Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tyhmyydestä sakotetaan. Ja nöitä on paljon joilta on saatu kerättyä rahaa, toki harvalta moista summaa.

En silti ymmärrä miksi Trump rahastaa kannattajiaan tällä tavalla. Onko vaan tullut sellainen tunne, että voi loputtomasti käyttää tuota porukkaa hyvöksee? Todennäköisesti näin ja vielä todennäköisesti on oikeassa: voi käyttää suurinta osaa. Tosin nyt tämä yksittäinen miljonääri tuli katumapäälle kun tajusi millaisessa kusetuksessa mukana.
Kyllä se siltä vahvasti näyttää ja miks on rahastanut, koska sillä on itsellä huimia velkoja ja vankilatuomiokin saattaa odottaa. Ei sitä oikeasti kiinnosta nämä kannattajat vaan se, miten niistä voi hyötyä.
 
Nyt tarjoan teille kunnon naurut!:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

 
vierailija
Voi ei, tuliko yllätyksenä että enemmistö ihmisistä ei jaa samaa mielipidettä kanssasi - minulle ei.

Poljet jalkaa ja haukut henkilöitä koska he eivät ole kanssasi samaa mieltä - tuo Hassu harmaa sopisi sinulle oikein mainiosti.
Niin sinusta on varmaan kivaa kuulua siihen ryhmään johon muutkin. Siksi on kivaa olla tällä palstalla kun niin moni on samaa mieltä. Voi laitella näitä hauskoja termejä ja kansa hurraa: "Sitä parempaa mielenosoittamista", "Mokuttajat", "värinää" jne jne jne... Luulisi, että tulisi korvista jo ulos, mutta ei kai näihin sitten väsy.

Minä en polje jalkaa. Enemmön olen väsynyt avoimeen rasismiin ja suoraan valehteluun.
 
Niin sinusta on varmaan kivaa kuulua siihen ryhmään johon muutkin. Siksi on kivaa olla tällä palstalla kun niin moni on samaa mieltä. Voi laitella näitä hauskoja termejä ja kansa hurraa: "Sitä parempaa mielenosoittamista", "Mokuttajat", "värinää" jne jne jne... Luulisi, että tulisi korvista jo ulos, mutta ei kai näihin sitten väsy.

Minä en polje jalkaa. Enemmön olen väsynyt avoimeen rasismiin ja suoraan valehteluun.
Me elämme ilmeisesti ihan eri maailmoissa, en ole kohdannut rasismia siinä määrin, että se olisi mitenkään erikseen mainittavaa.
Rasismilla ratsastamista sen sijaan olen nähnyt hyvin paljon - jotkut näkevät rasismia joka puolella ja käyttävät tätä keppihevosena tilanteessa kuin tilanteessa.

Valehtelua kyllä on mitä tulee nyky valtamediaan ja politiikkaan.
 
vierailija
Me elämme ilmeisesti ihan eri maailmoissa, en ole kohdannut rasismia siinä määrin, että se olisi mitenkään erikseen mainittavaa.
Rasismilla ratsastamista sen sijaan olen nähnyt hyvin paljon - jotkut näkevät rasismia joka puolella ja käyttävät tätä keppihevosena tilanteessa kuin tilanteessa.

Valehtelua kyllä on mitä tulee nyky valtamediaan ja politiikkaan.
No ei kai rasismia kauheesti valtaväestöön kuuluvat omakohtaisesti kohtaakkaan. Tosin itse kyllä valkoisena heteromiehenä olen sitä usein havainnut eri duunipaikoilla kohdistuen siis esim. tummaihoisiin. Suomessa pääosin asia kuitenkin melko vähäistä, koska kaikilla isommilla työnantajilla periaatteessa nollatoleranssi. En ole kyllä havainnut mitään rasismilla ratsastamistakaan Suomessa.

Mutta USA:ssa tilanne aika toinen. Ja ketjun aiheena oleva henkilö on sitä kyllä aika paljon edesauttanut.
 

Yhteistyössä