hiivalääke pahentaa:''(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saraaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saraaa

Vieras
Auttakaa, miksi epäilin että minulla on hiiva (Lisääntynyt valkovuoto ja kutina, tosin lievä sellainen) ja ostin lääkettä siihen, mutta nyt tuntuu että mennyt kahta kauheammaksi :-(
Valkovuotoa tulee suorastaan pelottavan paljon ja sattuu ja kirvelee kovasti.
Itkettää :-(( Tietääkö joku että onko se vaarallista jos on käyttänyt hiivalääkettä vaikkei olekaan ollut hiivaa? Voiko vaikutus kääntyä päinvastaiseksi? Kun siltä vähän vaikuttaa...
Uskallanko tänään laittaa toisen supon?

Minkä nimistä lääkettä ostit? Mulla ainakin Gyno Daktarin vain pahentaa hiivaa eikä tosiaankaan paranna sitä! Epäilen että ko. lääkeainessa on jotain, jolle olen allerginen. Canesten sopii itselleni paljon paremmin.

Mulla kanssa sama juttu, eli Gyno Daktarin teki oireet todella pahoiksi, jopa sietämättömiksi.
Hellempiäkin lääkkeitä on, nimiä en muista, mutta apteekissa osaavat neuvoa.

Mulla kävi vielä niin, että tuo em. epäspesifi emätintulehd. uusiutui kerta toisensa jälkeen, ja joka kerta luulin sitä hiivaksi. Aina ne lääkkeetkään eivät auta... MEne rohkeasti lääkäriin, jos vaivat ovat jatkuvia.

Tsemppiä :)

se voi olla emätintulehdus ja tarvit reseptilääkettä.Lievää se ei ole.hiivaa pahentaa stressi, makeat kuten limsa ja karkit.sekä pikkuhousunsuojat, pesuaineet joita käytetään vaatepesussa

Gyno Dktarin meinasi räjäyttää paikat täälläkin. Toisaalta jos kutina sulla lievää ei se välttämättä ole hiiva tai mikään muukaan tulehdus, vaan esim. limakalvojen kuivuutta.