Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kävi tässä miten tahansa, niin hirveä huuto alkaa joka tapauksessa....eikä niinkään Trumpin kannattajien puolelta....ainakaan Suomessa. USAsta en sano mitään, siellä kun molemmat puolet pelkää sisällissodan alkamista.
 
vierailija
Olen vastannut sinulle, mutta valitettavasti minulla ei ole laittaa yleä tai hesaria lähteeksi niin et taida uskoa. Jatkat vaan tivaamista todisteista ja siitä, että oikeuteen ei voi mennä ilman todisteita.
Eiköhän team Trumpilla ole todisteita kun he viimein oikeuteen pääsevät.

Sidney Powell ja muu tiimi ovat sen luokan juristeja, että homma hoidetaan rautaisella ammattitaidolla.
Edelleen, mä puhun jo torpatuista lakijutuista, mikset niitä kommentoi? Niidenkin piti kumota tulokset mut kuinkas kävi?
Sä puhut asian vierestä, mut sehän ei yllätä ketään.

Toivotaan et he on saaneet kasaan oikeita todisteita, kuinka noloa olis huomata et se iso oranssi on vedättänyt teitä 100-0
 
Edelleen, mä puhun jo torpatuista lakijutuista, mikset niitä kommentoi? Niidenkin piti kumota tulokset mut kuinkas kävi?
Sä puhut asian vierestä, mut sehän ei yllätä ketään.

Toivotaan et he on saaneet kasaan oikeita todisteita, kuinka noloa olis huomata et se iso oranssi on vedättänyt teitä 100-0
Uskon, että team Trump keskittyy tähän isoon keissiin.

Team Trumpin taktiikka on ihan oikea.
Kyllä he tietävät mitä tekevät - jokainen askel on harkittu ja lopputulos tiedetty.
 
vierailija
Laitat niin paljon samanlaisia viestejä, että tämä kiertää jo kymmenettä samanlaista kierrosta.

Mitäs jos vaan nyt hyväksyisit, että team Trumpilla on täysi oikeus selvittää tämä asia.
Meitä on täällä muitakin kuin yksi ;)

Toki on oikeus, mutta mitä sanot siihen, että kerta toisensa jälkeen selvitykset eivät ole tuottaneet tulosta ja että omakin porukka on jo väsynyt touhuun, kun todisteita ei vain tule?
 
Ap, ehkä tämä rauhoittaa sinua:

 
Meitä on täällä muitakin kuin yksi

Toki on oikeus, mutta mitä sanot siihen, että kerta toisensa jälkeen selvitykset eivät ole tuottaneet tulosta ja että omakin porukka on jo väsynyt touhuun, kun todisteita ei vain tule?
Jos katsot tuon likkaamani videon niin Sidney kertoo sinulle miten tämä homma etenee.
Kyllä todisteita on. Asiat ovat vielä pahasti kesken, kaikesta mikä team Trumpia ei miellytä, valitetaan, ja viedään eteen päin.
Lopputulos nähdään vasta myöhemmin. Odotellaan rauhassa.:)
 
vierailija
Jaahas, no miksi te ette usko Bidenistä todistettuja juttuja?
Ketkä te? Siks toiseksi, en tiedä, mitä juttuja on todistettu, joten on vaikea ottaa kantaa. Näkemykseni Trumpiin perustuu hyvin pitkälti siihen, mitä hän itse kirjoittaa twiiteissä, eivätkä ne anna ainakaan itselleni kuvaa mitenkään mukavasta ihmisestä. Tämä on mun mielipide, sinulla on omasi :)
 

Yhteistyössä