Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voisko joku viellä tiivistää mitä se trump on valehdellut?. Eli lääkkeiden hinnat ei oo tullu viellä alas. Oliko lis toi lääkepuhe eilinen live puhe vai joskus aikasemmin nauhotettu. Mutta eilen laitettu tuubiin?.
No toi vidio oli 1 pv vanha, mutta en oo varma millon toi pressi oli, muistaakseni viime viikolla...on salettiin uus juttu, ei mikään vanha vidio mikä olis julkaistu uusiks.
 
vierailija
No toi vidio oli 1 pv vanha, mutta en oo varma millon toi pressi oli, muistaakseni viime viikolla...on salettiin uus juttu, ei mikään vanha vidio mikä olis julkaistu uusiks.
En kaikkea kuullut/ymmärtänyt. Meteliäkun talossa :) mut oliko siinä kohtaa milloin halvat hinnat tulee voimaan. Nyt jos bidenistä tulee pressa ja kumoaa tietää jo heti ketä palvelee. Toivottavasti köyhät saa halvalla oikeesti heti ensikuussa lääkkeensä.
 
En kaikkea kuullut/ymmärtänyt. Meteliäkun talossa mut oliko siinä kohtaa milloin halvat hinnat tulee voimaan. Nyt jos bidenistä tulee pressa ja kumoaa tietää jo heti ketä palvelee. Toivottavasti köyhät saa halvalla oikeesti heti ensikuussa lääkkeensä.
Toivotaan, että saavat pian, mielellään tietenkin heti!

Tän löysin:

 
vierailija
Toivotaan, että saavat pian, mielellään tietenkin heti!

Tän löysin:

Joo joskus maksanu dollarin. Mä aina oon ihmetelly amerikkaa ne maksaa vitus ti veroi ja maksaa silti kaikesta tosi paljon esim lasten päiväkotikin tonnei kuussa. Niilläkin pitäis olla kela korvaus. Esim mäkin joutuisin maksaa lääkkeestä ilman 400e nyt vaan 4.50 kuussa. Toi olis tärkee askel amerikan historiassa. Niillä olisi varaa et insuliini maksais sen alle 10 doll
 
vierailija
Tämä on ollut kyllä yksi kuvottavimmista teoista Trumpilta, kun pilkkasi ja imitoi vammaista. Todella todella ala-arvoista keneltä tahansa, saati presidentti tekemässä sen julkisesti

Tyypillistä tunnekuolleelle psykopaatille :cry:
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
paraskin sanomaan, millon oot ite ollut täällä viimeksi mustana?
En tiiä mutta hän varmasti muistaa tän mun hänelle ommaaman biisin:

❤

Do you follow me?
I think you're losing your mind
Throw down your sword
Come out of your chamber
You should throw,
Throw down your sword
Come out of your chamber,
Lunatic
Wanna play with me?
Wanna stay with me?
I think you're losing your mind
Throw down your sword
Come out of your chamber
You…


Dolores R.I.P.
 
vierailija
Videon alussa D laittaa kätensä sopimattomasti tyttärensä lanteille

Sairaalloisesti hehkuttaa tyttärensä seksikkyyttä vähän väliä, ja puhui deittailusta jos olisi joku muu
Trump selkeästi on erittäin ylpeä tyttärestään.❤
Ivanka on todella fiksu ja terävä - samaan aikaan hänellä on jalat maanpinnalla ja hän on rakastava äiti!
Lisäksi hän on äärimmäisen kaunis.
Harvinainen kombo.
Ihan vain sen perusteella mitä olen sivusilmällä seuraillut.


En huomannut mitään sopimatonta tuossa sun linkkaamassa videossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija

Yhteistyössä