kyllä minulla on ollut suhteita. myös aviosuhde. tiedän kyllä mitä suhde on.
suhteesta on myös jälkeläisiä.
avosuhde loppui kestettyään 2,5 vuotta. siitä on aikaa. sitten tuli tämä nuorimies.
luuletko ettei tämän ikäinen ihminen tiedä elämästä sekä rakkaudesta. tämä mitä nyt täältä haen ei ole ""rakkautta"" vaan jotain muuta. kaikki on sallittua.
jaa syy miksi avosuhde loppui oli miehen liiallinen alkoholin käyttö. hän oli tuurijuoppo. muuten älykäs mies, mutta...
meillä kaikilla on heikkoutemme ja niistä pitäisi yrittää päästä pois, sanoin ""yrittää"". en vaan jaksanut katsellaan hänen juomistaan koska se toi mukanaan muita lieveilmiöitä, mm aggressiviisuus.
en kyllä alkaisi luokittelemaan tuntemattomia ihmisiä lääketieteen termein. ikä on tuonut viisautta siinäkin suhteessa
Ihmeen kärttyisiä ihmisiä nyt eri ketjuissa , oliskohan niin , että ""kunnon "" ihmiset ovat landella ja vaan vihaiset ovat koneen äärellä. Muuten mikähän nyt lienee vanha nykyisten lääkkeiden aikana . Naisille on olemassa lieviä hormoonilääkkeitä vaginapuikkojen muodossa .Ne pitävät laitteen kuin laitteen nuorena . Suuseksin antajia varmaan löytyy kasapäin .
enhän minä tyrkytä vaan hienovaraiseisesti kysyin löytyykö halukkaita
niin kyllä kai sitä on alas vajonnut koska haluaa toteuttaa aisti-ilojaan voisin mennä kulman kuppilaan mutta ei kiitos.
todella täällä on kärttyisiä ihmisiä mistä johtunee. omaanihan tarjoan ja ihan ilmaiseksi
kuka mitenkin, katoppa herkkunettiä, siellä on tarjontaa sekä kysyntää kuvien kera. molmmilta sukupuolilta.
katsokaa suomalaisia naisia, esim. paula koivuniemi., helena lindgren, johanna raunio, satu silvo jne. ovatko he vastenmielisiä? he ovat kaikki jo 50 ja osa ylikin.
Ei kiitos, ei kiinnosta kuvien kanssa ja tuskin nuo Silvot ja Koivumäet itseään nuolettaa ja anonyymina neteissä nuoleskelijoita etsii. Kai naisella nyt jonkin verran itsekunnioitusta pitäisi olla. Ei vaan näy kaikilla olevan. Vastenmielistä se kyllä on vaikka ilmatteks tarjoaisit. Mutta jakele sinä sitä tavaraasi, ei sitä kukaan ole estämässä. Kuitenkin kun tarjolla olet niin samaan mahtuu sitten kritiikkiäkin.;(
Mitäpä se sinulle kuuluu, jos kypsä nainen pimpinnuolijaa täältä etsii. Sinun kritiikilläsi ei ole mitään merkitystä tässä asiassa, jossa ei ketään loukata eikä mikään ole keneltäkään pois. Vapaat, täysivaltaiset ihmiset tekevät elämällään mitä haluavat.
Enkäs minä sitä juuri sanonutkin, että jakakoon tavaraansa? Kritiikkiä saa antaa pidit siitä tai et, jos et niin älä lue! Jokaisen ihmisen kritiikillä on aina jonkinlaista merkitystä, vain pelkurit pakenevat sitä !!!
Mulle ainakin tulee mieleen viiskymppisen naisen pillusta, että sitä voisi kutsua pierun ja virtsanpolttamaksi hörhöttimeksi. Muutaman kerran synnyttänyt, monen nusittavana oleminen, menkat, hiivat, valkovuodot, tulehdukset, mahdolliset sukupuolitartunnat ovat kyllä tuohon ikään mennessä jättäneet jälkensä, niin yläpäähän, kuin alapäähänkin. Joten kiitos vaan, mutta ei kiinnosta.
Vai kypsänainen haluaisi tuntea kunnon suuseksin hienoudet. Jos et ole kaino niin varaa itsellesi aikaa ja kutsu
minut kyläilemään.
Olen varma että nautintosi olisi mitä suurin kun sinä saisit laueta käsittelystäni. Mutta kiirellä ei saa kuin pahamakua suuhun.
Kypsänainen jos olet suuseksiä vaille tule ja nauti ja irroita
kahleesi takaan ettet kadu.Siis ei mitään hosumisia vaan kunnolla aikaa niin.....
Kypsänainen kieleni ja suuni ovat vapaat.
Tule ja tunne kuinka se käy kun sen osaa.
sinä et ole tainnut nähdäkään sellaista mistä nyt puhut
eipä ole olu hiivaa, ei ainuttakaan sukupuolitautia että sillai,
yläpääkin on ihan kunnossa ja toimii edelleen terävästi.
entä sitten 50 kymppisen miehen ""pippeli"". no minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa, ei se siitä huonone iän mukana mutta kun täällä arvostellaan niin kovasti naisen elintä kuinka se on tietyssä iässä jo ""kulunut"" sekä käyttämättömäksi kelpaamaton, siitä syystä heitän kysymyksen.
ihminen on seksuaalinen olento koko elämänsä. tuntuu että joidenkin mielestä seksi kuuluu vain nuorille. oletteko ajatelleet että te jotka ette ole vielä 50 v, teistäkin tulee joskus sen ikäisiä jos saatte elää. pitäiskö seksi ja erotiikka loppua jo siinä iässä?
Saisit kyllä jos saan nuola pimpsan ja pepun !
Kerro vaan kuinka saan sinuun yhteyttä
saat tehdä mulle mitä vaan jos en sulle nuole vähintää kahta orgasmia ja kun niin teen niin teet mulle mitä minä HALUAN!!
Olet oikeassa, että hirveä mollaamiskampanja on täällä meneillään. Eikö jo tunnettu ja monasti tutkittuu fakta ole, että naiset yli 40 v. ovat seksin suhteen naisen parhaassa iässä.
Toisaalta voin todeta, että suurin osa kirjoittajista on ihan pelkkiä raakileita - myös seksin suhteen.
Seksuaalisuus ei todellakaan ole ikään rajattu.
Sinulla on kypsä nainen ihan oikeat mielipiteet, ja sinulla on oikeus nauttia elämästä - ja seksistä.
Kuka täälläkin tavaraana jakaa..MIEHET..ihan oksettaa..kun miehet ovat halukkaita..upottavat muniansa..niille kelpaa kuka vaan???vehkeetkin kuin suorastaan kauhukapinetista..niin helevetin rumia kulkusia olen nähnyt..vanhallakin miehellä roikkuu kuin kaapista löydetty vanha riepu...heheh..onneksi on housut keksitty!!