tylsää...

• Viestiketjun aloittaja puutteessa N
  • Ensimmäinen viesti
puutteessa N
Ei ole todellakaan mukavaa elää puutteessa...:(

Nytkin tekisi niiiiin kovasti mieli, ettei kukaan voi uskoakkaan kuinka paljon!

Mun mies pitää mua (jatkuvassa) puutteessa, ja oikeesti kamala tunne ku tekisi mieli kunnon rakastelua, ja sit ei saa:(

multa
saa tänään töiden jälkeen 34 ikä Kulli on 18cm pitkä vaan mutta paksu. En harrasta seksiä olenkaan nykyisin kun ei ole naista. Ilman jo monta kuukautta. Eli jos haluat seksisuhteen ja se riittää ilman sitoumusta niin pistä meil osoite. Olen 189 pitkä ja painan noin 100kg Asiallinen kaveri olen.

vaihtoehto
Oletkos harkinnut ukon laittamista kiertoon? Valitettavasti se taitaa olla ainoa toimiva ratkaisu tähän pulmaan. Ennen uuden ukon ottamista koeaja se kunnolla, että toimii varmasti!

Zippo M
Siinä oletkin oikeassa, ei ole mukavaa elää puutteessa. Ongelma täällä on sama, mutta vaimo pitää mua puutteessa. Minäkin kaipaan kunnon rakastelua.
Ehkä pitäisi laittaa hänet kiertoon…

Ei enää
Ex vaimon kanssa oli samanlaisia ongelmia. Mutta nykyisin on juttu toinen. Uudessa suhteessa seksiä riittää, ei todellakaan tartee olla enää puutteessa. Kaikki tuntuu taas olevan uutta ja tuntematonta kuin parikymmentä vuotta sitten. Ollaan jo 4-kymppinen uusiopariskunta. Kyllä uudistuminen kannattaa.

puutteesa N
Harmittaa vaan kun muuten on kaikki ""ok"", tai itse asiassa hyvin suhteessamme, mutta mulle toi sex tärkeää, ja todellakin puutteessa eläminen on tuskaa:(
Itse 23v. ja puoliso 30v.

ei enää
Noo, Sinä olet vielä niin nuori että ei sinun tartte olla puutteessa jos vain haluat. Mietippä muutama vuosi eteenpäin... voi olla että suhde kehittyy uudestaan seksin suhteen, mutta oletko valmis ottamaan sen riskin. Ite otin aikoinaan, ja ei se siitä kummentunut ja sitte lopputulos oli selvä. Kaikki vaikuttaa kaikkeen.

puutteesa N
Niin ja pettäminen on ""alhaista"", mutta kohta en näe muuta vaihtoehtoa:(

Varsinkin kun tätä on jatkunut niin pitkään:(

Voivoi kun haluttaa hulluna...! Nytkin mun stringit on aivan märkänä halusta.

Ellipsi
Ehkäpä on aika, että kerrot miehellesi mistä tykkäät ja kuinka useesti. Keskustele niin usein tästä seksittömyydestä, että hän lopulta tajuaa sinun olevan tosissas. Eihän tälläista nettiruikutusta viittis lukea millään.

Sulla on ongelma, ratkaise se! Ja lopeta ruikutus!! Mene vaikka terapeutille puhumaan ja raahaa ukkos sinne. Luulis homman selviävän.

Puutteessa -82
Joo, ja sit just näitä ""ilkeitä"" ihmisiä mahtuu tännekkin:(

Mitäs itse sit täällä teet?
Eikös täällä juuri voi keskustella/kirjoitella ""ongelmistaan""?

Ja kun et enempää taustojani tiedä, niin go to hell.

Saamaton
Ei ole todellakaan mukavaa elää puutteessa...:(

Nytkin tekisi niiiiin kovasti mieli, ettei kukaan voi uskoakkaan kuinka paljon!

Mun mies pitää mua (jatkuvassa) puutteessa, ja oikeesti kamala tunne ku tekisi mieli kunnon rakastelua, ja sit ei saa:(
Minä kun luulin että naiset saa mutta miehet ei.
Minulla samanlainen ongelma muijaa ei kiinnosta vaikka minulla halut kovat.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä