vierailija
Mutta jotain Trumpismin kaltaista sisällissotahaaveilua vai?Juu, en minäkään halua blm-mellakoita Suomeen.
Mutta jotain Trumpismin kaltaista sisällissotahaaveilua vai?Juu, en minäkään halua blm-mellakoita Suomeen.
En kestä, tää oli jo huippuEn ole mikään Trump-fani
Ellu kirjoittaa oman mielipiteensä miellytti se sinua tai ei.En suinkaan, mutta et voi myöskään sanoa, että heillä on ollut paras presidentti koskaan, tai mikä se sanamuoto nyt olikaan, koska et vain voi puhua kaikkien puolesta. Ymmärrätkö?
Näköjään.Mutta jotain Trumpismin kaltaista sisällissotahaaveilua vai?
entä poliiseja jotka ampuu ensin ja kysyy sitten?Juu, en minäkään halua blm-mellakoita Suomeen.
Trump yrittää rajoittaa sananvapautta, kun edes oman hallinnon työntekijät eivät uskalla virallisesti todeta hänen hävinneen.Ellu kirjoittaa oman mielipiteensä miellytti se sinua tai ei.
Mielipiteen- ja sananvapaus on ihmisoikeus.
Viherpunavassareiden mielestä ei - he pyrkivät rajoittamaan sananvapautta.
Ehkäpä kuulut heihin?
Tottakai ymmärrän mitä tarkoitat, mutta voinhan...niinhän sinäkin teit.En suinkaan, mutta et voi myöskään sanoa, että heillä on ollut paras presidentti koskaan, tai mikä se sanamuoto nyt olikaan, koska et vain voi puhua kaikkien puolesta. Ymmärrätkö?
Toi on taas sitä valetta, joka itseasiassa rajoittaa sananvapautta - eli sinä rajoitat, koska väität, että on olemassa jokin ryhmä, ja demonisoit sitä. En tiedä, näetkö sitä itse. Pyytäisin todisteita tästä ryhmästä, jonka nimi on vihervassarit ja millä tavalla he sananvapautta rajoittavat, mutta olen katsellut jo tälle päivälle tarpeeksi kellarissa istuskelevia tubettajia.Ellu kirjoittaa oman mielipiteensä miellytti se sinua tai ei.
Ehkäpä kuulut heihin?
No tulee olemaan melko makoisaa kun Trump jatkaa. Mieti nyt tätä valtamedian korruptiota ja ammattitaidottomuutta niin Suomessa kuin Usa:ssakin. Tulee olemaan iso näpäytys valtamedialle, mutta emmehän me siitä mitään kuule - muualta kuin vaihtoehtomedioista. Muun muassa Sanna Ukkola on tehnyt hyvää työtä nk. vaihtoehtomediassa.En kestä, tää oli jo huippu
Nainen, joka laitteli sydämiä perään, kun oli tilanne, jossa Trumpin uskottiin voittavan.
Sitten taas se, kuka on voittanut vaalit, ei ole mielipidekysymys.Ellu kirjoittaa oman mielipiteensä miellytti se sinua tai ei.
Ehkäpä kuulut heihin?
Eikö? Mistä tiedät? Itse asiassa olen kuullut Jenkeistä ihan muuta.Ja vihasiko ap Trumpia jo silloin, kun Trump oli bisnesmies...silloin ei media pahemmin häntä arvostellut.
Ai nyt se onkin taas "kun jatkaa". Sä puhut itteäs pussiin koko ajan.. ei mulle niin väliä, odotellaan rauhassa ja nyt olet varma, että jatkaa. Anna mun kaikki kestää.No tulee olemaan melko makoisaa kun Trump jatkaa.
Täh?Usassa enemmistö ihmisistä on äänestänyt Trumpia....vertauksesi ei ole validi.
Trumpin alaiset puhuvat siinä missä muutkin ihmiset. Tietenkään työnantajan salassapidettäviä asioita ei sovi laulaa eteen päin, se olisi jo laitontakin.Trump yrittää rajoittaa sananvapautta, kun edes oman hallinnon työntekijät eivät uskalla virallisesti todeta hänen hävinneen.
Sinä haaveilet Suomeen samankaltaisesta menosta ja punaposki johdossa.
Taitaa olla sinun haaveesi.Mutta jotain Trumpismin kaltaista sisällissotahaaveilua vai?
Miksi haluaisin? Suomessa on erinomainen poliisi, vaikka ilman Taposia yms. pärjättäisiin oikein hyvin.entä poliiseja jotka ampuu ensin ja kysyy sitten?
btw mä en halua kumpaakaan
Minkä takia sitten persut eivät ole liiemmin nostaneet esiin sitä tosiasiaa, että yksi omista joutui murhayrityksen kohteeksi, luultavasti siksi, että avasi suunsa ja sanoi asioita, joista joku ei pitänyt?Ellu kirjoittaa oman mielipiteensä miellytti se sinua tai ei.
Ehkäpä kuulut heihin?
Jepjep. Ja siitä saavatkin potkuja. Onko se mielestäsi ihan jees. Kyberturvallisuuskaveri sanoi, ettei vaaleissa ole ilmennyt villpiä, ja potkut tuli. Eikös se vähän rajoita sanan- ja mielipiteenvapautta?Trumpin alaiset puhuvat siinä missä muutkin ihmiset. Tietenkään työnantajan salassapidettäviä asioita ei sovi laulaa eteen päin, se olisi jo laitontakin.
Haaveilen Suomeen lisää isänmaallisuutta ja vähemmän haittamaahanmuuttoa. Toivoisin myös maan johtoon ihmisiä jotka poistaisivat korruptiota - aivan kuten Trump on tehnyt ja jatkaa tekemistä.
Eli sanot kyllä.Taitaa olla sinun haaveesi.
Mihin pitäisi vastata?Pesu vissiin vähän spämmäilly, kun ei enää voi vastailla
No, selväksi tuli, että haaveilee.
Mä en voinut vastata sulle.Mihin pitäisi vastata?
Sano muuta.. tuo ihminen ei ole ihan kondiksessa tai sitten numerot eivät ole oikein hallussa.Täh?
Joo muutaman venäläisen vois heivata takaisin kotimaahansaHaaveilen Suomeen lisää isänmaallisuutta ja vähemmän haittamaahanmuuttoa.
No sitten ei pitäisi olla mitään ongelmaa.Mä en voinut vastata sulle.