No hyvä, että asia tuli selvitettyä.Oho, no tämäpä uutinen, kaikkien kirjoitusten, jopa sydämillä, varustettujen, jälkeen
Olen tämän usein kirjoittanut, että olen kiinnostunut tässä keississä ensisijaisesti median käyttäytymisestä.
No hyvä, että asia tuli selvitettyä.Oho, no tämäpä uutinen, kaikkien kirjoitusten, jopa sydämillä, varustettujen, jälkeen
Alkaako paniikki iskeä?Miten Trumpin asianajajat on niin laista tietämättömiä et nostaa kanteita asioista joiden määräajat on menneet umpeen?
Postiäänestys on lisätty lakiin aikoja sitten, eikä siitä voi enää valittaa vetoomalla perustuslakiin, mut nää tekee sen silti?
Miksi alkaisi?Alkaako paniikki iskeä?
Hätäilet ihan suotta. Odotellaan rauhassa tammikuulle - nyt jäitä hattuun Hassu harmaa.Miksi alkaisi?
Ihan oikeesti nainen, hanki nyt joku muu kannatuksen kohde.. tai jotain.Hätäilet ihan suotta. Odotellaan rauhassa tammikuulle - nyt jäitä hattuun Hassu harmaa.
Media toimii kuten pitääkin, välittää tietoa asioista. Sinun valitsemasi "mediat" ovat aika pitkälti levittäneet oikeaa tietoa.No hyvä, että asia tuli selvitettyä.
Olen tämän usein kirjoittanut, että olen kiinnostunut tässä keississä ensisijaisesti median käyttäytymisestä.
Ei vaan alun perinkin petturit ujuttautuvat puolueeseen ja käyttivät hyväksi organisaatiota, ja sitten kaappasivat sen itselleen. En ollut sen enkä aiemman kannattaja, tämä olkoon lisätietona.Siniset petturit oli tuomassa, ei nykypersut
Kyllä se siltä vahvasti näyttää ja miks on rahastanut, koska sillä on itsellä huimia velkoja ja vankilatuomiokin saattaa odottaa. Ei sitä oikeasti kiinnosta nämä kannattajat vaan se, miten niistä voi hyötyä.Tyhmyydestä sakotetaan. Ja nöitä on paljon joilta on saatu kerättyä rahaa, toki harvalta moista summaa.
En silti ymmärrä miksi Trump rahastaa kannattajiaan tällä tavalla. Onko vaan tullut sellainen tunne, että voi loputtomasti käyttää tuota porukkaa hyvöksee? Todennäköisesti näin ja vielä todennäköisesti on oikeassa: voi käyttää suurinta osaa. Tosin nyt tämä yksittäinen miljonääri tuli katumapäälle kun tajusi millaisessa kusetuksessa mukana.
oi ei... Onneksi tuollaisia lissu-ihmisiä ei ole enempää, tulis konkka.Trump maksoi ( tai siis kannattajat ) 3 000 000$ siitä et Biden sai muutaman äänen lisää.
*huutonaurua*
Jee! Mä osaan öyhöttää!Nyt tarjoan teille kunnon naurut!
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Olen huomannut, mutta ei se väärin ole. Kyllä tänne mahtuu kaikenlaisia ihmisiä.Jee! Mä osaan öyhöttää!
Joo toi oli kyllä ihan huippuoi ei... Onneksi tuollaisia lissu-ihmisiä ei ole enempää, tulis konkka.
TyrskNo hyvä, että asia tuli selvitettyä.
Suomessa voi vapaasti liittyä puolueeseen. Ja vaihdostapahtumaa sanotaan demokratiaksi. Jussi valittiin!Ei vaan alun perinkin petturit ujuttautuvat puolueeseen ja käyttivät hyväksi organisaatiota, ja sitten kaappasivat sen itselleen. En ollut sen enkä aiemman kannattaja, tämä olkoon lisätietona.
Mitä mieltä olet tuon median käyttäytymisestä, johon itse luotat niin sokeasti?No hyvä, että asia tuli selvitettyä.
Niin sinusta on varmaan kivaa kuulua siihen ryhmään johon muutkin. Siksi on kivaa olla tällä palstalla kun niin moni on samaa mieltä. Voi laitella näitä hauskoja termejä ja kansa hurraa: "Sitä parempaa mielenosoittamista", "Mokuttajat", "värinää" jne jne jne... Luulisi, että tulisi korvista jo ulos, mutta ei kai näihin sitten väsy.Voi ei, tuliko yllätyksenä että enemmistö ihmisistä ei jaa samaa mielipidettä kanssasi - minulle ei.
Poljet jalkaa ja haukut henkilöitä koska he eivät ole kanssasi samaa mieltä - tuo Hassu harmaa sopisi sinulle oikein mainiosti.
En luota mihinkään sokeasti, etsin tiedot monesta eri lähteestä.Mitä mieltä olet tuon median käyttäytymisestä, johon itse luotat niin sokeasti?
Me elämme ilmeisesti ihan eri maailmoissa, en ole kohdannut rasismia siinä määrin, että se olisi mitenkään erikseen mainittavaa.Niin sinusta on varmaan kivaa kuulua siihen ryhmään johon muutkin. Siksi on kivaa olla tällä palstalla kun niin moni on samaa mieltä. Voi laitella näitä hauskoja termejä ja kansa hurraa: "Sitä parempaa mielenosoittamista", "Mokuttajat", "värinää" jne jne jne... Luulisi, että tulisi korvista jo ulos, mutta ei kai näihin sitten väsy.
Minä en polje jalkaa. Enemmön olen väsynyt avoimeen rasismiin ja suoraan valehteluun.
.. ja "käytät omia aivoja"En luota mihinkään sokeasti, etsin tiedot monesta eri lähteestä.
No ei kai rasismia kauheesti valtaväestöön kuuluvat omakohtaisesti kohtaakkaan. Tosin itse kyllä valkoisena heteromiehenä olen sitä usein havainnut eri duunipaikoilla kohdistuen siis esim. tummaihoisiin. Suomessa pääosin asia kuitenkin melko vähäistä, koska kaikilla isommilla työnantajilla periaatteessa nollatoleranssi. En ole kyllä havainnut mitään rasismilla ratsastamistakaan Suomessa.Me elämme ilmeisesti ihan eri maailmoissa, en ole kohdannut rasismia siinä määrin, että se olisi mitenkään erikseen mainittavaa.
Rasismilla ratsastamista sen sijaan olen nähnyt hyvin paljon - jotkut näkevät rasismia joka puolella ja käyttävät tätä keppihevosena tilanteessa kuin tilanteessa.
Valehtelua kyllä on mitä tulee nyky valtamediaan ja politiikkaan.
Ei taida persujen historia olla noilla hallussa.. ullatus.Ei vaan alun perinkin petturit ujuttautuvat puolueeseen ja käyttivät hyväksi organisaatiota, ja sitten kaappasivat sen itselleen. En ollut sen enkä aiemman kannattaja, tämä olkoon lisätietona.