Mistä jyväskylässä löytää villit naiset? Tarpeen olis seura noin viikon päästä... Mulla on tietysti iso kalu , mä oon syntisen komee ja rahaa on ... riittävästi! ;-))
En pysty olemaan koko ajan tänne kirjoittelemassa, olen tällä hetkellä töissä ja hommia riittää. Tarkoitin tavallisia ""palveluja"", kuten varmaan ymmärrät.
no joo se seksi on aika,tai oikeastaa tosi tärkeä asia tässä elämässä.mäkin olisin halukas saamaan hyvän ja halukkaan seksikumppanin. ja myös innokkaan,koska olen sitä myös itse.
Minä ajattelin lähinnä kokonais hauskanpitoa... Ei mitään puolen tunnin höyläys keikkaa... Tietysti jos hotellihuoneeseen molemmat halutaan niin ainahan taksirahaa pitää antaa... Et kai ihan ammattilaisen tavoin toimisi . Minä olen tähän asti iskenyt baarista misut... Mutta tuhma peli voisi antaa uusia kicksejä. ;-)
se on hyvä että töitä riittää,itse olen sairaslomalla. niin niistä palveluista olisin kyllä myös kiinnostunut,koska hyvä seura on tätä nykyään kortilla,vai ootko huomannu?
Ei ole vieressä ketään tällä hetkellä. Opiskelen ja teen välillä töitä, aika kuluu siihen aika hyvin. Kaipaan välillä vain hyvää seksiä ja seuraa, baareista en jaksa sitä ehtiä.
lämpöä,hellyyttä ja hyvää seksikumppania mäkin olen vailla,sellaisen ystävän haluaisin. oisko meillä siihen mahdollisuutta? mitäs siihen sanot! baareista en ole minäkään niitä viittiny ettiä. että sellasta.