Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oon tosi väärä ihminen keskustelemaan koronasta tai lääkkeistä.

Olen rokotekriittinen ja mielipiteitäni koronasta en viitsi edes kirjoittaa tässä.

Länsimainen lääketeollisuus (useimmat) on pelkkää markkinatalouden vouhotusta. Lääkkeet koukuttaa ja kohta sivuoireita hoidetaan toisella lääkkeellä - sen sijaan, että juurisyytä lähdettäisi etsimään/poistamaan.
Sen myönnän että lähimmäiseni ja minä olemme perusterveitä, eikä käytetä mitään lääkkeitä, että omakohtaista kokemusta ei siinä mielessä ole. Maalaisjärkeni vaan kehoittaa olemaan kriittinen ja tutkimaan tarkkaan asioita.

Saa kivittää. *avaa sontsan*
Ei mun tapana oo kivittää kyllä mäkin kyllä rokotekriittinen jotkut käärii massit ja aina tulee uusia muotoi. Mut ei siit enempää
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ysimilliselle vielä:

jos Kiinakeissi jäi mainitsematta niin lisään sen tässä:

Kiina on ryöstänyt länsimaita riittävästi. Kiinassa ihmisoikeudet ja saastuttava teollisuus ovat erittäin huolestuttavassa tilassa. Mielestäni Trump teki oikein asettaessaan verot muun muassa Kiinalle.
Parempi jos tuotteet valmistetaan maissa joissa on paremmat ihmisoikeudet ja päästöjä kytätään.

Kiina on jokaisessa meissä: montako tuotetta meiltä löytyy missä ei lue ”made in china”? Ja muualla maailmalla se ”made in china” voi lukea ihmisillä lähes joka tuotteessa. Surullista.
On toki muitakin maita joiden tuotteita tulisi vältellä! Eivät kehitysmaat kehity jos heidän ei ole pakko. Länsimaat tuputtavat näihin maihin rahaa jatkuvasti. Kehitysmaiden ja Kiinan etc. maiden yritysvetoisuus=orjatyö ja se, että saastuttamisesta ei välitetä.
 
vierailija
Ysimilliselle vielä:

jos Kiinakeissi jäi mainitsematta niin lisään sen tässä:

Kiina on ryöstänyt länsimaita riittävästi. Kiinassa ihmisoikeudet ja saastuttava teollisuus ovat erittäin huolestuttavassa tilassa. Mielestäni Trump teki oikein asettaessaan verot muun muassa Kiinalle.
Parempi jos tuotteet valmistetaan maissa joissa on paremmat ihmisoikeudet ja päästöjä kytätään.

Kiina on jokaisessa meissä: montako tuotetta meiltä löytyy missä ei lue ”made in china”? Ja muualla maailmalla se ”made in china” voi lukea ihmisillä lähes joka tuotteessa. Surullista.
On toki muitakin maita joiden tuotteita tulisi vältellä! Eivät kehitysmaat kehity jos heidän ei ole pakko. Länsimaat tuputtavat näihin maihin rahaa jatkuvasti. Kehitysmaiden ja Kiinan etc. maiden yritysvetoisuus=orjatyö ja se, että saastuttamisesta ei välitetä.
Joo mä oon samaa mieltä kiina keissistä. Kiinalaiset voi polkee hintoi muihin nähden dollari kerrallaan ne saa kaikki jenit niillä aikaa vanha kunfutselainen sananlasku:)
 
Joo toi oli hyvä uutinen kylmikset kulki. En oo vuosiin oikeen seurannu politiikkaa. Miten se iran keissi oli yksipuolinen?. Ja miten se muuri estää maahanmuuttoa. Miksi obamacare oli huono?.
Täytyy myöntää, että itsekään en ole niin tarkkaan seurannut.

En tiedä onko Trump niin ihmeellinen presidentti, mutta on hänessä puolensa.

Minua on kiinnostanut eniten koko Trump keississä valtamedian huono tila ja toki tämä vaalivilppiskandaali.

Valitettavasti tuo valtamedian tila on huono myös Euroopan maissa. Siksi ehkä toivoisin, että Trump voittaa ja tekee asialle jotakin. Hän on jo saanut tukevasti jalan oven väliin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Listatkaas niitä trumpin valheita?.

Vain kahjot voi arvostaa tuota ääliötä
 
vierailija
Täytyy myöntää, että itsekään en ole niin tarkkaan seurannut.

En tiedä onko Trump niin ihmeellinen presidentti, mutta on hänessä puolensa.

Minua on kiinnostanut eniten koko Trump keississä valtamedian huono tila ja toki tämä vaalivilppiskandaali.

Valitettavasti tuo valtamedian tila on huono myös Euroopan maissa. Siksi ehkä toivoisin, että Trump voittaa ja tekee asialle jotakin. Hän on jo saanut tukevasti jalan oven väliin.
Millä tavalla valtamedian tila on huono?
 
vierailija
Täytyy myöntää, että itsekään en ole niin tarkkaan seurannut.

En tiedä onko Trump niin ihmeellinen presidentti, mutta on hänessä puolensa.

Minua on kiinnostanut eniten koko Trump keississä valtamedian huono tila ja toki tämä vaalivilppiskandaali.

Valitettavasti tuo valtamedian tila on huono myös Euroopan maissa. Siksi ehkä toivoisin, että Trump voittaa ja tekee asialle jotakin. Hän on jo saanut tukevasti jalan oven väliin.
Mut toi oli hyvä uutinen et alentaa lääkkeiden hinnat muulle euroopan tasolle piti hulluna et amerikkalaiset maksaa samasta lääkkeestä enempi kuin muut ehkä köyhälläkin olis varaa sairastaa. Toi oli oikeesti hyvä uutinen. Ja jollain tavalla vaikka oma sekoominen esti seuraamasta en pahaa toivo trumpille. kausi jäi etäiseksi mulle
 
vierailija

Vain kahjot voi arvostaa tuota ääliötä
Lissu ja Ellu! Kenen toisen valtiomiehen kohdalla puhutaan kokoajan valheista???
 
vierailija
Mut toi oli hyvä uutinen et alentaa lääkkeiden hinnat muulle euroopan tasolle piti hulluna et amerikkalaiset maksaa samasta lääkkeestä enempi kuin muut ehkä köyhälläkin olis varaa sairastaa. Toi oli oikeesti hyvä uutinen. Ja jollain tavalla vaikka oma sekoominen esti seuraamasta en pahaa toivo trumpille. kausi jäi etäiseksi mulle
 

Yhteistyössä