vierailijafraud
OkSiis uutisten kommenteissa.
OkSiis uutisten kommenteissa.
Stop 5G Finland facebookissaHeh,
Kuka nyt tunnustaisi
Mikä ryhmä kyseessä, haluaisin nauraa muuallakin näille salaliittohysteerikoille
Äh, pitäisi liittyä ja jäädä heti kiinni uutenaStop 5G Finland facebookissa
Jännä muuten millasia mielikuvia ihmisillä syntyy heille tuntemattomista ihmisistä, mulle on joskus ehdotettu että laittaisin hakaristin sinne kun kerran olen tällanen kivikova natsirasisti (tämä siis ko. henkilön mielipide eräässä ryhmässä, kun kerroin että maahanmuuttajat jotka syyllistyvät rikoksiin, pitäisi laittaa kotimatkalle = pois Suomesta).Okei, sori, mun virhearvio.
Salaliittoteorioita ahmivilla ja niihin uskovilla on sellaiset kuvat. Hyvät musavalinnat
Englantia puhun, kirjoitan ja ymmärrän melko sujuvasti (ainoastaan bisnesenkku vielä takkuilee).En tee, vaan käytän kieliä, joita osaan hyvin tai vähän. Mä kysyn lähinnä kiinnostuksesta, että mitä kieliä osaat.
Onko ne saavutuksia jos ne ei näy missään kansalaisille? Eli mikään ei oo muuttunut vaikka suuria saavutuksia on tehtyTässä videossa käy hyvin ilmi valtamedian mahti.
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Osalla Usalaisista ei ole käsitystä Trumpin saavutuksista koska niistä ei infota kansalaisille. Valtamedia on kuin Suomessakin: pelkkää Trumpin haukkumista ja halveksuntaa.
No se on kyllä totta.Jännä muuten millasia mielikuvia ihmisillä syntyy heille tuntemattomista ihmisistä, mulle on joskus ehdotettu että laittaisin hakaristin sinne kun kerran olen tällanen kivikova natsirasisti (tämä siis ko. henkilön mielipide eräässä ryhmässä, kun kerroin että maahanmuuttajat jotka syyllistyvät rikoksiin, pitäisi laittaa kotimatkalle = pois Suomesta).
teksti sopii teillekin kuin nyrkki silmäänKaikki vihervassarien jankutuksesta on suoraan ituhippien pelikirjasta. Toistetaan, toistetaan ja toistetaan. Ja kun samaa asiaa toistetaan tarpeeksi, toivotaan että se joidenkin päähän alkaa muodostua totuudeksi. Toki heille itse näin jo käynyt. On tuo salaliittoviherhörhöily sellaista.
Ei se miksikään siitä muutu. Sen takia on hyvä, että tämmöistä porukkaa pääsee mahdollisimman vähän korkeammille tasoille. Toki tekee omia tuhojaan ruohonjuuritasollakin.
Heillä on agenda ja sitä edesauttavat. Ovat ns. hyödyllisiä idiootteja ns. Bidenin ja muiden sosialistien kannalta. Tietenkään muutama tuollainen ei aiheuta paljoa harmia, mutta kun samanlaista porukkaa on enemmän, niin kyllä se sitten vaikuttaa.
Tästä on tullut valtavirtaa ja etenkin nettifoorumeilla se on yksi suurimpia liikkeitä. Kaipa tälle on nimikin, USA:ssa tällä on pidemmät perinteet ja se selittää itsessään sosialistien valtaannousua ja sitä, että emme ole tulevaisuudessakaan turvassa.
Todella harmillista, että tämä paska lokaa nykyään jo ns. "kunnollista vasemmistoa". Semmoinen demujen olisi pitänyt olla. Sellainen Suomessa SDP voisi olla. Mut ei... pelkkää demokratian rakenteita nakertavaa trollailua ja räksytystä.
Watch Out!
Eikös se olis aika hyvä rangaistus, kun joutuvat pois täältä missä kaikki sossutantat paapovat heitä?täytyyhän heitä rangaista!
Ai että teet rikoksen ja saat lähteä vapaasti? No ei tosiaan olisi mikään rangaistus.Eikös se olis aika hyvä rangaistus, kun joutuvat pois täältä missä kaikki sossutantat paapovat heitä?
geelitukat saa yleensä ehdollisia tuomioita ja silloin ei ole mitään estettä maastapoistamiselleAi että teet rikoksen ja saat lähteä vapaasti? No ei tosiaan olisi mikään rangaistus.
