Miehen vehkeen koolla on merkitystä, mutta se ei ratkaise kaikkea.
Mulle henkilökohtaisesti riittää, että vehkeellä on mittaa sen verran, että se tuntuu. Vain kerran olen ollut niin pienivehkeisen kanssa, että se ei tuntunut missään.
Oleellisin asia mun mielestä koko jutussa on se, että NAISTA PITÄÄ KIIHOTTAA RIITTÄVÄSTI JOLLOIN PILLU TIUKKENEE!!! Yllättävän harva mies tajuaa sitä. Kun kunnolla varaa aikaa esileikkii, kiihottaa, hyväilee käsillä, nuolee, imee nännejä jne, niin naisen värkki on turvonnut tiukaksi ja on samalla nautinnollisen liukas. Sellaisessa pesässä pienempikin vehje tuntuu ihanalta.
Minä en kulje viivotin kourassa sängyssä, joten mittoja on vaikea heittää. JOnkun chattimiehen vehje omien sanojensa mukaan oli jotain 22 cm ja luulen, että piti varmaankin paikkaansa ja paksuuttakin löytyi. Tuntui erittäin hyvältä, mutta valitettavasti mies laukeasi aivan liian nopeasti ja suuseksi oli surkeaa.
Käytännön kokemusteni mukaan isovehkeiset yleensä luottavat liikaa siihen, että heidän vehkeensä koko ratkaisee kaikki seksiasiat eli he eivät osaa yleensä suuseksiä ollenkaan. Pienempivehkeiset ymmärtävät, että se mitä eivät voi tyydyttää vehkeellään, niin pitää tyydyttää muilla keinoin.
Sellainen yli 15-17 senttinen vehje saa ainakin huonompaa suuseksiä. Erityisesti kovin iso ja paksu on vaikea ottaa suuhun ja tulee herkästi sellainen tunne, että tukehtuu.
Minusta loppujenlopuksi vehkeen koolla ei ole juurikaan merkitystä, kunhan tosiaan miehen kalu on edes jollain tavalla kohtuullinen. Miehen ja naisen välinen kemia, himo ja kiima syntyvät jo ennen kuin miehen vehkeen kooosta on vielä mitään käsitystä. Aina tietysti on kiva yllätys, jos kiva mies ja kiihottava kumppani osoittautuu myös isokaluiseksi ja erityisesti, että vehje on paksu, mutta sehän on vain sellaista bonusta päälle eikä omalta osaltani millään lailla välttämätöntä.