Pyllyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Halukas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täytyy kyllä sanoo, että naisesi jää todella paljosta paitsi. Niin mies kuin nainenkin nauttii peppureiän hyväilystä, kun sen tekee oikein ja riittävästi varoen ja käyttää liukastetta. Koitappa varoen ens alkuun, kun nait vaimoa takaapäin, kostuttaa sormi esim suussasi tai vaimosi nesteillä ja paina varoen peukku peppuun. Itse räjähdän tuossa vaiheessa. Uskon, että vaimo yllättyy iloisesti. Jos kuitenkin jostain syystä hän ei pidä sillä hetkellä, pyydä anteeksi ja kerro kuinka herkulliselta se näytti, etkä voinut vastustaa kiusausta. Monelle ajatus on mahdoton, kunnes huomaa kokemuksen kautta siitä avautuvan taivaan:)

Kyllä voi. Mä pidän siitä kun se tehdään oikein. Sen kanssa en saa kylläkään orkkua, mutta se on kiva lisä seksiin aina silloin tällöin.

Jos ei ole koskaan kokeillut sitä ei voi tietää edes miltä se tuntuu....

mä oon samaa mieltä. Monella on ennakkoluuloja peppureijän suhteen, mutta kyllä se useimmista tuntuu taivaalliselle jos vain pääsee ennakkoluuloistaan. Pyydä vaikka naistasi ensin hyväilemään sun peppureikääsi ja kun nainen näkee kuinka sä nautit niin häntäkin voi alkaa kiinnostaa.

Meillä ainakin harrastetaan molemminpuolisia peppuleikkejä ja molemmat tykkää. Sormi on vaan kummankin mielestä mukavimman tuntuinen, vaikka kyllä joskus käytetään muutakin. Muna voi olla liian iso ja siksi ei niin mukavan tuntuinen. Ainakaan poikakaverini ei halua sisäänsä kovin suurta dildoa koska se sattuu. Pienillä esineillä/sormilla saa parhaan nautinnon.

Ja jos haluatte kokeilla munalla, niin ensin ainakin puoli vuotta säännöllisiä sormileikkejä. Sulkija ei ole tahdonalainen lihas ja se saattaa jännittyä voimakkaasti kesken kaiken ja sitten sattuu ja paljon. Jos aloittaa tällaisella anaalikokemuksella niin ei varmasti halua kokeilla enää koskaan. Se meinaan sattuu ja kovaa, voisi sanoa että se on tuskaista. Aluksi siis vain sormin tai pienillä leluilla niin kauan että peppu tottuu. Väkisin ei saa työntää edes sormea, jos sulkija jännittyy, keskeytä liike välittömästi ja odota että puristus vähenee. Ota sitten sormi pois ja kokeilkaa jonain muuna kertana uudestaan.

Ja kaikilla ne taivaat ei aukene ekalla kokeilukerralla. Ei kannata lannistua vaan kokeilla joskus myöhemmin uudelleen. Anaalitouhuja ei kannata aloittaa ennen kuin vastaanottaja on todella kiihottunut, silloin se tuntuu mahtavalle, muuten ei välttämättä edes hyvälle. Ja PALJON liukastetta aina!

Mihin se paska lentää ja miksi? Jos joskus olisit anaalia tunnustellut niin tietäisit että ihmisellä on ulompi ja sisempi sulkijalihas, joiden välissä ei paskaa ole muuta kuin silloin kun juuri olet paskantamassa. Sisemmän sulkijalihaksen takana voi olla paskaa jos et ole käynyt paskalla vähään aikaan. Mutta ei se sieltä mihinkään lennä. Yleensäkään paska ei taida _lentää_ muuta kuin silloin kun sinulla on paha ripuli...

Ymmärrän kyllä ton ""68"" ennakkoluulot, jos toi 68 on ikä, ei voi edes odottaa, että hyväksyy mitään muuta kun lähetyssaarnaajan pimeässä, saunan jälkeen lauantaisin. Sekin heti loton jälkeen, ettei vaan mene nukkumisrytmi sekaisin. Itsekkään en kyllä ripulissa suosi anaalileikkejä, mutta muulloin täydentää useasti muutenkin loistavan seksin:)

Voi voi kun on näitä ihmisiä, jotka ei tiedä asioista mittään ja sitten ne tulee sanomaan jotain tällaista tänne.

Mikään ei lennä minnekään, kun on käynyt vessassa ajallaan ;)

Minun vaimoni ainakin saa tosi voimakkaan orgasmin pyllypanosta ilman mitään lisäkiihotusta. Sisäänmenon on aluksi tapahduttava tosi hitaasti ja naisen ehdoilla. Meillä ainakin joutuu usein vetämään hetkeksi vähän takaisinpäin ja taas uudelleen hiljaa sisään peppuun. Kun sulkijalihas rentoutuu, voi vasta alkaa liikkumaan enemmän. Meillä ei oikeastaan peppuun panna useimmiten ollenkaan lujaa, vaan rauhallisilla pitkillä työnnöillä. Oikein näkee, kuinka hyvältä se vaimostani tuntuu ja orgasmi on välillä räjähtävän vahva.
Toimii myös toisinpäin. Kun hän tänä aamuna otti suihin ja alkoi hyväillä peppureiän ympäristöä, kävin heti hakemassa sauvan ja voidetta. Ei tarvinnut kauan suihinottoa, kun hän nai peppuani sauvalla samanaikaisesti, niin kyllä lensi varmaan vatsaan saakka samantien. On niin vahva orgasmi, että joka ei ole kokeillut, ei varmasti tiedä, ainakaan nämä homokammoiset surkimukset tälläkin foorumilla. Eli SUOSITTELEN.

en minäkään hakua anaali seksiä, mutta nyt kyllä olen muutaman kerran sitä antannut eikä se ole enään niin kivulisata. vähiten sattuu kuin mies hellästi ja hitaasti menee sisälle ja sen jälkeen pysyy sisällä ja nussii lujaa.

Olen kerran nainut pyllyyn.

Oli hiukan orpoa eikä se edes tuntunut mitenkään erilaiselta. On tullut mieleen myöhemminkin mutta kun vaimo ei anna niin se on saanut jäädä.

Naimisena siis ei erityisen kohottava juttu mutta onhan kaikkea mukava kokeilla.

Olemme vaimoni kanssa usein harrastaneet peppuseksiä.Hyväilen vaimoni peppureikää kun olen
ensin levittänyt siihen luikkaria.Kun työnnan kaluni peppuun=varovasti,vaimoni voihki ja ulisee
nautinnosta ja pyytää naimaan rajummin.Minustakin tuntuu hirveän hyvält hänen tiukka pyllynsä
orgasmi on molemmilla Tosi RAJU,tuntuu että taju lähtee.Kokeilkaa kyllä kannattaa.

Itse olen onnekas, kun olen löytänyt Naisen, joka itsekin haluaa peppuunsa pantavan,
mutta että myös pitää ja täysin rinnoin nauttii minun panemisesta =)

Ihanan seksikkäästi pukeutuneena, tulee taakseni, ottaa takaapäin lantiostani kiinni,
ja ihanan hitaasti työntyy hyvin liukastettuun peppuuni sopivan kokoisella strap-on:lla
ja panee mua niin että litinä vain kuuluu... =)

Suosittelen myös muita kokeilemaan, tulette varmasti yllättymään sen vaikutuksesta seksielämäänne ;-)