No luonnollisesti asioita on muuttunut. Ihan esimerkkinä: työpaikkoja on tullut lisää.Onko ne saavutuksia jos ne ei näy missään kansalaisille? Eli mikään ei oo muuttunut vaikka suuria saavutuksia on tehty
Suomessa monesta pahastakin rikoksesta pääsee ehdollisella ja jopa päiväsakoilla, noi nauraa näille tuomioille vaan täällä...mutta saattais hymy hyytyä siinä vaiheessa kun sossu/kelatuet loppuis ja taskusta löytyis menolippu muualle.Ai että teet rikoksen ja saat lähteä vapaasti? No ei tosiaan olisi mikään rangaistus.
Moneskohan tällainen samanlainen viesti tämä sinulta on?Kaikki Lisbethin ja Elenan jankutuksesta on suoraan persurobottien pelikirjasta. Toistetaan, toistetaan ja toistetaan. Ja kun samaa asiaa toistetaan tarpeeksi, toivotaan että se joidenkin päähän alkaa muodostua totuudeksi. Toki heille itse näin jo käynyt. On tuo salaliittopersuhörhöily sellaista.
Ei se miksikään siitä muutu. Sen takia on hyvä, että tämmöistä porukkaa pääsee mahdollisimman vähän korkeammille tasoille. Toki tekee omia tuhojaan ruohonjuuritasollakin.
Heillä on agenda ja sitä edesauttavat. Ovat ns. hyödyllisiä idiootteja ns. Putinin ja muiden demokaratian kannalta. Tietenkään muutama tuollainen ei aiheuta paljoa harmia, mutta kun samanlaista porukkaa on enemmän, niin kyllä se sitten vaikuttaa.
Tästä on tullut valtavirtaa ja etenkin nettifoorumeilla se on yksi suurimpia liikkeitä. Kaipa tälle on nimikin, USA:ssa tällä on pidemmät perinteet ja se selittää itsessään Trumpien valtaannousua ja sitä, että emme ole tulevaisuudessakaan turvassa.
Todella harmillista, että tämä paska lokaa nykyään jo ns. "kunnollista oikeistoa". Semmoinen rebujen olisi pitänyt olla. Sellainen Suomessa Kokoomus voisi olla. Mut ei... pellkkää demokratian rakenteita nakertavaa trollailua ja räksytystä.
Watch Out!
KivaEnglantia puhun, kirjoitan ja ymmärrän melko sujuvasti (ainoastaan bisnesenkku vielä takkuilee).
Ymmärrän Ruotsia, mutta en juurikaan puhu sitä(syystä etten pidä siitä), melko hyvin. Italiaa ymmärrän jonkun verran ja joitakin lauseita osaan Turkin kielellä ja myös ymmärrän.
No se on kyllä totta ja talousrikoksista saa kovat rangaistukset mut ihmiseen kohdistuvista ei todellakaan riittävän kovia!Suomessa monesta pahastakin rikoksesta pääsee ehdollisella ja jopa päiväsakoilla, noi nauraa näille tuomioille vaan täällä...mutta saattais hymy hyytyä siinä vaiheessa kun sossu/kelatuet loppuis ja taskusta löytyis menolippu muualle.
talousrikoksistakin selviää yleensä ehdollisellaNo se on kyllä totta ja talousrikoksista saa kovat rangaistukset mut ihmiseen kohdistuvista ei todellakaan riittävän kovia!
Kyllä kestää, tämä on hauskaa.Vi//uako keskustelette lissun ja ellun kanssa jos hermot ei kestä.
Hyvä kirjoitus!Kaikki Lisbethin ja Elenan jankutuksesta on suoraan persurobottien pelikirjasta. Toistetaan, toistetaan ja toistetaan. Ja kun samaa asiaa toistetaan tarpeeksi, toivotaan että se joidenkin päähän alkaa muodostua totuudeksi. Toki heille itse näin jo käynyt. On tuo salaliittopersuhörhöily sellaista.- - -
Taisit katsoa tämän kun noin otti taas noin koville:Hyvä kirjoitus!
Tuntuu kuin on syntynyt uusi ÄVV-20, Älyvapaa virus 2020 -pandemia
Se leviää väistyvän presidentin kannattajakunnassa tyrmäävällä vauhdilla. Saa päästämään suusta loputtomia valheita ja naurettavia salalittoja. Se estää tehokkaasti kriittisen ajattelun, ja höllää kielenkannat päästämään pelkkää tuubaa ilmoille
Ei näytä siltä.Kyllä kestää, tämä on hauskaa.