollut sitä nähnyt ultrassa (itseasiassa, tiesinkin tuon kropassani, mutta epäilin tietenkin itseäni, kun kerran lääkäri muuta väitti...) Mun labrat on ok ja nyt seuraava askel on että yksityisesti tutkitaan miehen siemenneste. Ja jos siinä ei vikaa, niin mulle sanottiin suoraan, ettei kunnallisella puolella sitten muuta enää tehdäkään ?!!?? Mä olin kyllä vähän hämmästynyt, ettei ne edes siis tee mitään jatkotutkimuksia, jos kerta ei lasta ala kuulua? olen siis 38 v. No, tottakai mä menen sitten yksityiselle, mutta jotenkin kyllä vähän pännii, kun ottaa vielä huomioon, että hedelmöityshoito-laki on niin tapetilla, eli meidät - muka vanhat- jätetään kokonaan ulkopuolelle....
Eli olen kunnossa fyysisesti, säännöllinen ovulaatio jne. Katotaan nyt mitä miehen labrat sanoo.
Onko anuk sun IVF yksityisellä? Paljon se tulee maksamaan noin suurinpiirtein?
Muuten meille ei oikein mitään uutta, tuo remontti ja muuttaminen on vienyt hermot jo ajat sitten, joten ei ole oikein ollut lapsen teko eikä edes harjoittelu mielessä...
Eli olen kunnossa fyysisesti, säännöllinen ovulaatio jne. Katotaan nyt mitä miehen labrat sanoo.
Onko anuk sun IVF yksityisellä? Paljon se tulee maksamaan noin suurinpiirtein?
Muuten meille ei oikein mitään uutta, tuo remontti ja muuttaminen on vienyt hermot jo ajat sitten, joten ei ole oikein ollut lapsen teko eikä edes harjoittelu mielessä...